abonnement Unibet Coolblue
pi_55408183
Wat een vreemd gerucht, kon hij niet al direct van Livorno naar zulke clubs? Die overstap naar Oekraïne was ook zo raar en onnodig. Zeker voor het geld.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_55408196
Hij wou per se naar het buitenland.

Maar nu merkt ie dat de competitie daar wel even wat anders is, zijn ze in de CL (wat hij ook graag wou meemaken) al uitgeschakeld en de competitie ligt er nu vreselijk lang stil.

En met het oog op het komende EK, waarbij hij zeker in aanmerking komt voor een plek bij de nr's 12 en verder, moet hij gewoon spelen, regelmatig spelen.

Dus de kans is heel groot dat ie in Januari overstapt, zeer vermoedelijk naar een Italiaanse club.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_55409479
quote:
Op donderdag 20 december 2007 01:52 schreef Ofyles2 het volgende:
Adriano wordt tijdelijk verhuurd aan São Paulo.

Albert Streit niet in de zomer, maar al in de winterstop naar Schalke 04.
Geen geruchten.
pi_55411783
Ronaldo van Milan naar Fenerbache
Drogba van Chelsea naar Milan
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_55414088
tvp

Adriano zou ik veel liever bij Arsenal zien, naast Robin.
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
pi_55416176
Lucio van Bayern naar AC Milan, door Dida aanbevolen bij Adriano Galliani.
  donderdag 20 december 2007 @ 14:21:42 #32
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55416316
quote:
John de Jong gaat in januari weer proberen om aansluiting bij selectie van PSV te vinden. Vanwege een knieblessure werkte de middenvelder de afgelopen drie maanden een aangepast trainingschema af. (Sportweek) Juventus heeft belangstelling voor Mahamadou Diarra. De club uit Turijn biedt Real Madrid tien miljoen euro plus Tiago Mendes voor de Malinese international. (AS)
quote:
De voormalig-speler van Vitesse wil zelf echter niets weten van een vertrek uit de Spaanse hoofdstad. “Ik heb nooit gezegd dat ik Real wil verlaten. Het is één van de beste clubs ter wereld en ik wil hier blijven spelen tot mijn contract afloopt. (Diverse Spaanse media)
quote:
Maniche hoeft over belangstelling niet te klagen. De Portugese middenvelder van Atlético Madrid heeft aanbiedingen uit Duitsland, Engeland en Italië. (Marca)
quote:
De beslissingen van Ronald Koeman zijn niet in goede aarde gevallen bij David Villa. De gewilde aanvaller denkt na over zijn toekomst bij de sinaasappelclub. (Diverse Spaanse media)
quote:
In navolging van David Albelda, Santiago Cañizares en Miguel Ángel Angulo zullen ook Manuel Fernandes en Nikola Zigic de deur door Koeman worden gewezen. Vicente lijkt ook geen toekomst te hebben in Mestalla. (Diverse Spaanse media)
quote:
Valencia heeft de nodige spelers op het oog voor de komende transferperiode: Mikel Arteta (Everton), Miguel Veloso (Sporting Portugal), Ibrahim Afellay (PSV) en Sulley Muntari (Portsmouth). (Diverse Spaanse media)
quote:
Lucas Lobos, ooit in de belangstelling van Ajax, verlaat Cádiz. De Argentijnse aanvaller verruilt de Spaanse tweedeklasser voor het Mexicaanse Monterrey. (Diario de Cádiz)
quote:
Levante heeft Caio op proef. De middenvelder van Sao Paulo werd vorige maand nog met Ajax en Feyenoord in verband gebracht. (Las Provincias)
quote:
Arjan de Zeeuw is verkozen tot beste Wigan Athletic-speler aller tijden. Bij de verkiezing, die werd georganiseerd door de Professional Football Association ontving de 37-jarige verdediger de meeste stemmen. Bij Arsenal ging de eer naar Thierry Henry, terwijl Gianfranco Zola tot Chelsea’s beste ooit werd gekozen.
quote:
Een debacle voor AZ vanavond in het UEFA Cup-duel met Everton kan gunstige gevolgen hebben voor Feyenoord. De Rotterdammers hebben namelijk een afspraak met FC Nürnberg dat de club 2,5 ton ontvangt wanneer de Duitsers Europees overwinteren. Dit werd afgesproken bij de transfer van Angelos Charisteas naar de Zuid-Duitse club.
quote:
Naast Juventus heeft ook Everton interesse getoond in David Albelda. De speler van Valencia werd door coach Ronald Koeman uit de selectie gezet, en kreeg gisteren te horen dat hij definitief mag vertrekken. (El Mundo Deportivo)
quote:
Ole Gunnar Solskjaer krijgt aankomende zomer zijn eigen afscheidsduel bij Manchester United. De immens populaire Noor moest aan het begin van dit seizoen noodgedwongen een punt achter zijn carrière zetten nadat hij wederom zwaar geblesseerd raakte.
quote:
Aston Villa lijkt de belangrijkste gegadigde te zijn om Eidur Gudjohnsen over te nemen van FC Barcelona. De Ijslander is in Catalonië op een zijspoor beland, en kan met name rekenen op veel belangstelling uit Engeland. (Daily Star)
quote:
Tottenham Hotspur wil Lassana Diarra overnemen van Arsenal. De Franse middenvelder is geen vaste waarde onder coach Arsène Wenger, en zou aan hebben gegeven dat hij graag ergens anders aan spelen toe wil komen. (L’Equipe)
quote:
Manchester United gaat wederom een poging ondernemen om Henrik Larsson voor enkele maanden te huren van het Zweedse Helsingborg. Coach Sir Alex Ferguson is dermate tevreden over de prestaties van de aanvaller het afgelopen seizoen, dat hij een vervolg niet ondenkbaar acht. (Daily Express)
quote:
AC Milan heeft 30 miljoen euro over voor Didier Drogba. De Ivoriaanse spits van Chelsea moet de nieuwe aanvalsleider gaan worden bij de Rossoneri, nu de afgelopen seizoen aangetrokken Ronaldo niet heeft kunnen brengen wat er van hem werd verwacht. Fenerbahçe staat al in de rij om de Braziliaan over te nemen. (Tuttosport & Hürriyet)
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55417176
Die van Lobos hoort hier niet meer thuis, maar in de andere topique
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55443791
Jesper Hogedoorn van Telstar naar Zwolle
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55463825
Zomer van FC Twente naar NEC
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_55468259
Koeman wil proberen Jovanovic van Standard naar Valencia te halen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 22 december 2007 @ 18:47:25 #37
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55468549
Farfan wordt daar nu ook genoemd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 23 december 2007 @ 12:58:36 #38
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_55487297
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 15:04 schreef -J-D- het volgende:
Zomer van FC Twente naar NEC
Vroeg me laatst al af wat er van hem geworden was. Goede speler, goeie vervanger van Olsson.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_55491475
AC Milan, Juventus, Palermo, Fiorentina, Udinese, Manchester City, Atletico Madrid, Valencia, Sevilla en Leverkusen zitten achter spits Felipe Caicedo van Basel aan. Hij is 19 jaar oud, komt uit Ecuador. Schijnt een ware dribbelkoning te zijn.

Prijskaartje 6 miljoen euro.

[ Bericht 5% gewijzigd door Radegast op 23-12-2007 15:37:26 ]
pi_55530021
Stekelenburg naar Valencia

Daniel Ljuboja naar VfL Wolfsburg

Jens Lehmann naar Dortmund
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55530047
Benieuwd met wat Feijenoord op de proppen komt deze transferperiode...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_55530117
Een spits en een defensieve middenvelder toch? En een centrumverdediger?

Denk dat ze Landzaat sowieso wel weer gaan polsen.

Sowieso wel leuk voor de Nederlandse clubs.

Ajax wil een verdediger en creatieve middenvelder, AZ een spits, PSV wil zich versterken geloof ik, Sparta zoekt versterking, Excelsior wil huren, Willem II onderzoekt mogelijkheden....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 december 2007 @ 01:15:39 #43
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55542908
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 11:22 schreef methodmich het volgende:
Een spits en een defensieve middenvelder toch? En een centrumverdediger?

Denk dat ze Landzaat sowieso wel weer gaan polsen.
hebben ze al gedaan en hij wil niet
quote:
Ajax wil een verdediger en creatieve middenvelder, AZ een spits, PSV wil zich versterken geloof ik, Sparta zoekt versterking, Excelsior wil huren, Willem II onderzoekt mogelijkheden....
PSV hoeft niet persé aldus Reker
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55547454
Ik mag hopen dat PSV voor de verdediging iets gaat halen Deze troep zou 't in de JL nog moeilijk hebben
"If you're not a manc, you're a wank"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 december 2007 @ 13:45:47 #45
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55549958
quote:
Op woensdag 26 december 2007 11:39 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik mag hopen dat PSV voor de verdediging iets gaat halen Deze troep zou 't in de JL nog moeilijk hebben
maar wel de minste aantal tegengoals van de Eredivisie damen met Feyenoord en Twente
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55550249
Modric maar weer eens naar Ajax.
><(({°>
pi_55550700
quote:
Op woensdag 26 december 2007 13:57 schreef BigKahuna het volgende:
Modric maar weer eens naar Ajax.
ja wat is daar nu van waar.. heeft het maandag in de telegraaf gestaan ?
"Oh, dat is makkelijk, zo'n doe-het-zelf-zaak, als ik jou vraag om een boor te pakken, zeg jij gewoon: doe het zelf"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 26 december 2007 @ 14:25:06 #48
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55551088
volgens het Ajax topic was het een oud gerucht
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55570639
quote:
The Sun suggests Dong Fangzhuo and Wes Brown are heading out of Old Trafford, and speculates that Rangers right-back Alan Hutton will join the Reds for £6milllion.
quote:
In other news, Bryan Robson is raiding his old club to sign defender Phil Bardsley. The full-back has been on loan at Sheffield United since October and Robson will pay United £1.5m to make the move permanent.
quote:
Another youngster making the news is 20-year-old midfielder Darron Gibson, who has extended his loan spell at Wolves for the rest of the season.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_55572662
Ooijer wil erg graag naar Feyenoord. Hij zou aan de clubleiding van Blackburn om een transfer hebben gevraagd.

Bron: Emile Schelvis (RadioRijnmond)
Meestal erg goed geinformeerd als het over Feyenoord gaat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')