abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55356397
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens nog even over die WAN computer discussie:

Guus zegt:
weet jij wet een utp kabel is en een WAN poort?
mylene Op school zegt:
welleens van gehoord, maar wat het is???? je weet toch dat ik niets van computers weet!

Misschien wist ze wel iets van datacommunicatie ?
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:08:34 #102
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55356398
Sodeju! Gister 11,5uur gemaakt en vandaag zal het ook wel iets in die richting worden. Wat een gekkenhuis die rapporten schrijven in een korte tijd .

Alles tof hier?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55356447
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:08 schreef jackson het volgende:
Sodeju! Gister 11,5uur gemaakt en vandaag zal het ook wel iets in die richting worden. Wat een gekkenhuis die rapporten schrijven in een korte tijd .

Alles tof hier?
Toe maar, lekker aan het doorbikkelen dus
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_55356457
Ik moet voor morgen een verslag inleveren.. maar heb absoluut geen idee wat ik in dat verslag moet zetten..
pi_55356461
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:07 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Maar voor de rest ben ik het ook helemaal met je eens...
daar ben ik blij om. Jiskefet is ook geniaal, maar vrouwen vinden het vaak niet echt leuk. Dat verwacht ik ook niet van ze!

Maar humor is mooi!
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:11:19 #106
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55356466
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:10 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet voor morgen een verslag inleveren.. maar heb absoluut geen idee wat ik in dat verslag moet zetten..

Dat is zuur...
Signature.
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:11:46 #107
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55356476
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:11 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

daar ben ik blij om. Jiskefet is ook geniaal, maar vrouwen vinden het vaak niet echt leuk. Dat verwacht ik ook niet van ze!

Maar humor is mooi!
Ik ken wel een aantal vrouwen die zich echt bescheuren om jiskefet
Signature.
pi_55356483
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:05 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Nu nog even een foto van haar vinden
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:12:27 #109
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55356491
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:10 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Toe maar, lekker aan het doorbikkelen dus
Het zal wel moeten . De leraar wil alles aankomende vrijdag hebben om er een laatste blik op te werpen. Daarna geeft hij geen tips/advies meer tot de uiteindelijke inleverdatum 7 januari. Ik vind het zelf nogal belangrijk dat hij er vertrouwen in heeft, dat geeft mezelf ook een beter gevoel. Dat vertrouwen kwam tijdens het laatste gesprek niet echt naar voren nog.

Even gas erop dus
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55356517
quote:
Essentiele verschillen tussen vrouwelijke homo sapiens van Nederlandse en Zweedse bodem?
pi_55356521
quote:
  Redactie Frontpage dinsdag 18 december 2007 @ 11:13:43 #112
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55356522
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 10:59 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]

Jij bent dus een voorbeeld voor het Pleonasme, Arie en Silvester is behoorlijke anti humor.
vind jij
Herman Finkers vind ik geniaal, Hans Teeuwen vind ik niks

humor is subjectief
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:02 schreef Deansensitized het volgende:
Arie en Silvester
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:04 schreef KaheemSaid het volgende:
Van een vrouw verwacht ik ook niet dat ze Jiskefet leuk vinden trouwens, want dan houd ik zo'n kleine doelgroep over.

Een vrouw met humor typeert zich niet specifiek in welke tv programma's ze kijkt. Een vrouw met humor moet een directe opmerking richting haar persoonlijkheid kunnen relativeren en ze moet in staat zijn zo'n opmerking op een mooie manier terug te maken. Ze moet onderschijdt kunnen maken tussen wat een man meent en wat een man zegt (voor zover wij haar het onderschijdt laten maken).

Er zijn zoveel dingen die een vrouw met humor typeert!
ik heb zo'n ontzettende tyfushekel aan mensen die elke opmerking persoonlijk maken, terwijl het soms gewoon een geintje is.
als er tegen mij wordt gezegd: ja, die stomme stagiaires ook altijd! dan ga ik er vrolijk in mee. relativeren
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:15:15 #113
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55356552
quote:
Hoeveel pagina's en waar gaat het over?
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:16:03 #114
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_55356574
Finkers
Signature.
pi_55356614
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:11 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Dat is zuur...
Inderdaad, even 'spieken' want een andere groep heeft in elkaar heeft gegooid.
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:12 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Een aantal foto's van de shoot van Swedish Next Top Model zoekt dan op Jenny (lichtelijk NSFW)
pi_55356633
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:13 schreef Etcetera het volgende:

ik heb zo'n ontzettende tyfushekel aan mensen die elke opmerking persoonlijk maken, terwijl het soms gewoon een geintje is.
als er tegen mij wordt gezegd: ja, die stomme stagiaires ook altijd! dan ga ik er vrolijk in mee. relativeren
Juist!
pi_55356637
quote:

[..]

vind jij

humor is subjectief
[..]

[..]

let it go
Omdat het kan!
pi_55356642
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:15 schreef jackson het volgende:

[..]

Hoeveel pagina's en waar gaat het over?
Designing IT Support, maar de docent vind het zelf een verkeerde gekozen benaming...
  dinsdag 18 december 2007 @ 11:19:15 #119
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_55356657
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:18 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Designing IT Support, maar de docent vind het zelf een verkeerde gekozen benaming...
Hmm... hoerig
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_55356664
Ze had een mailtje gestuurd en haar naam daarin verkeerd getypd!
De vorige keer noemde ze mij ook Fiona
Sappig !!
pi_55356667
quote:

[..]

vind jij

humor is subjectief

Herman Finkers is ook geweldig, Hans Teeuwen vind ik ook niks en relativeren is mooi...

Het is ook echt wel nodig als je mij als vriend hebt trouwens, want een meisje die dat niet doet die word gek!
pi_55356678
ik ben een mailtje aan het composen voor mijn school begeleider:

Doordat u mijn 2e begeleider bent heb ik met u in het begin van mijn stage geen gesprek gehad over de gewenste vorm van tussentijdse rapportages. Met mevr..***** had ik afgesproken dat dit niet nodig is indien er niets mis zou gaan oid. Ik heb geen idee wat uw visie hierop is, maar aangezien ik geen feedback op het oriëntatieverslag heb ontvangen weet ik niet precies hoe de vork nu in de steel zit.
Opheldering en eventuele bijsturing lijkt mij dus op de plaats aangezien deadlines al beginnen te naderen.

hoop dat dit voldoende is om mezelf in te dekken voor het weinige contact dat ik met die dude heb.
pi_55356707
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:18 schreef PieterBas het volgende:

[..]

pi_55356709
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:19 schreef jackson het volgende:

[..]

Hmm... hoerig
Omdat het helemaal niks met IT Support te maken heeft...
pi_55356740
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 11:20 schreef HansU het volgende:
ik ben een mailtje aan het composen voor mijn school begeleider:

Doordat u mijn 2e begeleider bent heb ik met u in het begin van mijn stage geen gesprek gehad over de gewenste vorm van tussentijdse rapportages. Met mevr..***** had ik afgesproken dat dit niet nodig is indien er niets mis zou gaan oid. Ik heb geen idee wat uw visie hierop is, maar aangezien ik geen feedback op het oriëntatieverslag heb ontvangen weet ik niet precies hoe de vork nu in de steel zit.
Opheldering en eventuele bijsturing lijkt mij dus op de plaats aangezien deadlines al beginnen te naderen.

hoop dat dit voldoende is om mezelf in te dekken voor het weinige contact dat ik met die dude heb.
Joh, je gebruikt u's enzo? Grappig om te lezen het email contact wat ik hier heb is echt allemaal first name basis...
Maar ziet er goed uit... genoeg om je in te dekken denk ik zo..
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')