quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens nog even over die WAN computer discussie:
Guus zegt:
weet jij wet een utp kabel is en een WAN poort?
mylene Op school zegt:
welleens van gehoord, maar wat het is???? je weet toch dat ik niets van computers weet!
Toe maar, lekker aan het doorbikkelen dusquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:08 schreef jackson het volgende:
Sodeju! Gister 11,5uur gemaakt en vandaag zal het ook wel iets in die richting worden. Wat een gekkenhuis die rapporten schrijven in een korte tijd.
Alles tof hier?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
![]()
Maar voor de rest ben ik het ook helemaal met je eens...
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:10 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet voor morgen een verslag inleveren.. maar heb absoluut geen idee wat ik in dat verslag moet zetten..
Ik ken wel een aantal vrouwen die zich echt bescheuren om jiskefetquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]daar ben ik blij om. Jiskefet is ook geniaal, maar vrouwen vinden het vaak niet echt leuk. Dat verwacht ik ook niet van ze!
Maar humor is mooi!
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu nog even een foto van haar vinden
Het zal wel moetenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Toe maar, lekker aan het doorbikkelen dus
Essentiele verschillen tussen vrouwelijke homo sapiens van Nederlandse en Zweedse bodem?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:10 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet voor morgen een verslag inleveren.. maar heb absoluut geen idee wat ik in dat verslag moet zetten..
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:10 schreef PieterBas het volgende:
vind jijquote:Op dinsdag 18 december 2007 10:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij bent dus een voorbeeld voor het Pleonasme, Arie en Silvester is behoorlijke anti humor.![]()
quote:
ik heb zo'n ontzettende tyfushekel aan mensen die elke opmerking persoonlijk maken, terwijl het soms gewoon een geintje is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:04 schreef KaheemSaid het volgende:
Van een vrouw verwacht ik ook niet dat ze Jiskefet leuk vinden trouwens, want dan houd ik zo'n kleine doelgroep over.
Een vrouw met humor typeert zich niet specifiek in welke tv programma's ze kijkt. Een vrouw met humor moet een directe opmerking richting haar persoonlijkheid kunnen relativeren en ze moet in staat zijn zo'n opmerking op een mooie manier terug te maken. Ze moet onderschijdt kunnen maken tussen wat een man meent en wat een man zegt (voor zover wij haar het onderschijdt laten maken).
Er zijn zoveel dingen die een vrouw met humor typeert!
Hoeveel pagina's en waar gaat het over?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:10 schreef PieterBas het volgende:
Inderdaad, even 'spieken' want een andere groep heeft in elkaar heeft gegooid.quote:
Een aantal foto's van de shoot van Swedish Next Top Model zoekt dan op Jenny (lichtelijk NSFW)quote:
Juist!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:13 schreef Etcetera het volgende:
ik heb zo'n ontzettende tyfushekel aan mensen die elke opmerking persoonlijk maken, terwijl het soms gewoon een geintje is.
als er tegen mij wordt gezegd: ja, die stomme stagiaires ook altijd! dan ga ik er vrolijk in mee. relativeren![]()
let it goquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vind jij
Herman Finkers vind ik geniaal, Hans Teeuwen vind ik niks
humor is subjectief
[..]
[..]
ik heb zo'n ontzettende tyfushekel aan mensen die elke opmerking persoonlijk maken, terwijl het soms gewoon een geintje is.
als er tegen mij wordt gezegd: ja, die stomme stagiaires ook altijd! dan ga ik er vrolijk in mee. relativeren![]()
Designing IT Support, maar de docent vind het zelf een verkeerde gekozen benaming...quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoeveel pagina's en waar gaat het over?
Hmm... hoerigquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Designing IT Support, maar de docent vind het zelf een verkeerde gekozen benaming...
Herman Finkers is ook geweldig, Hans Teeuwen vind ik ook niks en relativeren is mooi...quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vind jij
Herman Finkers vind ik geniaal, Hans Teeuwen vind ik niks
humor is subjectief
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Designing IT Support, maar de docent vind het zelf een verkeerde gekozen benaming...
Omdat het helemaal niks met IT Support te maken heeft...quote:
Joh, je gebruikt u's enzo? Grappig om te lezen het email contact wat ik hier heb is echt allemaal first name basis...quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:20 schreef HansU het volgende:
ik ben een mailtje aan het composen voor mijn school begeleider:
Doordat u mijn 2e begeleider bent heb ik met u in het begin van mijn stage geen gesprek gehad over de gewenste vorm van tussentijdse rapportages. Met mevr..***** had ik afgesproken dat dit niet nodig is indien er niets mis zou gaan oid. Ik heb geen idee wat uw visie hierop is, maar aangezien ik geen feedback op het oriëntatieverslag heb ontvangen weet ik niet precies hoe de vork nu in de steel zit.
Opheldering en eventuele bijsturing lijkt mij dus op de plaats aangezien deadlines al beginnen te naderen.
hoop dat dit voldoende is om mezelf in te dekken voor het weinige contact dat ik met die dude heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |