Stomme Word..quote:Op woensdag 19 december 2007 10:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
komt dat miss door een update van IE? heb gister zoiets gehoord, werd aangeraden om de update te deinstallleren
ik raad aan FF rerop te zetten
[..]
een pakket is bezorgd![]()
je bezorgt een pakket
Ik zit er echt niet mee hoor..quote:Op woensdag 19 december 2007 10:54 schreef KaheemSaid het volgende:
Staat die word van jou qua spelling en grammatica checker niet op Brabands dan?
quote:Op woensdag 19 december 2007 11:11 schreef HansU het volgende:
er loopt hier sinds kort een nieuwe iterim communicatie rond, lekker wijf![]()
(nee er komen geen pics)
Ik vraag me enkel af hoe ik er moet benaderen
Vraag hoe je het best kan communiceren.quote:Op woensdag 19 december 2007 11:11 schreef HansU het volgende:
er loopt hier sinds kort een nieuwe iterim communicatie rond, lekker wijf![]()
(nee er komen geen pics)
Ik vraag me enkel af hoe ik er moet benaderen
Twijfelen over de of het ?quote:Op woensdag 19 december 2007 11:13 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben niet zo slecht in spelling enzo.
Alleen zit vaak te twijfelen over DE of HET.
En ook staat er op officiele documenten van het bedrijf dat soms vrouwlijk is en soms mannelijk.
Overigens is mijn taal en spellinggebruik niet te vergelijken als hier op fok hoor, dus wees maar niet bang.
ik zat er bij in de projectgroepquote:Op woensdag 19 december 2007 11:15 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Twijfelen over de of het ?
Je hebt teveel tijd met die maroks doorgebracht vorig jaar
O...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:17 schreef Loontjah het volgende:
Waren geen marocs, maar 2 afghanen en een griek
Ik niet geloof ikquote:Op woensdag 19 december 2007 11:16 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
ik zat er bij in de projectgroeptotdat ze niets deden, en ik projectleider was, en ze uit de groep gooide
Ik moest alles doen het eerste project, en was al te ver om te stoppen, en 2e project was ik projectleider, duidelijk vermeld wat ze moesten doen die dag, konden ze in 1u af hebben, en na 1 week hadden ze het nog niet af... /kickquote:
Hele sappige will doquote:Op woensdag 19 december 2007 11:24 schreef KaheemSaid het volgende:
Ze heeft een heel sappige kut of een hele sappige kut (god ik kon even geen andere zin verzinnen mijn excuses)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |