Persoonlijk zou ik toch even een HBO er achteraan knikkerenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja
Kan HBO doen, mij alleen teveel theorie. Mijn huidige MBO opleiding was 80% praktijk, en dat bevalt me wel
Bij afstuderen op een wat hoger niveau worden zulke zaken wel van groot/groter belang.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:40 schreef Loontjah het volgende:
Dat zijn veel voorkomende taalfouten, en ze gaan mij daardoor echt niet laten zakken.
Ja net als al die mensen die van de Uni afkomen. Alleen maar praktijk en nooit een bedrijf van binnen gezien, dat werkt ook slecht kan ik je melden.quote:
Ben 24, wil er uit, geld verdienen. Heb al lang genoeg op school gezetenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik toch even een HBO er achteraan knikkeren
Alleen maar praktijk op de Uni?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja net als al die mensen die van de Uni afkomen. Alleen maar praktijk en nooit een bedrijf van binnen gezien, dat werkt ook slecht kan ik je melden.
die hele zin is sowieso slecht nederlands..quote:Op woensdag 19 december 2007 11:21 schreef KaheemSaid het volgende:
Ook ik ben een van de heren die mee .... doen met deze wedstrijd.
is het gaat of gaan?
Uhh typfout.... theorie moet dat uiteraard zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 11:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Alleen maar praktijk op de Uni?
Hmja, als je 24 bent is dat wat anders ja. Heb je enig idee wat je gaat verdienen eigenlijk ?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ben 24, wil er uit, geld verdienen. Heb al lang genoeg op school gezeten
dat viel me laatst ook al op..quote:Op woensdag 19 december 2007 11:59 schreef Deansensitized het volgende:
Broodjes Kipkerrie wederom
Webmail van school, check die zin. Ik neme mijn opmerking over het MBO bij deze terug
[ afbeelding ]
quote:
no way!!!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:14 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ben lekker langer !!!!
Niet de moeite waard om te noemen.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:14 schreef Loontjah het volgende:
En dat andere?
Zolang je er mee plassen kunt, kun je er tevreden mee zijn!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Niet de moeite waard om te noemen.
Daaromquote:Op woensdag 19 december 2007 12:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zolang je er mee plassen kunt, kun je er tevreden mee zijn!
Nee variabel Dean!quote:Op woensdag 19 december 2007 12:24 schreef Deansensitized het volgende:
Geen vaste tijden Siebren?
doe hem de groetenquote:Op woensdag 19 december 2007 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
Dadelijk komt er een dude die alles weet van mijn project, hij moet even checken of het allemaal goed is... Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |