Zo gauw d'r animo voor is. Eerst even afwachten of er nu nog weer een wachtlijst ontstaat. Het stadion lijkt in ieder geval makkelijk vol te raken. Maar om d'r meteen voor weer 11000 of 18000 bij te gaan bouwen is wat snel natuurlijk.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer is het de bedoeling dat ze daar in Twente de andere 2 zijdes gaan bouwen?
Gaaf straks zit ik eindelijk elke week bovenaanquote:
Ze hebben in ieder geval genoeg verlichting zo te zien.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:28 schreef JanVanHalst het volgende:
Dit jaar moet er gebouwd gaan worden in Haarlem.
http://www.stadionoostpoort.nl/images/DSCN0637.jpg
Gelukkig is die foto maar een mb grootquote:
preciesquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Komt de ingang aan de andere kant?
Spelen die belgn ook weer eens op een groot toernooiquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:50 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Waarom gaan we dat WK niet gewoon organiseren zonder de Belgen?
Als je kijkt hoeveel steden interesse hebben moet dat wel kunnen.
Goed punt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 15:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Spelen die belgn ook weer eens op een groot toernooi
't Is 2008...quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Gelukkig is die foto maar een mb groot.
Verwijder em maar snel en gooi deze ervoor in de plaats: [ afbeelding ]
Naar voorbeeld van FC Zwolle.. Uit al die stadions waar ze uit konden kiezen, kiezen ze voor het ontwerp van FC Zwolle..quote:Cambuur presenteert plan voor nieuw stadion
17 januari 2008
Cambuur kan met wat meer vertrouwen naar de toekomst kijken. De eerstedivisieclub uit Leeuwarden verlengde donderdag het contract met hoofdsponsor WTC Expo met twee jaar. Bovendien kon het bouwplan worden gepresenteerd voor een nieuw stadion naast het WTC-complex, naar voorbeeld van de accommodatie van FC Zwolle. Het moet plaats bieden aan ongeveer 15.000 toeschouwers
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:13 schreef vingerplant het volgende:
Er staat geen 'nieuwe' meer in de topictitel, dus het mag over oude stadions gaan... Ik zie dat er volgende maand een boek uitkomt over alle 113 stadions die Nederland heeft en heeft gehad. Dit boek (Het Stadioncomplex) wordt meer dan 600 bladzijden dik, dus lijkt me wel de moeite waard voor stadionliefhebbers en romantici
Klinkt erg interessant inderdaad!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:13 schreef vingerplant het volgende:
Er staat geen 'nieuwe' meer in de topictitel, dus het mag over oude stadions gaan... Ik zie dat er volgende maand een boek uitkomt over alle 113 stadions die Nederland heeft en heeft gehad. Dit boek (Het Stadioncomplex) wordt meer dan 600 bladzijden dik, dus lijkt me wel de moeite waard voor stadionliefhebbers en romantici
*fap fap fap*quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:13 schreef vingerplant het volgende:
Kun je mooi omlopen als je met de trein komt (zoals iedereen, want parkeren is daar geen optie)quote:
quote:Amsterdam praat over stadion met 75.000 plaatsen
Zaterdag 19 januari 09:52
Burgemeester Job Cohen van Amsterdam en diens wethouder Carolien Gehrels van Sport hebben in een gesprek met de KNVB aangegeven dat zij een stadion van 75.000 bezoekers willen realiseren. Dit in het kader van het WK voetbal 2018 waarvoor Nederland in de race is.
Om een stadion met een dergelijke capaciteit te realiseren zijn twee opties. Of er wordt een nieuw stadion gebouwd of de Amsterdam ArenA wordt vergroot met een derde ring. De gemeente moet voor 2010 duidelijkheid geven over haar plannen richting de KNVB. Bij het gesprek waren ook John Jaakke, de voorzitter van Ajax, en Henk Markerink, directeur Amsterdam Arena, aanwezig.
Doe die jongens Aub een nieuw stadion.quote:
Volgens mij krijg je een stadion met 75.000 plaatsen in Nederland nooit vol.quote:
Is dat een must dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je een stadion met 75.000 plaatsen in Nederland nooit vol.
Ja, behalve dan met de toppers en misschien met enkele interlands.
Barcelona zit gemiddeld ook lang niet vol (Nou Camp heeft een capaciteit van 98.000).quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je een stadion met 75.000 plaatsen in Nederland nooit vol.
Ja, behalve dan met de toppers en misschien met enkele interlands.
Nee dat zeg ik niet. Alleen sfeerverhogend is het ook niet.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:42 schreef JLSB het volgende:
Het definitieve ontwerp van het nieuwe stadion van Valencia
(Als Koeman de club dan nog niet kapot heeft gemaakt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou zeggen dat ze de koel makkelijk kunnen verbouwen, bedoel die heuvels hoef je alleen maar fatsoenlijk vol te planten met stoeltjes en je bent zo 4000-6000 plaatsen verder. En die tribunes kunnen ook gemakkelijk uitbereiden. Gaan ze weer zo'n sfeerloze doos bouwenquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:39 schreef zjroentje het volgende:
VVV heeft ook andere ambities dan ADO lijkt me. Die willen gewoon een stabiele Eredivisieclub worden, en qua begroting is een nieuw stadion denk ik wel nodig.
supporters maken de sfeerquote:Op woensdag 23 januari 2008 13:51 schreef ASroma het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze de koel makkelijk kunnen verbouwen, bedoel die heuvels hoef je alleen maar fatsoenlijk vol te planten met stoeltjes en je bent zo 4000-6000 plaatsen verder. En die tribunes kunnen ook gemakkelijk uitbereiden. Gaan ze weer zo'n sfeerloze doos bouwen
Lening, 20 miljoen bij de gemeente, de rest bij banken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:33 schreef rubbereend het volgende:
waar haalt Twente eigenlijk het geld vandaan voor de aankoop van het stadion en de uitbreiding?
quote:Euroborg krijgt 2.200 extra zitplaatsen
29 januari 2008
De plannen voor uitbreiding van de Euroborg krijgen steeds meer vorm. Inmiddels is duidelijk geworden dat FC Groningen het fraaie stadion met vier rijen kan uitbreiden, waardoor de capaciteit met ongeveer 2.200 zitplaatsen toeneemt.
Half oktober werd al duidelijk dat een dergelijke uitbreiding van het stadion op relatief eenvoudige wijze tot stand zou kunnen komen. "Er is veel gespeculeerd over de vraag of het al dan niet mogelijk zou zijn Euroborg uit te breiden. Dat antwoord hebben we nu: het kan", zei financieel directeur Erik Mulder destijds. FC Groningen hoopt de uitbreiding al voor komend seizoen gerealiseerd te hebben.
In de huidige vorm biedt de Groene Kathedraal plaats aan 20.000 fans.
Die extra rijen komen aan het veld neem ik aan? Is wel mooi voor het visuele aspect op TV.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |