abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55371636
Go on people
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55371667
Texelonia:

Wat ik nou weer voor verhaal hoor...

De vriendin van de oma van mijn vriendin is van de week dood gevonden, waarschijnlijk vermoord. Nou is vandaag de vader van mijn vriendin (schoonzoon van de oma) verhoord, van 11:15 tot 18:30 uur! Zonder eten! Het is echt te zot voor woorden. Ik heb geen idee wat de voorschriften zijn voor zoiets maar kan me niet voorstellen dat zoiets zomaar kan.

En 4 maanden geleden is de moeder van mijn vriendin (dus de dochter van de oma, en de vrouw van de vader) overleden aan kanker. Ze hebben dus al genoeg op hun bordje gehad, zou je denken...

Mijn vriendin is nu dus doodsbang dat ze dit ook bij haar oma gaan doen, die dus 86 is en beetje in de war enzow. Die trekt dat echt niet.

Het lijkt wel een slechte B-film..
pi_55371782
Texelonia nog maar keertje hier:

Jakkes Texelonia soms denk je het is altijd een ver van je bed show maar soms komt het zo dichtbij
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 18 december 2007 @ 21:29:10 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55371939
Ow bar, en altijd maar blijven denken om anderen he

@ tex, getver wat een eng verhaal!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_55372031
Dat is mij Ysnke...
Kan daar weinig aan veranderen
pi_55372477
bar, ook van mij een dikke knuffel. ik vind het heel knap dat je weer een drempel neemt. En voor wat het waard is: fijn dat je andere kinderen blij maakt met de spullen van je kleine man. Zorgt hij ook bij hun misschien voor een lach op hun gezicht.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55372533
En dat is het mij volledig waard Lishe, een lach op de gezichten van de kindjes die blij zijn met dit speelgoed, daar doe ik het voor
pi_55372801
Lekker verhaal tex
Saartje
pi_55372881
Bar

tex, wat een verhaal. Maar ze zullen zo'n ouder vrouwtje toch niet zo gaan verhoren?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 18 december 2007 @ 22:11:12 #10
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55373224
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 21:59 schreef miss_sly het volgende:
tex, wat een verhaal. Maar ze zullen zo'n ouder vrouwtje toch niet zo gaan verhoren?
Ik denk dat ze bang is om óók vermoord te worden miss_sly.
pi_55373392
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:11 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bang is om óók vermoord te worden miss_sly.
Nee die oma misschien wel dat weet ik niet. Maar mijn vriendin is bang dat ze haar oma ook (zo) gaan verhoren...

En of ze dat zullen doen, je zou denken van niet. Maar ik snap ook niet waarom ze dit op deze manier bij haar vader hebben gedaan. Ik bedoel mag dat zomaar, 8 uur lang aan één stuk door zo verhoren, zonder eten enzow? Hij heeft alleen koffie gehad...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55373832
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:16 schreef texelonia het volgende:

[..]

Nee die oma misschien wel dat weet ik niet. Maar mijn vriendin is bang dat ze haar oma ook (zo) gaan verhoren...

En of ze dat zullen doen, je zou denken van niet. Maar ik snap ook niet waarom ze dit op deze manier bij haar vader hebben gedaan. Ik bedoel mag dat zomaar, 8 uur lang aan één stuk door zo verhoren, zonder eten enzow? Hij heeft alleen koffie gehad...
Waarom is dat vreemd? (dat is ook een beetje het idee van verhoren....dat je je niet al te veel op je gemak gaat voelen)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_55373937
laat maar
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55373978
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:29 schreef Five_Horizons het volgende:
(dat is ook een beetje het idee van verhoren....dat je je niet al te veel op je gemak gaat voelen)
Joh je meent het

Laat ook maar, geen zin de discussie aan te gaan
©Dumbo
pi_55373986
6 uur is het maximum.

En dat verhoren doen ze niet voor niets. Als je een getuige bent, houden ze je niet vast, dus ik hou het erop dat 'ie verdacht werd.
pi_55374035
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:34 schreef texelonia het volgende:

[..]

Joh je meent het

Laat ook maar, geen zin de discussie aan te gaan

Ik zie hier allemaal mensen over de zeik gaan, omdat iemand 'helemaal zonder eten' verhoord wordt....dan heb ik minimaal het idee dat je niet helemaal weet hoe dat werkt....da's pas (volgens mij is er namelijk iemand vermoord....)

[ Bericht 4% gewijzigd door Five_Horizons op 18-12-2007 22:42:56 ]
  dinsdag 18 december 2007 @ 22:43:36 #17
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55374295
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:35 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik zie hier allemaal mensen over de zeik gaan, omdat iemand 'helemaal zonder eten' verhoord wordt....dan heb ik minimaal het idee dat je niet helemaal weet hoe dat werkt....da's pas
Oh, jij bent dus wel een deskundige? Doe eens niet zo bot zeg, kun je je niet voorstellen dat ze verontwaardigd/verbaasd is?
pi_55374382
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:43 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Oh, jij bent dus wel een deskundige?

Ik weet er het één en ander van af ja
quote:
Doe eens niet zo bot zeg, kun je je niet voorstellen dat ze verontwaardigd/verbaasd is?
Ik kan me niet voorstellen dat je verbaasd bent als er iemand vermoord is en de politie iemand verhoort.
pi_55374460
Bar, ik zag je andere topic. Ik vind het erg dapper van je!
Variety is the spice of life
  dinsdag 18 december 2007 @ 22:49:14 #20
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55374479
Tuurlijk ben je dan niet verbaasd, maar wel dat dat 8 uur duurt zonder eten. Dan kan ik me die verbazing best voorstellen, dat vind ik helemaal niet " "
pi_55374687
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Tuurlijk ben je dan niet verbaasd, maar wel dat dat 8 uur duurt zonder eten. Dan kan ik me die verbazing best voorstellen, dat vind ik helemaal niet " "
Het mag 6 uur zonder pauze, dus ook zonder eten. Daar ga je niet dood van.
Vergeet niet dat dit een verhaal is uit derde hand en daar worden verhalen ook niet beter van. Als 'ie het er niet mee eens is, dan kan 'ie een klacht indienen.
pi_55374749
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:54 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Het mag 6 uur zonder pauze, dus ook zonder eten. Daar ga je niet dood van.
Vergeet niet dat dit een verhaal is uit derde hand en daar worden verhalen ook niet beter van. Als 'ie het er niet mee eens is, dan kan 'ie een klacht indienen.
Nou ja, dat verhoren en dergelijke lang niet altijd erg netjes gaan, heb ik toch uit eerste hand ook gehoord, hoor. Maar goed, punt is natuurlijk vooral dat die oma zich erge zorgen maakt, ook al is dat waarschijnlijk ongegrond. Ik neem aan dat als ze een vrouw van die leeftijd gaan verhoren, dat ze daar rustig mee omgaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55374793
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 22:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou ja, dat verhoren en dergelijke lang niet altijd erg netjes gaan, heb ik toch uit eerste hand ook gehoord, hoor.
Oh, maar dat kan best. Die verhalen ken ik ook. Maar dat zegt op zich niet zo heel veel.
quote:
Maar goed, punt is natuurlijk vooral dat die oma zich erge zorgen maakt, ook al is dat waarschijnlijk ongegrond. Ik neem aan dat als ze een vrouw van die leeftijd gaan verhoren, dat ze daar rustig mee omgaan.
Dat zit er dik in.
pi_55375372
Die 6 uur hebben ze ruimschoots overschreden, dus daar kunnen ze sowieso al een klacht tegen indienen, mochten ze dat willen.

Ik heb er idd geen verstand van, want ik heb er gelukkig geen ervaring mee. Maar ik vind het een raar verhaal ja dat ze je 8 uur verhoren zonder duidelijkheid over het waarom en alleen maar 3 miljoen keer te vragen hoe je het slachtoffer kende. Mij lijkt het normaal dat ze dan zeggen wat voor reden ze hebben om je te verdenken, maar blijkbaar is dat dus niet normaal.

Maar ik was er idd niet bij, dus wie weet zit ik er wel helemaal naast.

Anyway, ik ga slapen
©Dumbo
  woensdag 19 december 2007 @ 08:19:46 #25
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55379712
edit: lama

[ Bericht 91% gewijzigd door RockabeIIa op 19-12-2007 08:26:26 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')