das wel ziek...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:27 schreef brother52 het volgende:
Ik heb een tijdje terug een poging gewaagd, is toen niet echt goed bevallen geloof ik. Ik zal me er deze keer niet mee bemoeien![]()
Gister Holiday van the Subways nog aan onze setlist toegevoegd, pas een keer of 6 gespeeld maar we gaan er gewoon mee openen. We mogen max een kwartier of 4 nummers spelen bij ons word dat dus 4 nummers binnen 10 minuten. Behalve als onze drummer weer zo'n tempobeul is als gister, dan spelen we alles 2x binnen een kwartier.
Gang is alles!quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:27 schreef brother52 het volgende:
Ik heb een tijdje terug een poging gewaagd, is toen niet echt goed bevallen geloof ik. Ik zal me er deze keer niet mee bemoeien![]()
Gister Holiday van the Subways nog aan onze setlist toegevoegd, pas een keer of 6 gespeeld maar we gaan er gewoon mee openen. We mogen max een kwartier of 4 nummers spelen bij ons word dat dus 4 nummers binnen 10 minuten. Behalve als onze drummer weer zo'n tempobeul is als gister, dan spelen we alles 2x binnen een kwartier.
Dat wil meestal wel helpen en hij moet in het vervolg gewoon van de suiker afblijven.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:30 schreef Aresdreams het volgende:
das wel ziek...
gewoon zo tegen hem zeggen dat ie wat rustiger aan mag doen
Op zich wel, maar als het meer op speedmetal begint te lijken dan op punk(rock), dan doe je toch iets niet helemaal goed denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:30 schreef Aresdreams het volgende:
speedmetal punk is wel toffer though
Doe je goed! Wat is daar allemaal gebeurd man!quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:32 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben nog steeds gaar van het optreden van vorige week.
Drank. Drugs. Iets te laat naar bed. Geen goede combinatie als je kantoorslaaf bent (en bijna 30quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[..]
Doe je goed! Wat is daar allemaal gebeurd man!
Gaat volgens mij over de hele benelux maar weet niet zo wie dat isquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:02 schreef Aresdreams het volgende:
Zeg Dribbel, weet jij nog zo wie de importeur van Schecter in Nederland is?
ja.. wie weet... zou best graag nog altijd die schecter demon FR 7 snaar willenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:19 schreef brother52 het volgende:
Voor zover ik zo snel kan zien hebben ze geen importeur in nederland zitten. Maar the Groove factory verkoopt die dingen, misschien zou je daar eens heen kunnen bellen.
Groove Factoryquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:19 schreef brother52 het volgende:
Voor zover ik zo snel kan zien hebben ze geen importeur in nederland zitten. Maar the Groove factory verkoopt die dingen, misschien zou je daar eens heen kunnen bellen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:10 schreef ibaneX het volgende:
OJA: http://openig.homelinux.org/zooi/op.txt
De OP
Voor een adapter is het duur. Maar hij voelt gewoon stevig, mooi dikke kabeltje, is goed zwaar, zo bedoel ik.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe kan je nou aan de buitenkant zien dat het kwaliteit is ?
En ik vind ze juist erg goedkoop eigenlijk als je naar de andere alternatieven kijkt
Niet véél te duur, in verhouding zou het voor mij het zelfde kosten em zo te bestellen als naar een feedback ofzo te reizen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:55 schreef Aresdreams het volgende:
had punkjunk hem ook niet veel te duur gekocht?
Ja, ik wou net zeggen, hij staat nog ergens op m'n server!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:10 schreef ibaneX het volgende:
OJA: http://openig.homelinux.org/zooi/op.txt
De OP
Maarja hij doet het in ieder geval goedquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:04 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Voor een adapter is het duur. Maar hij voelt gewoon stevig, mooi dikke kabeltje, is goed zwaar, zo bedoel ik.
Ja, daar hebben ze hun best wel voor gedaan.quote:
zou gaaf zijn, ga ik al naar toe, is op 3 april, toch?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:09 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze hun best wel voor gedaan..
Overigens; wij proberen in 013 te komen als 'local special guest' van de Paganfest tour.
Als hier mensen zo vriendelijk zouden willen zijn om op ons te stemmen via deze website..
.
al gedaanquote:
ach ja optreden is gewoon leuk, met wie dan ookquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:03 schreef Deansensitized het volgende:
Dude, ik heb ze nog nooit gezien, en wil het nu al
Niks beoordelen, gewoon doen! Conorach heerscht!![ afbeelding ]
Dat houdt in dat je een aubergine of een brocoli in je te strakke stretchbroek moet doenquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een profesionele uitstraling op het podium eigenlijk ?die snap ik neit helemaal
Ik heb de ELPEE nog liggen hierquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:38 schreef Witchfynder het volgende:
Gaaf. Iemand anders die Bad News kent
Nahh ik was te dronken om hier in Lent City het vliegtuig te nemen over de Waal heen naar school.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Zeg dat je niet kan komen omdat je opgepakt bent
niet over je eige versterker flikkerenquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een profesionele uitstraling op het podium eigenlijk ?die snap ik neit helemaal
quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:32 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dat houdt in dat je een aubergine of een brocoli in je te strakke stretchbroek moet doen![]()
Hey Hey Bad NEws![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=fgkCNbZ6_LE&feature=related
Vergis je niet,... het is een brede rivier... succesquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:51 schreef Dupje het volgende:
[..]
Nahh ik was te dronken om hier in Lent City het vliegtuig te nemen over de Waal heen naar school.
Daarom kom ik niet opdagen![]()
opbouwen, precies weten wat en hoe je het wil, niet zeuren maar doorwerken enzo?quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Hehe vet, maar ik ben helemaal niet te zien hoorquote:Op woensdag 19 december 2007 02:49 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Vergis je niet,... het is een brede rivier... succes
PS: Opname van Laundry Man van afgelopen vrijdag... inclusief pit... en rechts daarvan ergens Dupje...
http://nl.youtube.com/watch?v=XabGgFkFD2Y
ach, ik zie het probleem niet, optreden is optreden (overigens is er 1 voorronde dag voor metal bands en 1 dag voor andere bands geloof ikquote:Op woensdag 19 december 2007 10:11 schreef Deansensitized het volgende:
Ook niet echt tr00
Met0l dat meedoed aan een popprijs
Ja ik dacht op het podium tijdens het spelenquote:Op woensdag 19 december 2007 07:30 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
opbouwen, precies weten wat en hoe je het wil, niet zeuren maar doorwerken enzo?
VOlgens mij was je al lang in de pilaar gedruktquote:Op woensdag 19 december 2007 10:19 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe vet, maar ik ben helemaal niet te zien hoor
Zeker niet goedkoopquote:Op woensdag 19 december 2007 12:57 schreef Sloggi het volgende:
Morgen kaarten halen voor Roger Waters.
Ik vind wel ditquote:Op woensdag 19 december 2007 10:49 schreef Aresdreams het volgende:
optreden is leuk he dean?
iemand toevallig bladmuziek van dance macabre? of had ik dat al gevraagd?
tja, ik kan daar niet echt de noten van de viool partij uithalenquote:Op woensdag 19 december 2007 13:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vind wel dit
http://grotesmurf.madscience.nl/music/dmpartituur.htm
Ze zeggen zelf dat 't niet bij PP Classic hoort. Maar dat doet 't natuurlijk wel.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:57 schreef brother52 het volgende:
Pinkpop classic word dus ook al een meerdaags festival zo te zien.
Vanavond maar eens een rondje bellen of er ook mensen mee willen.
Midi importeren in Guitar Pro en je hebt de tabs...quote:Op woensdag 19 december 2007 14:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, ik kan daar niet echt de noten van de viool partij uithalen
Als je op die link van Metalfreak klikt, zie je zo'n blauw schema met skeletjes enzo... als je er op klikt speelt die de midi af. Als je dan ff rechtermuis-klikken doet en dan 'koppeling opslaan' aanklikt kan je m ergens opslaan... bijvoorbeeld op je bureaublad.quote:Op woensdag 19 december 2007 14:23 schreef Aresdreams het volgende:
waar haal ik die midi vandaan mijn wel edele heer doodkapje?
edit: ik ben vandaag niet zo snel... en edit ook nog eens verkeerde berichten?![]()
Waarbij er natuurlijk geen enkele garantie is dat er geen betere vingerzetting voor te vinden is, we spelen tenslotte geen beperkt instrument als een pianoquote:Op woensdag 19 december 2007 14:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Midi importeren in Guitar Pro en je hebt de tabs...
al lang gedaan, ik werd wakker net voordat ik me post van een edit voorzag ;-)quote:Op woensdag 19 december 2007 16:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Als je op die link van Metalfreak klikt, zie je zo'n blauw schema met skeletjes enzo... als je er op klikt speelt die de midi af. Als je dan ff rechtermuis-klikken doet en dan 'koppeling opslaan' aanklikt kan je m ergens opslaan... bijvoorbeeld op je bureaublad.
Dan open je Guitar Pro en klik je op file > import > MIDI en selecteer je het bestandje op je bureaublad...
daar is altijd een weg in te vindenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarbij er natuurlijk geen enkele garantie is dat er geen betere vingerzetting voor te vinden is, we spelen tenslotte geen beperkt instrument als een piano.
Tuurlijk, maar de essentiële meerwaarde van tabs is nou net de vingerzetting. Anders kan je net zo goed met notenbalkjes gaan spelenquote:Op woensdag 19 december 2007 16:23 schreef Aresdreams het volgende:
daar is altijd een weg in te vinden
Dat wordt ook wel gewaardeerd hoorquote:
okeoke...quote:
dat is eigenlijk hetgeen ik op gerekend had om mee te beginnen...quote:Op woensdag 19 december 2007 16:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de essentiële meerwaarde van tabs is nou net de vingerzetting. Anders kan je net zo goed met notenbalkjes gaan spelen.
ja en nee, ik wil een stuk ervan verwerken in een metal nummer, maar niet alles.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:51 schreef Metalfreak het volgende:
Maaruh, ga je hier een metalversie van maken???Dat zou wel bruut zijn eigenlijk
Moet gelijk weer denken aan de Efteling als ik het hoor
Coolquote:Op woensdag 19 december 2007 16:54 schreef Deansensitized het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn gokje van de vertaling van de Friese stukken in het ABN:quote:Op woensdag 19 december 2007 17:12 schreef Aresdreams het volgende:
leuk stukje dean, alleen jammer van het fries, zo kan ik er natuurlijk geen soep van brijen!
[..]
ja en nee, ik wil een stuk ervan verwerken in een metal nummer, maar niet alles.
Gewoon zo een gaaf stuk eigenlijk
en ja, de feteling heeft er ook wel mee geholpen...
volgende om te verwerken wordt dan zoiets als Prokofiev - The Montagues And Capulets
of een ander geweldig stuk
quote:Op woensdag 19 december 2007 18:07 schreef Aresdreams het volgende:
maar gewoon, het fries doet gewoon pijn aan me ogen
En onze zanger kan waarschijnlijk weer niet wegens diplomauitreiking...quote:Vanaf 12 november start de inschrijving voor de voorronden van de kleine
prijs van Friesland. Ook It Badhûs verzorgt een van die voorrondes voor
deze prijs. Wil je ook meedoen aan de bandcontest dan kan je dit opgeven
voor 1 januari 2008 bij It Badhûs. De voorronde van de Kleine Prijs van
Friesland zal gehouden worden op 22 februari in It Badhûs. De winnaars van
deze voorronde spelen begin mei de halve finale en eind mei zal de finale
in Romein plaatsvinden. De beloning voor de winnaar is een optreden in de
Melkweg te Amsterdam!
wat nou?quote:
sleep hem gewoon mee, het ie gewoon geen keusquote:Op woensdag 19 december 2007 18:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En onze zanger kan waarschijnlijk weer niet wegens diplomauitreiking... [ afbeelding ]
Ook een Friesquote:
Heeft Conorach ook gedaan. En gewonnen.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:11 schreef Deansensitized het volgende:
Ook niet echt tr00
Met0l dat meedoed aan een popprijs
Oorspronkelijk uit hetzelfde dorp zelfsquote:
Zo, Rem Koolhaas zou trots op je zijn.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:07 schreef punkjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zo ver, de afwerking is niet optimaal, maar plamuur en/of kneedbaar hout doet wonderen.
Zeer tevreden over me werk zo ver, ik heb me pedalen zo breed staan dat er eventueel nog eens gewisseld kan worden met pedalen. Vooral de SD wordt misschien nog wel eens vervangen door een andere (misschien iets minder schel) pedaaltje.
Als je nou eerst ff nadenkt voordat je gaat roepen.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:19 schreef Dribbel_ het volgende:
JE voeding ?je hebt toch juist een onespot gekocht zodat je geen groot powerblock nodig hebt ?
Rem Koolhaas?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo, Rem Koolhaas zou trots op je zijn.
Weer eerst ff nadenken.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee ik heb nu nagedacht voordat ik ga roepen:
WAAROM HEB JE EEN STEKKERDOOS IN JE BORD
Groot lelijk en scheef?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep. Jouw houten kunststukje deed me een beetje denken aan sommige van Koolhaas' gebouwen..
Mijn OneSpot is een adapter die ik in een contactdoos kan proppen en uit die adapter komt een daisychain waar ik alle 4 de pedalen mee aan kan sluiten.quote:Op woensdag 19 december 2007 20:29 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Weer eerst ff nadenken.
Jouw 1spot werkt op zonnenenergie?
Ach je kan hem ook altijd nog eruit halen heb je nog ruitme voor je ABboxquote:Op woensdag 19 december 2007 20:42 schreef punkjunk het volgende:
Zoals je het nu zegt kan ook inderdaad. Maar op deze manier is het wat robuuster, kan er eventueel nog een andere voeding bij voor een pedaal die een eige voeding nodig heeft, en de ruimte was er toch door me DT-10.
Je bent niet de enige die dat dacht.... En als je zo graag wilt verlengen, verlengsnoer van 5 meter voor 2 euro bij de Ikeaquote:Op woensdag 19 december 2007 20:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee mijn onespot is een adapter
Waar een snoer aanzit
Waarom zou je een adapter met een snoer in een stekkerdoos doen die ook een snoer heeft, waardoor je er dus geen zak mee opschiet
Cool... maar hoe neem je zoiets mee... gewoon in een rugzak stoppen?quote:Op woensdag 19 december 2007 21:40 schreef punkjunk het volgende:
[ afbeelding ]
Vooruit gang!
Kabels kunnen nu mooi weggewerkt worden, alles wat er in moet zit er in, en het past, op de mm, dat wel, maar het past.
Die opbouw kon écht niet kleiner, anders had ik 'em wel anders gemaakt. Morgen ff klitteband, plamuur en een apperaatcontact halen. Solderen, afwerken, primen, spuiten, en klaar ist 'ie
.
Ik ben tevreden met mezelf.
Ik denk niet dat die zo hoog zijn...quote:Op woensdag 19 december 2007 21:49 schreef punkjunk het volgende:
Ik wil een koffertje van de gamma/praksis/lidle kopen waar ie hopelijk in past.
Tijd voor een 2e koffer...quote:Op woensdag 19 december 2007 21:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb te weinig ruimte in m'n boardwil er nog 1 pedaal bij
Nah ik prop hem wel ergens tussenquote:Op woensdag 19 december 2007 21:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die zo hoog zijn...
[..]
Tijd voor een 2e koffer...
Okee... tijd voor een grotere koffer...quote:Op woensdag 19 december 2007 21:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nah ik prop hem wel ergens tussen
enige probleem is dat het niet lukt
Het hele gevaarte is 32x29x10.quote:Op woensdag 19 december 2007 21:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die zo hoog zijn...
[..]
Tijd voor een 2e koffer...
quote:Op woensdag 19 december 2007 20:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zo, Rem Koolhaas zou trots op je zijn.
quote:Op woensdag 19 december 2007 22:42 schreef SNArky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie het wel, ja.
een 6 is een 10 zeggen we altijd... meer studiepunten krijg je er toch niet voorquote:Op woensdag 19 december 2007 22:56 schreef Dupje het volgende:
Zow Amy was voldoende...Heel geweldig ging het niet, maargoed, goed zat
En t leuke was dat we weer random een artiest kregen. Weer met leuke erbij (Arctic Monkeys, Muse, Greenday), maar wie kies ik, ASHANTI! OMG OMG OMG. Je mag er eigen versie van maken dus wordt Ashanti ROCK!Whahahahaha.... Achja.
kan je die kooimoeren niet gewoon bij de leverancier van het rekje bestellen?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:15 schreef Cynic het volgende:
Okay, net terug van oefenen en ben er dus eindelijk achter gekomen dat mijn eindtrap helemaal niet stuk is. Een preset die ik ongeveer de helft van de tijd gebruik had één van de instellingen niet helemaal goed waardoor er naar één van beide kanten van de eindtrap geen signaal wordt gestuurd.Scheelt weer dus.
En ik ben erachter gekomen dat ook de kooimoer waarvan ik dacht dat die pastte eigenlijk ook niet past.Dat moet ik dus nog even uitzoeken.
Naam + website?quote:Op woensdag 19 december 2007 23:53 schreef Witchfynder het volgende:
Een zaak ontdekken die bij je om de hoek zit waar je gewenste cabinet mogelijk 40,- goedkoper is dan de zaak waar je hem eerst wilde kopen (met een levertijd van 'enkele weken') schopt wel kont, zeg.
.
Pro Music Storequote:
Nah, het was een rackje dat onze geluidsman niet meer gebruikte dus ik kon het krijgen. Maar er zit dus een hele vage maat moeren bij.quote:Op woensdag 19 december 2007 23:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
kan je die kooimoeren niet gewoon bij de leverancier van het rekje bestellen?
Dat is andersquote:Op woensdag 19 december 2007 19:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heeft Conorach ook gedaan. En gewonnen..
quote:Op woensdag 19 december 2007 19:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oorspronkelijk uit hetzelfde dorp zelfs
quote:Op donderdag 20 december 2007 02:52 schreef Under_Score het volgende:
gitaren bij music productiv zijn best f-in goedkoop, binnenkort maar ff plunderenmischien een 'gewone' dean erbij halen
Daar zat ik ook al aan te denken, misschien dat ik begin volgend jaar ergens die kant eens op rijd.quote:Op donderdag 20 december 2007 02:52 schreef Under_Score het volgende:
gitaren bij music productiv zijn best f-in goedkoop, binnenkort maar ff plunderen![]()
Hehehe... wel erg 'in your face' dat Danse Macabre zo opeensquote:Op donderdag 20 december 2007 10:51 schreef Aresdreams het volgende:
http://media.putfile.com/Nieuw-nummer-2-53
hij is nog niet helemaal af, maar wilde jullie dit niet onthouden
Laat eens wat meer meiden dit lezen, merk er anders niks vanquote:Op donderdag 20 december 2007 12:14 schreef Svyatagor het volgende:
Gitaristen zijn uit-ste-ken-de minnaars.
http://www.bright.nl/sex-and-the-server-gitaarvriendjes
Ik heb het mijn vriendin en de vriendin van de andere gitarist al doorgestuurd...quote:Op donderdag 20 december 2007 12:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Laat eens wat meer meiden dit lezen, merk er anders niks van
Ik kan uiteraard niet voor de meiden spreken, maar het zou me niets verbazen als het ook door meer gitaristen gelezen zou moeten wordenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
ik vond het wel vet.. doet me een beetje denken aan het pipi langkaus stukje van after forever, en meer van dat soort geintjes, of fur elise in metal heart. is gewoon leuk om te doenquote:Op donderdag 20 december 2007 12:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hehehe... wel erg 'in your face' dat Danse Macabre zo opeens
Ja,.. je kunt het op twee manieren doen... iets heel totaal anders... (nu ineens bam in een 3/4 maat) of je laat het subtiel overvloeien met de rest van het nummer... het werkt allebei wel, maar het is maar net welk effect je nodig hebt.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik vond het wel vet.. doet me een beetje denken aan het pipi langkaus stukje van after forever, en meer van dat soort geintjes, of fur elise in metal heart. is gewoon leuk om te doen
en ik dnek dat veel mensen dan zoiets hebben van: hey vet, dat herken ik! maar ff afwachten wat badngenoten er van vinden
Misschien ben je dan niet goed genoeg? Zoiets staat toch ook in dat artikel?quote:Op donderdag 20 december 2007 12:24 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
ik vind het redelijk bij elkaar passen, maar tijdens repeteren zal er het nodige veranderen eraan, dus wordt vanzelf beter.quote:Op donderdag 20 december 2007 12:43 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja,.. je kunt het op twee manieren doen... iets heel totaal anders... (nu ineens bam in een 3/4 maat) of je laat het subtiel overvloeien met de rest van het nummer... het werkt allebei wel, maar het is maar net welk effect je nodig hebt.
Kutquote:Op donderdag 20 december 2007 12:54 schreef Cynic het volgende:
[..]
Misschien ben je dan niet goed genoeg? Zoiets staat toch ook in dat artikel?
Die in Metal Heart is cool ja, maar die wordt heel mooi opgebouwd. Zit nu achter een server dus kan jouw stukje niet beluisteren... Maar Pippi Langkous stukje van After Forever?? In welk nummer danquote:Op donderdag 20 december 2007 12:33 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ik vond het wel vet.. doet me een beetje denken aan het pipi langkaus stukje van after forever, en meer van dat soort geintjes, of fur elise in metal heart. is gewoon leuk om te doen
en ik dnek dat veel mensen dan zoiets hebben van: hey vet, dat herken ik! maar ff afwachten wat badngenoten er van vinden
Big Muff!quote:Op donderdag 20 december 2007 13:12 schreef Deansensitized het volgende:
Sinds het bassistentopic van de aardbodem lijkt verdwenen... kan je een gewoon distortionpedaal aan een basgitaar hangen??
Ja, alles kan, maar is het dan ook wat?
Het kan gewoon. Of het ook klinkt hangt heel erg van je smaak af (ik vind zelf bas mooier met een randje dan een absolute bak noise, maar beide heeft zijn nut). De baslijn uit Only Happy When It Rains (van Garbage) is een goed voorbeeldquote:Op donderdag 20 december 2007 13:19 schreef Deansensitized het volgende:
Heb wel wat liggen, maar wil weten of het kan voor ik het een en ander opblaas
geen idee, als het maar een floyd rose heeft en geen stop bar.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waar zit je aan te denken?
dedn/doen ze wel eens live in 1 van hun nummers...quote:Op donderdag 20 december 2007 13:12 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die in Metal Heart is cool ja, maar die wordt heel mooi opgebouwd. Zit nu achter een server dus kan jouw stukje niet beluisteren... Maar Pippi Langkous stukje van After Forever?? In welk nummer dan
Ah, heb ze deze zomer nog live gezien bij ons in het dorp (is voor hun een thuisoptreden danquote:Op donderdag 20 december 2007 13:22 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dedn/doen ze wel eens live in 1 van hun nummers...
Concreet gezien... wat is er nu veranderd? Minder gitaar? En het Danse Macabre stukje is er wat subtieler in verwerkt?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:19 schreef Aresdreams het volgende:
zo en nu een tweede versie om jullie gek te maken
ben productief vandaag, voor mezelf
http://media.putfile.com/Nieuw-nummer-2-versie-2
Whehe... ouwe zakquote:Op donderdag 20 december 2007 16:19 schreef Aresdreams het volgende:
het einde is af, en idd dat danse macabre stukje ietsjes subtieler
verder is er niks veranderd, dus ook niet minder gitaar.
maar ff niet te hoeven spelen is wel oke in een nummer
Net als open stemt zodat je kan blijven strummen en toch een hand vrij hebt voor bierquote:Op donderdag 20 december 2007 16:19 schreef Aresdreams het volgende:
maar ff niet te hoeven spelen is wel oke in een nummer
Drinken... da's alleen voor zangersquote:Op donderdag 20 december 2007 16:26 schreef Aresdreams het volgende:
wat nou oud?
ben nie oud, publiek aansporen tijdens een moment rust is gewoon leuk, of snel ff wat drinken, das dan weer belangrijk
Vooruit dan maar,...quote:Op donderdag 20 december 2007 18:33 schreef Aresdreams het volgende:
laat ik nou ook backing vocals willen doen op optredens
Ik werk er langzaam maar zeker naartoe dat ik helemaal niet meer hoef te spelen als ik op het podium sta.quote:
Koop dan twee draaitafels plaatjes erop aanzetten en aan het bierquote:Op donderdag 20 december 2007 19:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik werk er langzaam maar zeker naartoe dat ik helemaal niet meer hoef te spelen als ik op het podium sta.
Als we maar lang genoeg doorgaan gaat me dat vast lukken!
En als je zonnebril fout genoeg is kan je nog bakken met geld vangen ookquote:Op donderdag 20 december 2007 20:06 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Koop dan twee draaitafels plaatjes erop aanzetten en aan het bier
Gatverdamme.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:54 schreef Doodkapje het volgende:
Wat ook gaaf is, is een Bass Synthesizer... kan je coole Drum 'n Bass / Jungle loopjes mee maken...
Zou dat met die nieuwe robotgitaar van Gibson ook gaan?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Net als open stemt zodat je kan blijven strummen en toch een hand vrij hebt voor bier.
Wel mag de organisatie wat ons betreft best eens wat uitstapjes gaan maken naar bands die niet door Nightwish, Epica of Within Temptation beïnvloed worden.quote:
En je bier uit een hoorn drinken ipv een flesjequote:Op donderdag 20 december 2007 22:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon dezelfde muziek doorspelen en alles gewoon 2 volledige tonen lager
klaar
waarom niet gelijk uit het vat?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:23 schreef Witchfynder het volgende:
Hoorns zijn voor die barbaarse metalheads. Wij power metallers drinken uit bokalen..
Herman Li drinkt anders gewoon uit een flesje hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 22:23 schreef Witchfynder het volgende:
Hoorns zijn voor die barbaarse metalheads. Wij power metallers drinken uit bokalen..
Ja, denk het.quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:12 schreef Aresdreams het volgende:
kan jij rock spelen dan dean?
Op zich is het een heel uitdagend nummer... solo, hoge zang....quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:05 schreef brother52 het volgende:
Ga het maar eens spelen, dan is the darkness ineens best wel tof
Bedoelde ook dat het pittig is. Darkness is best wel toffe muziek inderdaadquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:05 schreef brother52 het volgende:
Ga het maar eens spelen, dan is the darkness ineens best wel tof
Volgens mijn planning ben ik om 15:00 al klaar, maar zoals het er nu naar uitziet ben ik al veel eerder klaar en dan wég uit Eindhovenquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:50 schreef Aresdreams het volgende:
*schiet dribbel neer*
oprotten met je vakantie, hier nog veel te lang te gaan (tot kwart voor 5, daarna in de spits naar veldhoven)
En daar hebben we het probleem al te pakkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:34 schreef Metalfreak het volgende:
Dean, je weet dat solo's niet alleen powerchords zijn he? [afbeelding]
Ik wil je er wel vanaf helpen hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:37 schreef Aresdreams het volgende:
ik heb 50 euro aan bcc bonnen gekregen van me opdrachtgever, ook leuk
maar ik heb niks wat ik daar wil kopen
Ik krijg nog een wokpan van een leverancier van ons bedrijf...quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:37 schreef Aresdreams het volgende:
ik heb 50 euro aan bcc bonnen gekregen van me opdrachtgever, ook leuk
maar ik heb niks wat ik daar wil kopen
Solo's zijn eigenlijk makkelijker want je speelt meestal maar 1 noot per keer. Voor powerchords heb je er toch altijd 2 te pakken en soms nog wel meer!quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En daar hebben we het probleem al te pakken [ afbeelding ]
voor 50 euro mag datquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wil je er wel vanaf helpen hoor
ach, soms zit het mee, soms zit het tegenquote:Op vrijdag 21 december 2007 12:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik krijg nog een wokpan van een leverancier van ons bedrijf...Ow ja, en een heeeeeeeeeeel erg magere kerstbonus (oftewel, je kijkt er 2x heen en hij is op...
) Gen kerstborrel, geen kerstpakket, niets...
Maar de snelheid van het overpakken enzo, dat wil voor geen meter.quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Solo's zijn eigenlijk makkelijker want je speelt meestal maar 1 noot per keer. Voor powerchords heb je er toch altijd 2 te pakken en soms nog wel meer!
de kwint...quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Welke logica zie je dan wel bij powerchords die je bij solo's niet ziet
Solo's hoeven niet snel te gaan om mooi te klinken... het breekt alleen zo lekker het nummer...quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:00 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar de snelheid van het overpakken enzo, dat wil voor geen meter.
En dat ik er geen logica in zie helpt meestal ook niet echt mee
Solo's spelen kan ik echt niet... Ik kom steeds bij hetzelfde gepingel uit wat weinig inspirerend klinkt... Hoe leer je zoietsquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:20 schreef Aresdreams het volgende:
solo's zijn lekker om te spelen... vooral in een nummer waar eigenlijk niet echt een solo gedefineerd is... kan ik lekker los gaan, en me laten gaan, heerlijk is dat, je gevoel in een solo kunnen stoppen
quote:
quote:
Moet ik die livefoto nou écht nog een keer gaan posten?quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
waarom niet gelijk uit het vat?![]()
Zangeres heet Charlot, Charles!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:50 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, wie is Charles eigenlijk. En hoe komen jullie bij die naam [ afbeelding ]
Jullie ook fijne feestdagen!![]()
Ja, weer lekker georganiseerd hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:13 schreef Witchfynder het volgende:
Vandaag optreden..
Alleen geen idee hoe er te komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |