Die bevat nog steeds hetzelfde gruwelijke nepreggaemiddenstukje. Yuck.quote:
Ik was er wel. Ik was de vieze man, in de regenpak. In het hoekje, weet je nogquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En ik maar denken dattie er wel was.
Was dat MM niet?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik was er wel. Ik was de vieze man, in de regenpak. In het hoekje, weet je nog
Utrecht was inderdaad ook prima geweest.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:08 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom naar Zwitserland Pheno?
quote:
Volgens mij heb je iets tegen reggaequote:Op dinsdag 18 december 2007 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die bevat nog steeds hetzelfde gruwelijke nepreggaemiddenstukje. Yuck.
Omdat daar Padi Europe zitquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:08 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom naar Zwitserland Pheno?
Ik heb geboortejaren vergeleken en ik kan je verzekeren: hij begonquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iets tegen reggae
Wat dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:35 schreef Vork het volgende:
Ha. Ik ga me vanavond toch een partij lekker eten
'Are you fucking kidding me?'quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:35 schreef Litpho het volgende:
Voor de dames.
Have a happy period, je verzint het niet.
Ik heb gewoon een boel lekkere dingen gehaald, zoals champignons, geitenkaas, pijnboompitten, appels, peren, oude kaas en zo en daar valt vast wel het een en ander mee te makenquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:38 schreef liefie_ het volgende:
Wat dan?
Armleuning, bureau, truiquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:42 schreef Vork het volgende:
Wat doe je dan in hemelsnaam allemaal met je elleboog, als alles onder zit?
nog geneukt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:45 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik ben vanmiddag nog even gezellig met iemand gaan lunchen die ik tegenkwam. Weer even bijgepraat na elkaar dik een jaar niet gezien te hebben.
Onmogelijk!quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:54 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Al tijden niet.
Maar zelfs zonder dat kan ik het gezellig hebben.
maak dat de kat maar wijsquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:54 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Al tijden niet.
Maar zelfs zonder dat kan ik het gezellig hebben.
Gelukkig maar dat ik niet aan kerst doe. Ik ben altijd bij een verjaardag op kerstdagquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:01 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Het vrijgezellen leven is zwaar zo rond de kerst
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:35 schreef Litpho het volgende:
Voor de dames.
Have a happy period, je verzint het niet.
Dubbel vreet dus.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik niet aan kerst doe. Ik ben altijd bij een verjaardag op kerstdag
* AirwiN denkt met weemoed terug aan de 'brengen we tweede kerstdag door in bed bij jou of bij mij' dilemma's...quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:06 schreef Vork het volgende:
Mijn halve kerst is zojuist ingevuld. Familiedingen enzo. Vanaf dit jaar ook gewoon weer maar een familie'verplichting'. Opzich weer een voordeel van het vrijgezellenbestaan.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:02 schreef Vork het volgende:
Ik heb geen chocoladeletters, maar wel iets van chocolade met stroopwafel smaak.
Nu doe je jouw helft of mijn helft van het bed?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN denkt met weemoed terug aan de 'brengen we tweede kerstdag door in bed bij jou of bij mij' dilemma's...
Het vrijgezellenbestaan is zo slecht nog niet hoor...
Nee, meer in de zin van 'jij in die kamer en ik in die kamer'...quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Nu doe je jouw helft of mijn helft van het bed?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, meer in de zin van 'jij in die kamer en ik in die kamer'...
Nou ja, het is in ieder geval nog in dezelfde woning...quote:
Het vrijgezellenbestaan heeft alleen maar voordelen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:06 schreef Vork het volgende:
Mijn halve kerst is zojuist ingevuld. Familiedingen enzo. Vanaf dit jaar ook gewoon weer maar een familie'verplichting'. Opzich weer een voordeel van het vrijgezellenbestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |