das wel ziek...quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:27 schreef brother52 het volgende:
Ik heb een tijdje terug een poging gewaagd, is toen niet echt goed bevallen geloof ik. Ik zal me er deze keer niet mee bemoeien![]()
Gister Holiday van the Subways nog aan onze setlist toegevoegd, pas een keer of 6 gespeeld maar we gaan er gewoon mee openen. We mogen max een kwartier of 4 nummers spelen bij ons word dat dus 4 nummers binnen 10 minuten. Behalve als onze drummer weer zo'n tempobeul is als gister, dan spelen we alles 2x binnen een kwartier.
Gang is alles!quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:27 schreef brother52 het volgende:
Ik heb een tijdje terug een poging gewaagd, is toen niet echt goed bevallen geloof ik. Ik zal me er deze keer niet mee bemoeien![]()
Gister Holiday van the Subways nog aan onze setlist toegevoegd, pas een keer of 6 gespeeld maar we gaan er gewoon mee openen. We mogen max een kwartier of 4 nummers spelen bij ons word dat dus 4 nummers binnen 10 minuten. Behalve als onze drummer weer zo'n tempobeul is als gister, dan spelen we alles 2x binnen een kwartier.
Dat wil meestal wel helpen en hij moet in het vervolg gewoon van de suiker afblijven.quote:Op dinsdag 18 december 2007 09:30 schreef Aresdreams het volgende:
das wel ziek...
gewoon zo tegen hem zeggen dat ie wat rustiger aan mag doen
Op zich wel, maar als het meer op speedmetal begint te lijken dan op punk(rock), dan doe je toch iets niet helemaal goed denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:30 schreef Aresdreams het volgende:
speedmetal punk is wel toffer though
Doe je goed! Wat is daar allemaal gebeurd man!quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:32 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben nog steeds gaar van het optreden van vorige week.
Drank. Drugs. Iets te laat naar bed. Geen goede combinatie als je kantoorslaaf bent (en bijna 30quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[..]
Doe je goed! Wat is daar allemaal gebeurd man!
Gaat volgens mij over de hele benelux maar weet niet zo wie dat isquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:02 schreef Aresdreams het volgende:
Zeg Dribbel, weet jij nog zo wie de importeur van Schecter in Nederland is?
ja.. wie weet... zou best graag nog altijd die schecter demon FR 7 snaar willenquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:19 schreef brother52 het volgende:
Voor zover ik zo snel kan zien hebben ze geen importeur in nederland zitten. Maar the Groove factory verkoopt die dingen, misschien zou je daar eens heen kunnen bellen.
Groove Factoryquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:19 schreef brother52 het volgende:
Voor zover ik zo snel kan zien hebben ze geen importeur in nederland zitten. Maar the Groove factory verkoopt die dingen, misschien zou je daar eens heen kunnen bellen.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:10 schreef ibaneX het volgende:
OJA: http://openig.homelinux.org/zooi/op.txt
De OP
Voor een adapter is het duur. Maar hij voelt gewoon stevig, mooi dikke kabeltje, is goed zwaar, zo bedoel ik.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe kan je nou aan de buitenkant zien dat het kwaliteit is ?
En ik vind ze juist erg goedkoop eigenlijk als je naar de andere alternatieven kijkt
Niet véél te duur, in verhouding zou het voor mij het zelfde kosten em zo te bestellen als naar een feedback ofzo te reizen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:55 schreef Aresdreams het volgende:
had punkjunk hem ook niet veel te duur gekocht?
Ja, ik wou net zeggen, hij staat nog ergens op m'n server!quote:Op dinsdag 18 december 2007 14:10 schreef ibaneX het volgende:
OJA: http://openig.homelinux.org/zooi/op.txt
De OP
Maarja hij doet het in ieder geval goedquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:04 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Voor een adapter is het duur. Maar hij voelt gewoon stevig, mooi dikke kabeltje, is goed zwaar, zo bedoel ik.
Ja, daar hebben ze hun best wel voor gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |