Exceeder - Perfectquote:Op dinsdag 1 januari 2008 01:12 schreef MouzurX het volgende:
hoe heet dat liedje met die clip waarin 3 wijven op zon skippybal "bewegen" en je gasten/hun dingen ziet doen als turnen enz...
liedje opzich is wel leuk (heb hem nog ergens ungeedit zeg maar) alleen dat geblèr van dat wijf erdoorheen is niet om aan te horen maarja gelukkig zit dat alleen in de raio versie zeg maar...
Is niet juist...quote:
mason - exceeder moest ik hebben jaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is niet juist...
Het origineel is Mason - Exceeder (instrumentaal), daar zijn de vocals van Princess Superstar - Perfect mee gemengd en kom je tot:
Mason vs. Princess Superstar - Perfect Exceeder
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:32 schreef Arjann87 het volgende:
Haha bedankt. Als ik dit liedje hoor moet ik weer aan de basisschool denken en natuurlijk Flodder!
Laten we dat laatste maar hopen!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:35 schreef BrandX het volgende:
[..]ik aan de laatste jaren van de HBO
Kut ik word oud
Bedoel je misschien 'Adagio for strings in G minor' van Barber?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:35 schreef ram.con het volgende:
Heel vaak bij TV-series, met name die nederlandse die zich geen eigen soundtrack kunnen veroorloven, plakken ze bij tragische doden van de 'goeden' een bepaalde muziek eronder.
Bijvoorbeeld bij de laatste aflevering van Flikken Maastricht, of bij Ernstige Delicten 2 als Remco begraven wordt is iets wat er sterk op lijkt
Zie de laatste minuut van dit fragment van Flikken Maastricht of dit @ min. 25.
Weet iemand wat dit is? Duizend maal dank!
Ik ben er achter wat het is: In-grid met In tango (Benny Benassi remix)quote:Op zondag 30 december 2007 18:38 schreef Pisces69 het volgende:
Kan iemand mij vertellen welk nummer dit is? http://www.4shared.com/fi(...)at_is_this_song.html
Ik vermoed dat het een nummer van Benny Benassi is, maar kan maar niet achterhalen welk nummer. Pleaze help.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:15 schreef fasthand13 het volgende:
Ik heb er weer een....
Ik denk weer een 80's nummer dat ik zou scharen onder classic rock.
Het is een langzaam nummer en ik zou het omschrijven als een mix tussen alan parson project en The outfield.
In de tekst komt een regel voor die iets in de richting gaat van: i wish i could turn back time (ongeveer denk ik). En nee het is niet Cher en ook niet Backstreet boys
Als het goed is stond deze ook in de top 2000 van 2007.
check en *kuch* is wegquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:59 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Laten we dat laatste maar hopen!![]()
Ik heb trouwens net een leuke cd gevonden, waar dit liedje ook op staat. Er staan nog meerdere van dat soort nummers op, misschien eens leuk om te kijken.
VA - Now Thats What I Call Music (1994).
btw: door een man of vrouw gezongen, maakt het net ff makkelijker?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:15 schreef fasthand13 het volgende:
Ik heb er weer een....
Ik denk weer een 80's nummer dat ik zou scharen onder classic rock.
Het is een langzaam nummer en ik zou het omschrijven als een mix tussen alan parson project en The outfield.
In de tekst komt een regel voor die iets in de richting gaat van: i wish i could turn back time (ongeveer denk ik). En nee het is niet Cher en ook niet Backstreet boys
Als het goed is stond deze ook in de top 2000 van 2007.
Man it is.... vrij bekend nummer ook wel.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
btw: door een man of vrouw gezongen, maakt het net ff makkelijker?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:38 schreef fasthand13 het volgende:
[..]
Man it is.... vrij bekend nummer ook wel.
Nee, helaas. Had ik ook al aan gedacht, en het lijkt er enorm op qua sfeer, maar het is net iets anders.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:05 schreef Pisces69 het volgende:
[..]
Bedoel je misschien 'Adagio for strings in G minor' van Barber?
Is het dan misschien Johnny Hates Jazz?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:15 schreef fasthand13 het volgende:
Jaaaaaaaa. ik sta wederom vol onbegrip hiervan te kijkenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:05 schreef broer het volgende:
[..]
Is het dan misschien Johnny Hates Jazz?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:05 schreef broer het volgende:
[..]
Is het dan misschien Johnny Hates Jazz?
Niemand?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:44 schreef SuperRogier het volgende:
Ik zoek een "kale" bubbling beatdus gewoon de standaard beat met de tikken laat maar zeggen. Weet iemand heul toevallig nog een nummer/dj die iets bruikbaars heeft? Alleen de instumental zonder vocals dus om bijv ergens achter te mixen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |