Ik denk wel dat er een stemmetje in je achterhoofd zit die dat zegt, anders had je dit topic niet geopend.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:21 schreef mike1201 het volgende:
[..]
Nee niet echt, zoals ik al zei ben echt stapel op haar en dan denk je echt niet van "beter van niet" althans ik iig niet.
Wat er onder andere gebeurt is dat je op willekeurige momenten zonder enige aanleiding verrot wordt gescholden. PATSBOEM, zo ineens knapt er wat in de kop van de borderliner. En hoe je daarop ook reageert, het is ALTIJD FOUT.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat gebeurd er dan precies?
En zijn ze allemaal even erg?
Als die onzekerheid hem ervan weerhoudt om zich relationeel te vermeien met een borderliner is het anders evolutionair gezien een uitstekende verworvenheidquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
TS komt op mij heel onzeker over. Volgens mij heeft hij voor alles een vluchtplan, anders had hij een topic als dit niet nodig om zijn onzekerheden te spuien.
Ja ik ken ook iemand die zomaar kwaad wordt om niks..quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:29 schreef thabit het volgende:
[..]
Wat er onder andere gebeurt is dat je op willekeurige momenten zonder enige aanleiding verrot wordt gescholden. PATSBOEM, zo ineens knapt er wat in de kop van de borderliner. En hoe je daarop ook reageert, het is ALTIJD FOUT.
Er gebeurt nog veel meer dan dit, later meer daarover.
Nou veel plezierquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:30 schreef mike1201 het volgende:
Oh well ik ga het gewoon proberen.
DAAAAAAAAAAAG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, helaas:quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als die onzekerheid hem ervan weerhoudt om zich relationeel te vermeien met een borderliner is het anders evolutionair gezien een uitstekende verworvenheid
quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:30 schreef mike1201 het volgende:
DAAAAAAAAAAAG
Dit dusquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:14 schreef milagro het volgende:
[..]
wat je kan verwachten : niets
hoe er mee om te gaan : niet
graag gedaan
Als je nu al niet tegen weerstand kunt, wat ga je dan in hemelsnaam met een borderliner doen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:30 schreef mike1201 het volgende:
DAAAAAAAAAAAG
Voor later:quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:30 schreef mike1201 het volgende:
DAAAAAAAAAAAG
Borderline is extreem. Natuurlijk zijn er ‘extremere’ borderliners dan anderen, en zijn sommige misschien niet juist gediagnosticeerd, maar borderline is echt geen ‘lichte’ aandoening.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:02 schreef ArtyShock het volgende:
dus hoe groot is het toeval dat jij zo'n extreem geval tegen het lijf bent gelopen. Alsof je daar verliefd op zou kunnen worden.
Dan kun je net zo goed ergens in een ravijn springen. Misschien hangt er wel een vangnet aan de onderkant, en anders tja, dan heb je in ieder geval de ervaring!quote:Op woensdag 19 december 2007 00:02 schreef ArtyShock het volgende:
Nee maar even serieus, je hebt gelijk dat je je eigen plan trekt. Uiteindelijk kennen we haar niet en jij wel. Voor hetzelfde geld is dit de liefde van je leven en als je dat laat lopen vergeef je het jezelf nooit meer. En wat betekent zo'n inrichting nou helemaal? Voor het minste geringste wordt je hier in Nederland in een inrichting geplaatst dus wie zegt dat het allemaal niet meevalt.
Zoals je zelf al aangeeft is er niets aan haar te merken. Wij zijn uiteindelijk maar typische Internet gebruikers die zich alleen maar uit weten te drukken met hysterische bewoordingen en overtrokken verhalen.
Je intuïtie is de belangrijkste raadgever. Doe wat je hart je ingeeft en het zal uiteindelijk goedkomen. Op Internet zul je alleen maar de meest beroerde verhalen tegenkomen dus hoe groot is het toeval dat jij zo'n extreem geval tegen het lijf bent gelopen. Alsof je daar verliefd op zou kunnen worden. Nee, dat zou je op voorhand doorgehad hebben. Echt.
Doe het in ieder geval om de levenservaring. Want ervaring krijg je van de dingen die misgaan, niet van de dingen die goed gaan.
Dan kan ik straks tenminste slapen wetende dat ik een zieltje op fok heb gered, in plaats van kansloos tegen dovemansoren te typen in het holst van de nachtquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:49 schreef MUUS het volgende:
Ik ben blij dat we je konden helpen.
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:10 schreef Iblis het volgende:
Borderline is extreem. Natuurlijk zijn er ‘extremere’ borderliners dan anderen, en zijn sommige misschien niet juist gediagnosticeerd, maar borderline is echt geen ‘lichte’ aandoening.
quote:Op woensdag 19 december 2007 00:22 schreef Inekris het volgende:
Verre van mij om het plezier te bederven, maar mike1201 is met zijn andere persoonlijkheden verenigd.
Misschien moet je dan typen wat je bedoelt? Ik wilde even duidelijk maken dat ook een 'lichte' borderliner absoluut gezien al 'extreem' is. Extreme borderliners, die zijn er natuurlijk ook, en dat is absoluut gezien helemaal onnavolgbaar voor een normaal persoon. Maar goed.quote:Op woensdag 19 december 2007 00:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet je de strekking van de eerste regel die ik daar tikte niet op z'n letterlijke inhoud nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |