Dan ben ik heel nieuwsgierig wie je dacht dat het kleffe bekkie was die standin speelde voor Fawkes. Vork? Q.? Annie? JD?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En ik maar denken dattie er wel was.
Dat was niet de vraagquote:Op dinsdag 18 december 2007 14:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Geen liefhebber van een willekeurige track waar Linda. reggae
. aan toe moest voegen.
Die bevat nog steeds hetzelfde gruwelijke nepreggaemiddenstukje. Yuck.quote:
Ik was er wel. Ik was de vieze man, in de regenpak. In het hoekje, weet je nogquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En ik maar denken dattie er wel was.
Was dat MM niet?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik was er wel. Ik was de vieze man, in de regenpak. In het hoekje, weet je nog
Utrecht was inderdaad ook prima geweest.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:08 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom naar Zwitserland Pheno?
quote:
Volgens mij heb je iets tegen reggaequote:Op dinsdag 18 december 2007 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die bevat nog steeds hetzelfde gruwelijke nepreggaemiddenstukje. Yuck.
Omdat daar Padi Europe zitquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:08 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom naar Zwitserland Pheno?
Ik heb geboortejaren vergeleken en ik kan je verzekeren: hij begonquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je iets tegen reggae
Wat dan?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:35 schreef Vork het volgende:
Ha. Ik ga me vanavond toch een partij lekker eten
'Are you fucking kidding me?'quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:35 schreef Litpho het volgende:
Voor de dames.
Have a happy period, je verzint het niet.
Ik heb gewoon een boel lekkere dingen gehaald, zoals champignons, geitenkaas, pijnboompitten, appels, peren, oude kaas en zo en daar valt vast wel het een en ander mee te makenquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:38 schreef liefie_ het volgende:
Wat dan?
Armleuning, bureau, truiquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:42 schreef Vork het volgende:
Wat doe je dan in hemelsnaam allemaal met je elleboog, als alles onder zit?
nog geneukt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:45 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik ben vanmiddag nog even gezellig met iemand gaan lunchen die ik tegenkwam. Weer even bijgepraat na elkaar dik een jaar niet gezien te hebben.
Onmogelijk!quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:54 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Al tijden niet.
Maar zelfs zonder dat kan ik het gezellig hebben.
maak dat de kat maar wijsquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:54 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Al tijden niet.
Maar zelfs zonder dat kan ik het gezellig hebben.
Gelukkig maar dat ik niet aan kerst doe. Ik ben altijd bij een verjaardag op kerstdagquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:01 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Het vrijgezellen leven is zwaar zo rond de kerst
quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:35 schreef Litpho het volgende:
Voor de dames.
Have a happy period, je verzint het niet.
Dubbel vreet dus.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik niet aan kerst doe. Ik ben altijd bij een verjaardag op kerstdag
* AirwiN denkt met weemoed terug aan de 'brengen we tweede kerstdag door in bed bij jou of bij mij' dilemma's...quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:06 schreef Vork het volgende:
Mijn halve kerst is zojuist ingevuld. Familiedingen enzo. Vanaf dit jaar ook gewoon weer maar een familie'verplichting'. Opzich weer een voordeel van het vrijgezellenbestaan.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:02 schreef Vork het volgende:
Ik heb geen chocoladeletters, maar wel iets van chocolade met stroopwafel smaak.
Nu doe je jouw helft of mijn helft van het bed?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN denkt met weemoed terug aan de 'brengen we tweede kerstdag door in bed bij jou of bij mij' dilemma's...
Het vrijgezellenbestaan is zo slecht nog niet hoor...
Nee, meer in de zin van 'jij in die kamer en ik in die kamer'...quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:29 schreef TwistedDarling het volgende:
Nu doe je jouw helft of mijn helft van het bed?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, meer in de zin van 'jij in die kamer en ik in die kamer'...
Nou ja, het is in ieder geval nog in dezelfde woning...quote:
Het vrijgezellenbestaan heeft alleen maar voordelen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:06 schreef Vork het volgende:
Mijn halve kerst is zojuist ingevuld. Familiedingen enzo. Vanaf dit jaar ook gewoon weer maar een familie'verplichting'. Opzich weer een voordeel van het vrijgezellenbestaan.
Niks hier hoor...quote:
Hier ook nog niet.quote:
Ga je een relatie aan blijkt dat ze seks gebruikt om haar zin te krijgen. Daar zit je dan met je relatie, zonder seks. Great!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Pff en de garantie dat je sex hebt dan?
hmm, lastig toch.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:03 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ga je een relatie aan blijkt dat ze seks gebruikt om haar zin te krijgen. Daar zit je dan met je relatie, zonder seks. Great!
Bij hoofdpijn is het juist goed om sex te hebben. Moe zijn, tsja.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:04 schreef Vork het volgende:
Wat is die garantie nog waar trouwens bij "ik heb hoofdpijn", of "niet nu, ik ben moe"?
Ik gebruik dat soort smoesjes altijd als ik niet helemaal ondersteboven ben van ons seksleven.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:04 schreef Vork het volgende:
Wat is die garantie nog waar trouwens bij "ik heb hoofdpijn", of "niet nu, ik ben moe"?
Seks is toch stom.quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:58 schreef G.Fawkes het volgende:
Pff en de garantie dat je sex hebt dan?
Wat zal Vork blij zijn dat jij zo openlijk bent op een forum over 'jullie' seksleven...quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:24 schreef MNR het volgende:
Ik gebruik dat soort smoesjes altijd als ik niet helemaal ondersteboven ben van ons seksleven.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:31 schreef AirwiN het volgende:
Wat zal Vork blij zijn dat jij zo openlijk bent op een forum over 'jullie' seksleven...
*slappe lach*quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:31 schreef AirwiN het volgende:
Wat zal Vork blij zijn dat jij zo openlijk bent op een forum over 'jullie' seksleven...
Ik niet, maar Hime wel!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:35 schreef Q. het volgende:
Je denkt toch niet echt dat JIJ een kerstkaartje van me krijgt?
Heuj!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:32 schreef dawg het volgende:
Hier ben ik dan!
Ik streep meteen je naam maar even door in het vriendenboekje namens haar...quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:37 schreef Q. het volgende:
Jullie zijn voor mij één geheel.
ATM zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:36 schreef dawg het volgende:
Als ze net heeft zitten schijten gaat ze wat mij betreft wel eerst even douchen, inderdaad.
V:rienden.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik streep meteen je naam maar even door in het vriendenboekje namens haar...
Ik sta als eerste genoemd.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:39 schreef dawg het volgende:
Q.MNRAriwiNVorkenanderendieikvergetenbentenoemen.
MNAiRwiN!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:39 schreef dawg het volgende:
Q.MNRAirwiNVorkenanderendieikvergetenbentenoemen.
You sure could say that againquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:38 schreef dawg het volgende:
Soms he, ben ik eigenlijk best een debiel.
Dat zijn minder slimme acties. Maar wel leermomenten!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:41 schreef MNR het volgende:
[..]
You sure could say that again![]()
dawg heeft zijn tel. samen met zijn broek in de was gedaan![]()
Watch it!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:41 schreef MNR het volgende:
*rent weg
*opvang*quote:
Pica!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:41 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga maar eens beschaafde kleren aantrekken. Straks uit eten. Het is tenslotte alweer dinsdag...
*sighs*quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:43 schreef AirwiN het volgende:
*opvang*
Helaas, geen camera bij de hand... Ik kan wel een omschrijving geven...quote:
Van het ene kleffe gedoe naar het andere kleffe gedoe! Eetse!quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:46 schreef dawg het volgende:Klef gedoe hier.
Op naar de nasi dan maar.
Uit eten.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:41 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga maar eens beschaafde kleren aantrekken. Straks uit eten. Het is tenslotte alweer dinsdag...
Dank je.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van het ene kleffe gedoe naar het andere kleffe gedoe! Eetse!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |