hm, niet als je altijd moet niezen hehequote:Op dinsdag 18 december 2007 12:39 schreef eer-ik het volgende:
Sodemieters, wat kan niezen toch relaxed zjin
Wat ga je doen dan?? mwah, ik vind t niet de ideale leraar. Hij deed altijd het lokaal in het begin van de les open, en ging dan roken 2 uur, en kwam dan terug om het lokaal te sluiten... geef mij loomans maarquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:39 schreef Loontjah het volgende:
Haha die kennen jullie gewoon niet aan.
Ik ga bij hem namelijk een half jaartje extra school doen.
Hij is streng maar wel rechtvaardig.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:41 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan?? mwah, ik vind t niet de ideale leraar. Hij deed altijd het lokaal in het begin van de les open, en ging dan roken 2 uur, en kwam dan terug om het lokaal te sluiten... geef mij loomans maar
Dat geloof ikquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:40 schreef Okiedokie86 het volgende:
[..]
hm, niet als je altijd moet niezen hehe
Echt?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:44 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, want er is onderzocht dat niezen gelijk staat aan een 1/8e orgasme geloof ik... of was het 1/4e...
ik denk eerder 1/8quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:44 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, want er is onderzocht dat niezen gelijk staat aan een 1/8e orgasme geloof ik... of was het 1/4e...
Wat voor foto hing er van jou in die street expo?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:47 schreef Loontjah het volgende:
* Loontjah ziet Dean al klaar staan met een stopwatch.
deze?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:49 schreef Loontjah het volgende:
Ja streetlab foto he
er staat nog een voorbeeldje op CJP.nl ofzo
Dus 8 keer niezen staat gelijk aan 1 orgasme.. nou ik voel me altijd flink kut als ik 8 keer moet niezen..quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:44 schreef Deansensitized het volgende:
Ik nies niet met m'n piemelquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus 8 keer niezen staat gelijk aan 1 orgasme.. nou ik voel me altijd flink kut als ik 8 keer moet niezen..
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:49 schreef Loontjah het volgende:
Ja streetlab foto he
er staat nog een voorbeeldje op CJP.nl ofzo
Edit: gevonden
[ afbeelding ]
Toch met je piemel geniest?quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:53 schreef eer-ik het volgende:
Effe douchen.
rechtstreeks tegen z'n monitor aanquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Toch met je piemel geniest?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Toch met je piemel geniest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |