Ik heb hier gewoon een kantine met vers voer!quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ga zo met collega's maar weer naar de AH. Zie het daar wel weer wat het gaat worden
jaaquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:14 schreef Okiedokie86 het volgende:
en jij maandag 7 jan 12.00 zekers ?
Chillquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon een kantine met vers voer!
heb ik ook, maar vers voer uit de boterhammen zak doet het ook prima!quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ideaal... had ik bij Philips ook altijdquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb ik niet!quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:17 schreef HansU het volgende:
[..]
heb ik ook, maar vers voer uit de boterhammen zak doet het ook prima!
neuh, er is een keer de helft van me stage afgekeurd (50 daagjes) en die moet ik nog. En aangezien me project niet 100% verliep in het begin, heb ik uitstel gekregenquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:17 schreef Loontjah het volgende:
[..]
jaaMoeilijk he
Maaruh ben jij later begonnen ofzo?
En is dit dan je afstudeer stage?
Zelfde school als ons ja..quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:30 schreef Loontjah het volgende:
Okidokie welke school zit jij dan? Ben bang dat jij dezelfde leraren hebt als mij
kutleraarquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:33 schreef Loontjah het volgende:
Waarom is die afgekeurd dan?
Onderschijdt???quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:04 schreef KaheemSaid het volgende:
Van een vrouw verwacht ik ook niet dat ze Jiskefet leuk vinden trouwens, want dan houd ik zo'n kleine doelgroep over.
Een vrouw met humor typeert zich niet specifiek in welke tv programma's ze kijkt. Een vrouw met humor moet een directe opmerking richting haar persoonlijkheid kunnen relativeren en ze moet in staat zijn zo'n opmerking op een mooie manier terug te maken. Ze moet onderschijdt kunnen maken tussen wat een man meent en wat een man zegt (voor zover wij haar het onderschijdt laten maken).
Er zijn zoveel dingen die een vrouw met humor typeert!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |