quote:
Vage shizzle, had m ook verandert maar je naam staat niet bij het nummer.. Nummer onbekend.. Tel. weer kurenquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:05 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer al 2 maand.Had m'n telefoonboek al een keer gesms't met mijn nummer, was je zeker te lui om te veranderen.
Er waren in ieder geval paar lui mijn naam aan het schreeuwen tegen die tijd.
Goede morgen.
hey daarquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:23 schreef skippy22 het volgende:
Hoi
niet zeuren, ik heb vandaag mijn 1e werkdag al weer gehadquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:29 schreef skippy22 het volgende:
JaMaar dan is de vakantie wel voorbij
me tooquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet zeuren, ik heb vandaag mijn 1e werkdag al weer gehad
Mooi wark! In de blote kontquote:Op donderdag 3 januari 2008 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb vandaag lekker gewerkt.
in de werkplaats bezig geweest. mooi werk
neequote:
sta je met je rug naar de machines dan??quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:45 schreef rulerofdeath het volgende:
en al die spetters over mijn blote billen
je weet maar nooit waar die dingen belandenquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sta je met je rug naar de machines dan??
me 2, weer zeer rustige werkdag, mooi prutsen met een administratie, en nu fijn weekendquote:Op vrijdag 4 januari 2008 07:42 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen
vandaag weer op kantoor
bezig geweest in de hal met het afdichten van gaten boven de scheidingswand in de hal.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
me 2, weer zeer rustige werkdag, mooi prutsen met een administratie, en nu fijn weekend![]()
halloquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
iedereen ook lekker spraakzaam hier onie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |