Hehe, leuke leraren daarquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:19 schreef Loontjah het volgende:
Ze had een mailtje gestuurd en haar naam daarin verkeerd getypd!
De vorige keer noemde ze mij ook Fiona
Tegen de wat seniele bejaarden en andere fosielen uit mijn onderwijzers team gebruik ik ook u.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joh, je gebruikt u's enzo? Grappig om te lezen het email contact wat ik hier heb is echt allemaal first name basis...
Maar ziet er goed uit... genoeg om je in te dekken denk ik zo..
Precies goed volgens mijquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:20 schreef HansU het volgende:
ik ben een mailtje aan het composen voor mijn school begeleider:
Doordat u mijn 2e begeleider bent heb ik met u in het begin van mijn stage geen gesprek gehad over de gewenste vorm van tussentijdse rapportages. Met mevr..***** had ik afgesproken dat dit niet nodig is indien er niets mis zou gaan oid. Ik heb geen idee wat uw visie hierop is, maar aangezien ik geen feedback op het oriëntatieverslag heb ontvangen weet ik niet precies hoe de vork nu in de steel zit.
Opheldering en eventuele bijsturing lijkt mij dus op de plaats aangezien deadlines al beginnen te naderen.
hoop dat dit voldoende is om mezelf in te dekken voor het weinige contact dat ik met die dude heb.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:19 schreef Loontjah het volgende:
Ze had een mailtje gestuurd en haar naam daarin verkeerd getypd!
De vorige keer noemde ze mij ook Fiona
Eer Ik is qua grammatica toch ook niet goed?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
Mensen noemen mij ook geregeld Eric, zelfs als ik mijn naam een paar keer vermeld ergens
"oid" gebruik je natuurlijk niet in een mail naar zo'n figuurquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:20 schreef HansU het volgende:
ik ben een mailtje aan het composen voor mijn school begeleider:
Doordat u mijn 2e begeleider bent heb ik met u in het begin van mijn stage geen gesprek gehad over de gewenste vorm van tussentijdse rapportages. Met mevr..***** had ik afgesproken dat dit niet nodig is indien er niets mis zou gaan oid. Ik heb geen idee wat uw visie hierop is, maar aangezien ik geen feedback op het oriëntatieverslag heb ontvangen weet ik niet precies hoe de vork nu in de steel zit.
Opheldering en eventuele bijsturing lijkt mij dus op de plaats aangezien deadlines al beginnen te naderen.
hoop dat dit voldoende is om mezelf in te dekken voor het weinige contact dat ik met die dude heb.
Kan ik me ook heel goed voorstellen hoor.. Maar de meeste professoren hier spreek ik aan met je/jij en voornaam, zelfde bij mij op school, maar het is dan ook een heel klein schooltje...quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Tegen de wat seniele bejaarden en andere fosielen uit mijn onderwijzers team gebruik ik ook u.
Binnen het bedrijf doe ik het minder.
de begeleider is dan ook een fossiel. Mijn collega studenten heeft ie al flink lopen afbranden vanwege hun matige communicatie, dus ik stuur nu maar dit stukje tekst mee om mezelf vooraf enigzins in te kunnen dekken door het te verwijten op een communicatie stoornis door de overgang van 1 begeleider op de anderequote:Op dinsdag 18 december 2007 11:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Tegen de wat seniele bejaarden en andere fosielen uit mijn onderwijzers team gebruik ik ook u.
Binnen het bedrijf doe ik het minder.
Ik vind het ook niet zo een sterke mail. Een beetje twijfelachtig.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:26 schreef jackson het volgende:
[..]
"oid" gebruik je natuurlijk niet in een mail naar zo'n figuur
Jochem Meyer..quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:27 schreef Loontjah het volgende:
Ik ben erg gek op cabaret, koop ook regelmatig kaartjes:
Leon van der Zanden![]()
Sara Kroos![]()
Vliegende Panters![]()
Arie & Sylvester![]()
Klaas van der Eerden, al is zijn laatste show wat minder.
Hans Teeuwen![]()
Theo Maassen![]()
Bert Visscher
Hoevaak mensen mijn naam in brieven niet verkeerd schrijven...quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:25 schreef eer-ik het volgende:
Mensen noemen mij ook geregeld Eric, zelfs als ik mijn naam een paar keer vermeld ergens
quote:
ik hou wel van dat soort discussiesquote:
ik ken iemand die altijd messcherpe opmerkingen maakt, maar ik maak ze tegenwoordig net zo snel terugquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Herman Finkers is ook geweldig, Hans Teeuwen vind ik ook niks en relativeren is mooi...
Het is ook echt wel nodig als je mij als vriend hebt trouwens, want een meisje die dat niet doet die word gek!
Je áchternaam is Bas van den Berg?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoevaak mensen mijn naam in brieven niet verkeerd schrijven...
In Zweden is ook mijn achternaam "Bas van den Berg". Een foutje van de school
Neequote:Op dinsdag 18 december 2007 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je áchternaam is Bas van den Berg?
Beetje "net niet" maargoed, ik ken de situatie dan verder ook niet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo een sterke mail. Een beetje twijfelachtig.
uh, je bedoelt waarschijnlijk erikquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:30 schreef Loontjah het volgende:
Okidokie welke school zit jij dan? Ben bang dat jij dezelfde leraren hebt als mij
Ja, dat snap ik.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee
Een foutje van de Högskolan, die hebben aan de student union de achternaam Bas van den Berg opgeven
Mijn voornaam kan sowieso wel op 6 verschillende manieren geschreven worden en mijn achternaam bevat een sch, waar je een s hoort!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoevaak mensen mijn naam in brieven niet verkeerd schrijven...
In Zweden is ook mijn achternaam "Bas van den Berg". Een foutje van de school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |