Die gaat hij verliezen, het gaat namelijk niet om ICT bedrijvenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh oh, je discussie fetisj wordt weer aangewakkerd, ik voel het
Maak het nou niet te verleidelijk he?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:38 schreef TwistedDarling het volgende:
![]()
Als je zoiets doet ben je mijn held.
ICT bedrijven snappen sowieso niet zo heel veel!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:38 schreef Pheno het volgende:
ICT bedrijven snappen hun eigen C in hun afkorting niet.
eensch. vaak niet nee, tenzij het gaat om communiceren in 0-en en 1-enquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn er dan ook voldoende die eerlijk genoeg zijn om zich a-modieus als IT-bedrijf te presenteren. Waarna blijkt dat ook de I en de T de nodige problemen opleverenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh oh, je discussie fetisj wordt weer aangewakkerd, ik voel het
ik zou het niet doen.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Maak het nou niet te verleidelijk he?
Daar knelt het ook vaak.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn er dan ook voldoende die eerlijk genoeg zijn om zich a-modieus als IT-bedrijf te presenteren. Waarna blijkt dat ook de I en de T de nodige problemen opleveren.
iOquote:
Pas wanneer ik na vele saaie standaardbrieven standaard afwijzingen krijg, wordt dat pas een nieuwe strategie.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:39 schreef AirwiN het volgende:
Precies, bewaar de lolligheid maar tot het moment dat je binnen bent!
Glas-in-lood bloesjes FTW!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:40 schreef Litpho het volgende:
Er zijn er dan ook voldoende die eerlijk genoeg zijn om zich a-modieus als IT-bedrijf te presenteren. Waarna blijkt dat ook de I en de T de nodige problemen opleveren.
Nou, zorg dan in ieder geval dat je voor de juiste persoon ook een pageturner bent.quote:
Ze krijgen een project, gaan uitzoeken (Joost weet hoe) wat er nodig is, maken het, duren er te lang over en daarna voldoet het niet aan de verwachtingen van de klant. En daar dan dik voor betaald krijgen! Iets snappen ze iig wel, hoe je voor niets veel geld kan krijgenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ICT bedrijven snappen sowieso niet zo heel veel!
En het bedrijf-gedeelte ook al.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, fascinerend, maar wat heeft dat met mijn opmerking vandoen?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Glas-in-lood bloesjes FTW!
[ afbeelding ]
Doe als ik: heb geen trots. Dan kan ie ook niet worden aangetast.quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:42 schreef MNR het volgende:
Mijn trots wordt dadelijk lichtelijk aangetast
Whehequote:Op dinsdag 18 december 2007 11:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou, zorg dan in ieder geval dat je voor de juiste persoon ook een pageturner bent.
Alhoewel, mogelijk is het niet zo'n goed idee dat ze zo snel mogelijk willen zien hoe het afloopt.
Omgquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Glas-in-lood bloesjes FTW!
[afbeelding]
Je zou me eens wat beter moeten kennenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:43 schreef Q. het volgende:
Doe als ik: heb geen trots. Dan kan ie ook niet worden aangetast.
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze krijgen een project, gaan uitzoeken (Joost weet hoe) wat er nodig is, maken het, duren er te lang over en daarna voldoet het niet aan de verwachtingen van de klant. En daar dan dik voor betaald krijgen! Iets snappen ze iig wel, hoe je voor niets veel geld kan krijgen
Ik stel voor dat deze reclame de vorm aanneemt van een zingend telegram. Puur omdat het kanquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:44 schreef Vork het volgende:
Het zou misschien wel een goede guerilla marketing stunt zijn voor een business-to-business bedrijf: reclame maken in de vorm van sollicitatiebrieven. Wat natuurlijk alleen werkt bij kleine bedrijven, omdat ze anders niet door de juiste mensen worden gelezen.
why?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:42 schreef MNR het volgende:
Mijn trots wordt dadelijk lichtelijk aangetast
Of via YouTubequote:Op dinsdag 18 december 2007 11:44 schreef Vork het volgende:
Het zou misschien wel een goede guerilla marketing stunt zijn voor een business-to-business bedrijf: reclame maken in de vorm van sollicitatiebrieven. Wat natuurlijk alleen werkt bij kleine bedrijven, omdat ze anders niet door de juiste mensen worden gelezen.
Een waarheid zeg ik je!quote:
Bekend, ja. Alhoewel mijn voorkeur uitgaat naar de Analystversie. Die boom met een discontinuiteit heeft gewoon watquote:
Doe er dan wel gelijk een kerstboodschap bijquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik stel voor dat deze reclame de vorm aanneemt van een zingend telegram. Puur omdat het kan.
I knowquote:
Dat is ook wat ja, of gewoon met een band in een bakfiets ofzo langs de bedrijven gaan, aanbellen en liedjes zingenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:47 schreef Litpho het volgende:
Ik stel voor dat deze reclame de vorm aanneemt van een zingend telegram. Puur omdat het kan.
Zie ik hier een toevoeging aan Q's roterende verpleegsterscrew?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Je zou me eens wat beter moeten kennen
Al die uitspraken over ICT' ers. Dat kan niet he?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:47 schreef G.Fawkes het volgende:
why?
Het is een waarheid. Maar he, ik klaag nietquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Al die uitspraken over ICT' ers. Dat kan niet he?
Maar ICT'ers hebben het best goed, dat moet ik ze nageven
Please don'tquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:50 schreef Vork het volgende:
Dat is ook wat ja, of gewoon met een band in een bakfiets ofzo langs de bedrijven gaan, aanbellen en liedjes zingen
quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een waarheid. Maar he, ik klaag niet
Ach meeste ict'ers werken met hun ogen in hun endeldarm, imo. Mensen kijken niet langer dan hun neus lang is. Niet iedereen hoor, maar veel mensen wel...quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Maar ICT'ers hebben het best goed, dat moet ik ze nageven
Je twijfelt aan mijn muzikale capaciteiten?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:53 schreef MNR het volgende:
Please don't![]()
Ik neem je in bescherming tegen jezelf
Vrij weinig buitenstaanders in die uitsprakenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, de arts gaat kijken in mijn endeldarm (en verder). En als je werkt zul je merken dat jij niet de grote verandering in het bedrijf gaat wordenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ach meeste ict'ers werken met hun ogen in hun endeldarm, imo. Mensen kijken niet langer dan hun neus lang is. Niet iedereen hoor, maar veel mensen wel...
jij en ik zijn natuurlijk een uitzondering
Het is in deze gemixte metafoor niet alleen de lengte, maar ook de vorm van de neus die me zorgen baartquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ach meeste ict'ers werken met hun ogen in hun endeldarm, imo. Mensen kijken niet langer dan hun neus lang is.
Tuurlijk wel. Daar waren bedrijfskundige informatici toch voor?quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
En als je werkt zul je merken dat jij niet de grote verandering in het bedrijf gaat worden
Q. in uitstekende handen bij TD. En heeft zo te horen genoeg tantesquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:50 schreef Litpho het volgende:
Zie ik hier een toevoeging aan Q's roterende verpleegsterscrew?.
Briljante studierichting, die iedereen zo vormt dat ze precies hetzelfde doen als altijd. Alleen moeten ze dat na hun studie nog lerenquote:Op dinsdag 18 december 2007 11:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Daar waren bedrijfskundige informatici toch voor?.
Tuurlijk wel, ik ga alles anders en beter doen!quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de arts gaat kijken in mijn endeldarm (en verder). En als je werkt zul je merken dat jij niet de grote verandering in het bedrijf gaat worden
Daar word je hard van liefie_quote:Op dinsdag 18 december 2007 11:56 schreef liefie_ het volgende:
Ik klaag wel!
Helemaal door de kou naar school
Om daarna weer weg gestuurd te worden
Zeg allemaal even aaaaah liefie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |