Stuurbekrachtiging,centrale deurvergrendeling,startblokkeringquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:35 schreef divided het volgende:
opties ?
Ik vraag gewoon informatie over de auto, omdat ik wellicht intresse heb maar ben gewoon nieuwsgierig naar de achtergrond en de eerlijk verkoop reden als je een auto 3 weken hebt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:46 schreef JK1982 het volgende:
-edit: open een eigen topic of pm svp.-
Dat is ook geen enkel probleem. Ik editte JK1982's post omdat hij door wilde gaan over de micra. dat mag in een eigen topic of in de PMquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:43 schreef divided het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon informatie over de auto, omdat ik wellicht intresse heb maar ben gewoon nieuwsgierig naar de achtergrond en de eerlijk verkoop reden als je een auto 3 weken hebt.
(iedereen kan die gegevens vrij via de rdw opvragen)
//edit
TS wil je mij evt mailen.
Reden van verkoop heb ik al gezegd,de auto is altijd in onderhoud geweest bij een Volvo-dealer(rekeningen aanwezig)quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:43 schreef divided het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon informatie over de auto, omdat ik wellicht intresse heb maar ben gewoon nieuwsgierig naar de achtergrond en de eerlijk verkoop reden als je een auto 3 weken hebt.
(iedereen kan die gegevens vrij via de rdw opvragen)
//edit
TS wil je mij evt mailen.
ik zal binnenkort wat foto's maken van het interieurquote:Op zondag 6 januari 2008 20:24 schreef BOKA het volgende:
Misschien interesse, even overleggen met mijn vriendin.
Heb je ook meer foto's van het interieur? (ook de achterbank)
Heb je misschien wat foto's van de auto?quote:Op zondag 6 januari 2008 20:32 schreef mark_dabomb het volgende:
Missende wieldop alweer terug? Eventueel interesse in Peugeot 205 1.1i Forever uit 94 met 160000 op de teller met nieuwe apk?
Sorry,geen interesse.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:24 schreef Prowl het volgende:
[TK] Kia Pride 1.3 5-deurs GLXi BJ1996
Ruilen?
Kunnen we een keer een afspraak maken,mail me anders even.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:45 schreef mark_dabomb het volgende:
[TK] Peugeot 1.1i Forever uit 94
voor foto's
Loserquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:29 schreef Prowl het volgende:
Ik weet zeker dat je je veiliger voelt in mijn Kia dan in die rammel Peugeot
Daihatsuquote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:56 schreef broodmonkeh het volgende:
kia en peugeot zijn allebei rammel
volvo
quote:Op zondag 6 januari 2008 21:24 schreef Prowl het volgende:
[TK] Kia Pride 1.3 5-deurs GLXi BJ1996
Ruilen?
Nee jij bent slim....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:32 schreef Turquaz52 het volgende:
1150..?? Jij bent gek!
quote:
Je mag mijn TDI wel hebben voor 300.- boven op de TS's vraagprijsquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:18 schreef Prowl het volgende:
Ik vind het helemaal geen verkeerde prijs, als ik mn kia verkocht had dan stond dit model 440 toch zeker op mn lijstje om te gaan kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |