Herkenbaar... ben even bezig met een 70urige werkweek deze week. Dan is er niks zuurders dan inspiratieloos zijnquote:Op woensdag 19 december 2007 11:26 schreef Trigalti het volgende:
Mijn inspiratie is weg...
Voor het schrijven van een verslag zeg maar..
Het moet toch ergens over gaan, en ik weet het gewoon niet.
Misschien over het proces idee - design - html/css, maar mijn vorige verslag ging over CSS..
Dat is dus niet echt een optie..
Ik ken het gevoel.. Ik krijg ook totaal niks op papier..quote:Op woensdag 19 december 2007 11:26 schreef Trigalti het volgende:
Mijn inspiratie is weg...
Voor het schrijven van een verslag zeg maar..
Het moet toch ergens over gaan, en ik weet het gewoon niet.
Misschien over het proces idee - design - html/css, maar mijn vorige verslag ging over CSS..
Dat is dus niet echt een optie..
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:16 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
ik zat er bij in de projectgroeptotdat ze niets deden, en ik projectleider was, en ze uit de groep gooide
Man.. ik was gister pas om 10 uur thuis van supermarkt werk..fucking geen zin meer..quote:Op woensdag 19 december 2007 11:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Herkenbaar... ben even bezig met een 70urige werkweek deze week. Dan is er niks zuurders dan inspiratieloos zijn. Heb 2 rapporten af van de 3. Vanmiddag begin ik aan de 3e
Bij mij moet een rapport wel wat meer inhoud hebben dan dat. Sowieso staat het PvA los van het hoofd rapport. Het PvA beschrijft alle info over het bedrijf al als het goed isquote:Op woensdag 19 december 2007 11:31 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb het hier gevuld met handleidingen, wijzigingsrapporten, en plan van aanpak. Verder een hele tekst gecopy/paste over het bedrijf etc.
Het is een orienterende, dat wist je toch best?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:31 schreef Loontjah het volgende:
@ trig, is het een afstudeer stage of een orienterende?
Ik heb het hier gevuld met handleidingen, wijzigingsrapporten, en plan van aanpak. Verder een hele tekst gecopy/paste over het bedrijf etc.
dat je er over moet nadenken zegt al genoegquote:Op woensdag 19 december 2007 11:22 schreef Loontjah het volgende:
Gaan
Mij is altijd geleerd om dat werkwoord te vervangen door een ander werkwoord, en dan kijken of het klinkt.
Of toch gaat, want je spreekt maar over enkelvoudig.
Ben het met je eens, maar had je beide dingen zelf goed beantwoord?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:34 schreef HansU het volgende:
[..]
dat je er over moet nadenken zegt al genoeg![]()
Nederlands spreken hoort gewoon op gevoel te gaan. Het is niet normaal dat iemands taalgevoel minder wordt naarmate hij/zij ouder wordt (d-dt uitgzonderd dan) Maar dit gebeurt wel door al dat gebrekkige nederlands op straat en mbo's ed.![]()
Er is blijkbaar iets ernstig fout gegaan in Nederland.
Wat is er mis met het MBO? Is mijn taalgebruik dan zo slecht?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:34 schreef HansU het volgende:
[..]
dat je er over moet nadenken zegt al genoeg![]()
Nederlands spreken hoort gewoon op gevoel te gaan. Het is niet normaal dat iemands taalgevoel minder wordt naarmate hij/zij ouder wordt (d-dt uitgzonderd dan) Maar dit gebeurt wel door al dat gebrekkige nederlands op straat en mbo's ed.![]()
Er is blijkbaar iets ernstig fout gegaan in Nederland.
Is een leuke discussiequote:Op woensdag 19 december 2007 11:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat is er mis met het MBO?
True, maar meestal ook echt niet zo slecht als ze doen geloven hoor... ja of ik ben een uitzondering, kan ook nogquote:Op woensdag 19 december 2007 11:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Is een leuke discussie. Wat mij betreft niks maar hoogstaand is het natuurlijk niet.
Met bovenstaande sla je de plank overigens helemaal mis. Het woord "hele" of "heel" weglaten staat vaak nog veel beter. Versterkende woorden als "heel / veel / erg" zijn nooit formeel.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:29 schreef Loontjah het volgende:
Heel is formeel
Hele is informeel
Dus in dit geval is het afhankelijk van de persoon.
Je secretaresse bijvoorbeeld : heel
Je moeder : hele
Je zegt dus dat je goed bent of beter dan de gemiddelde MBO-er? Hoe moet ik het zienquote:Op woensdag 19 december 2007 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
True, maar meestal ook echt niet zo slecht als ze doen geloven hoor... ja of ik ben een uitzondering, kan ook nog
Bronquote:Op woensdag 19 december 2007 11:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Met bovenstaande sla je de plank overigens helemaal mis. Het woord "hele" of "heel" weglaten staat vaak nog veel beter. Versterkende woorden als "heel / veel / erg" zijn nooit formeel.
en dat geldt in mijn ogen ook voor middelbare school en hbo enzo hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 11:42 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat met het MBO op zich niets verkeerds is, maar dat het onderwijs in zijn geheel compleet is uitgekleed, waardoor er niks meer van over is
Jaquote:Op woensdag 19 december 2007 11:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Je zegt dus dat je goed bent of beter dan de gemiddelde MBO-er? Hoe moet ik het zien?
Lees een fatsoenlijke managementsamenvatting een keer door off adviesrapporten. Niemand praat over "hele grote besparing", daarvoor worden hele andere termen gebruikt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |