Met haar 3 orgasmes per jaar?quote:Op woensdag 19 december 2007 19:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Is wel iets waar Amanda wel verstand van heeft natuurlijk.![]()
Doet mij denken aan Dirk die zwerver speelde in BB....quote:Op woensdag 19 december 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft zelf gezegd dat hij nu een bootje heeft en hoopt dat hij dat binnenkort kan kopen......wat een BS gedoe in dat hok. Kunnen ze nu echt niks anders verzinnen?
sorry hoor maar 2000 euro is meer dan een bijstandsmoeder krijgt per maand, veel meer.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die heeft een dak boven het hoofd...inkomen, eten etc.
Dat snap ik ook niet helemaal, ze zitten te springen om lassers, er is werk genoeg in te krijgen.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
Die gast is lasser en is werkeloos?
Dat gevoel deel ik met je....quote:Op woensdag 19 december 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
een genante vertoning vind ik en ik zit met plaatsvervangende schaamte te kijken naar hoe de bewoners deze man bevragen. wat denken die snotneuzen wel
Een bijstandsmoeder zou er jaloers op zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:47 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry hoor maar 2000 euro is meer dan een bijstandsmoeder krijgt per maand, veel meer.
Dus met dat geld kan je ook wel wat moois huren.
Slaap lekker...quote:Op woensdag 19 december 2007 19:47 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry hoor maar 2000 euro is meer dan een bijstandsmoeder krijgt per maand, veel meer.
Dus met dat geld kan je ook wel wat moois huren.
Maar nog zieker als je bedenkt dat hij er is ingezet door iemand met 1,7 mijard.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
een genante vertoning vind ik en ik zit met plaatsvervangende schaamte te kijken naar hoe de bewoners deze man bevragen. wat denken die snotneuzen wel
tja, ik vind het zowiezo bizar om een zwerver op bezoek te hebben met kerstmis. Net alsof het een ornamentje is.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
geen adres geen fiscaalnummer geen werkquote:Op woensdag 19 december 2007 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet helemaal, ze zitten te springen om lassers, er is werk genoeg in te krijgen.
ik snap je reactie niet helemaal, leg eens uit.quote:
2000 euro per maand, huur een kamer, ga langs de sociale dienst of maatschappelijk werk en hobbel naar het uitzendbureau.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geen adres geen fiscaalnummer geen werk
Belachelijk natuurlijk om deze Mike zo te kijk te zetten en dan al die maffe vragen die ze stellen.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:49 schreef avonne het volgende:
[..]
tja, ik vind het zowiezo bizar om een zwerver op bezoek te hebben met kerstmis. Net alsof het een ornamentje is.
Zou er een rent-a-homeless bestaan?
huh, tegenwoordig krijgen babies van 2 dagen oud al een sofinummerquote:Op woensdag 19 december 2007 19:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Iedereen heeft een fiscaal nummer.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Een fiscaalnummer heeft iedereen, hij heeft nu een bootje, dus een adres.....quote:Op woensdag 19 december 2007 19:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
logeren en schaken met jaapquote:Op woensdag 19 december 2007 19:54 schreef Frasier het volgende:
Wat doet die zwerver in dat huis? Ja eten, maar wat nog meer?
Oh leukquote:Op woensdag 19 december 2007 19:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
logeren en schaken met jaap
Kun je dus beter zwerver worden met gemiddeld ¤ 2000,- per maand.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:55 schreef avonne het volgende:
even voor mokum:
Alleenstaande ouder ¤ 830,46 per maand
Ik denk gezien de reacties in het algemeen dat dit weinig zin heeft..quote:Op woensdag 19 december 2007 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik snap je reactie niet helemaal, leg eens uit.
Zo dat is niet veelquote:Op woensdag 19 december 2007 19:55 schreef avonne het volgende:
even voor mokum:
Alleenstaande ouder ¤ 830,46 per maand
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Als je dat op je bord vind heb je toch geen honger meer
verhef ons onwetenden...quote:Op woensdag 19 december 2007 19:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk gezien de reacties in het algemeen dat dit weinig zin heeft..
niets voor jou om een discussie uit de weg te gaan, maar ok wat jij wiltquote:Op woensdag 19 december 2007 19:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik denk gezien de reacties in het algemeen dat dit weinig zin heeft..
Ooooooh, zijn echte naam is dus Ferry, toch een acteur.quote:Op woensdag 19 december 2007 19:59 schreef Ayelet het volgende:
Is die zwerver de vader van brian ofzo? (Ik heb streams net aangezet weer)
Second life ofzo.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:04 schreef blomst het volgende:
aan welk programma had die zwerver meegedaan??? van BNN
nu vreten en een dak boven hun hoofd is gratis. Hier kunnen ze makkelijk hun ziektekostenverzekering betalen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:00 schreef avonne het volgende:
to think of it.... de "miljonairs" krijgen zelf maar 800 tot 1000 per maand (althans een jaar geleden)
Wat dacht je van haar vraag: Wie doet je haar?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
Amanda out of the blue: Kom je wel eens in de rosse buurt?
Staan haar vragen soms op de plasma?
Sommige hadden misschien ook nog mensen thuis zitten...quote:Op woensdag 19 december 2007 20:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
nu vreten en een dak boven hun hoofd is gratis. Hier kunnen ze makkelijk hun ziektekostenverzekering betalen.
Ik ben mezelf nietquote:Op woensdag 19 december 2007 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
niets voor jou om een discussie uit de weg te gaan, maar ok wat jij wilt
Da's niet waar. Toch???quote:Op woensdag 19 december 2007 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat dacht je van haar vraag: Wie doet je haar?
Het zwerversbestaan gaat niet over rozenquote:Op woensdag 19 december 2007 20:08 schreef Kinga het volgende:
Hond is 3 ofzo? En dan zo grijs!
en al die jaren niet geweest?quote:
Ze vindt dat haar waarschijnlijk prachtig. Als brian zijn haar zo los gooi ziet ziet hij erzelfde uit.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat dacht je van haar vraag: Wie doet je haar?
En toen ging hij ook nog op vakantie naar Israel, betaald door Humanitas?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
Mickey wilde vrijwillerswerk doen voor Humanitas maar hij kon niet tegen bloed, dat was zo'n 1 1/2 jaar geleden.
Daar heeft hij ook zijn hond gevonden als pup die nu 3 jaar is.
Oeh, mooi nummer.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
en al die jaren niet geweest?
alsof er nog niet genoeg nep in die kooi isquote:Op woensdag 19 december 2007 20:11 schreef Kinga het volgende:
Hahaha, is ie nu ontmaskerd? Het honden verhaal klopt niet...
Dat was de betaalde vakantie of zoiets.......er klopt gewoon geen hout van.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
En toen ging hij ook nog op vakantie naar Israel, betaald door Humanitas?
Hij vroeg of ie het programma kijkt.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
Heeft iemand Brian al iets horen zeggen?
Met filemon? dat ie met 'n zwerver ging leven 'n paar dagen?quote:
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:20 schreef Py het volgende:
Huub verbetert Amanda met dat het 'zinnelijk' is ipv zindelijk
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:21 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Log net in. Is dat de vader van Brain???
HAHAHA, waarom vraagt iedereen dat toch.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:21 schreef hetbabbelaartje het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:14 schreef T-lex het volgende:
100% Amanda!
"Heb je een mobiele telefoon?"
"Hoe kunnen mensen je dan bereiken?"
"Ga je gewoon naar ze toe?"
Was verkeerd.Mootie zegt het goede programma.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Met filemon? dat ie met 'n zwerver ging leven 'n paar dagen?Daar lijkt hij helemaal niet op en die had ook geen hond volgens mij, toch?
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:21 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Of een superverrassing voor Brain?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
HAHAHA, waarom vraagt iedereen dat toch.
Het is zwerver, Mikey. Met hond, Dilana.
Mike vertelde eerder dat Lana nogal jaloers is tegen vrouwen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
Lana doet en deed helemaal niks bij Jaap. Bij Amanda werd ze even vals net.
Amanda:
Amanda wil hem houden, in kantoor, hun eigen huiszwerverquote:Op woensdag 19 december 2007 20:27 schreef rooie3 het volgende:
Volgens mij denkt Amanda het kan wel eens een nieuwe miljonair zijn.Dus ik slijm maar meteen goed.
Leuk gesprekonderwerp bij de warme hapquote:Op woensdag 19 december 2007 20:26 schreef Deisyy het volgende:
Selene zit aan het kerstdiner te vertellen dat ze al een week ongesteld is
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda wil hem houden, in kantoor, hun eigen huiszwerver
Ik ook...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |