Nou, dat moet te plannen zijn lijkt mequote:Op donderdag 20 december 2007 21:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zal er net aan liggen wanneer... Oneven weken wordt moeilijk, even weken wordt de kans al vrij groot dat het gaat lukken, mits in het weekend natuurlijk
[speurneusmode]quote:Op donderdag 20 december 2007 14:03 schreef maedel het volgende:
Maar hoe oud is ze?
Bij ons hebben een potteuze stagiaire op kantoor. Ik ga niet zeggen welke afdeling, want volgens mij is waar ik werk ook al geen geheim meer...* maedel zwaait naar eventueel meelezende potteuze stagiaire
jazekertquote:Op donderdag 20 december 2007 16:51 schreef DoofPotje het volgende:
Het maakt mij ook niet zoveel uit hoor.
Neem gewoon weer een hotel met Stroekert dan. als hij dat dan ook wil![]()
ik vind friso geen stoempfeestquote:Op donderdag 20 december 2007 21:55 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dat moet te plannen zijn lijkt me
Wat willen we? Eten en stappen? Van mij hoeft het niet bij zo'n stoempfeest waar je niet kan babbelen. Want dat vind ik toch wel een voordeel, dat je kunt kletsen
eindejaarsdrukte op het werkquote:Op donderdag 20 december 2007 22:59 schreef wonderer het volgende:
Waarom ben je zo laat eigenlijk?
dank je welquote:
wááát? ken jij die stagiaire?quote:Op donderdag 20 december 2007 22:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[speurneusmode]
voor mij blijft weinig geheim![]()
[/speurneusmode]
zwaait naar Lidewij![]()
Who the F. is Lidewij dan?quote:
nou ik dacht dat je die vingerwijzing uit het prille begin van ons contact wel gesnopen hadquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Who the F. is Lidewij dan?
Of heb je het tegen mij?
Oh, maar Li werkt daar niet hoorquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ik dacht dat je die vingerwijzing uit het prille begin van ons contact wel gesnopen had
dit als reaktie op je opmerking dat het hier in het forum geen geheim meeer was waar jij werkzaam bent![]()
Maar dat kwam allemaal door het feit dat ik dacht dat heel die straat Keizersgracht als naam heeftquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, maar Li werkt daar niet hoor
Ik vond het al vreemd, die stagiaire die Lidewij zou heten...
quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Goedemorgen allen.
Mooi he, buiten?
nee er lag toch stro in de kribbe ??quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:41 schreef wonderer het volgende:
Hooi.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee er lag toch stro in de kribbe ??
Dat is ook leukquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:36 schreef wonderer het volgende:
Heheh.
Ik vind cavia's leuker dan konijnen. Zat er pas nog over te denken om woestijnratten te nemen en dan zo'n grote kooi te maken waar je ze in kan zien graven enzo.
Ik zit gewoon te wachten tot ie over kinderen begintquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Kan ook duur zijn, als er een ziek wordt ofzo...
oh, jeumig, gaat dat nog een issue worden bij jullie?quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te wachten tot ie over kinderen begintMaar hij weet goed dat ik niet wil.
Nee. Hij weet al jaaaaren dat ik niet wil. Paar dagen terug zei hij wel "als je je bedenkt is het wel handig om het voor je 35ste te doen" naar aanleiding van een gesprekje over pil/spiraaltje.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:11 schreef maedel het volgende:
[..]
oh, jeumig, gaat dat nog een issue worden bij jullie?
Crisis... 't schiet niet echt op bij jou he? Kut man... *knuffel*quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
De operatie van mijn oma die eerder geslaagd leek te zijn, blijkt toch misgegaan te zijn. het hoe en wat horen ze morgen van de arts. Deze kerst wordt mooier en mooier.
Hij is er nog niet uit?quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Hij weet al jaaaaren dat ik niet wil. Paar dagen terug zei hij wel "als je je bedenkt is het wel handig om het voor je 35ste te doen" naar aanleiding van een gesprekje over pil/spiraaltje.
Kinderen krijgen is voor vrouwen
Hij zou best willen, denk ik. Het zit er alleen niet in. Kan hem alleen niet verwijten dat hij het af en toe zegt. Zolang hij mij maar geen verwijten gaat maken of zo, hij wist het van te voren, niet mijn probleemquote:
duh, tuurlijk is/wordt dat jouw probleem...quote:
Hij laat me echt niet zitten omdat ie zo nodig een spruit wil hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:04 schreef maedel het volgende:
[..]
duh, tuurlijk is/wordt dat jouw probleem...
0quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
De operatie van mijn oma die eerder geslaagd leek te zijn, blijkt toch misgegaan te zijn. het hoe en wat horen ze morgen van de arts. Deze kerst wordt mooier en mooier.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
die zijn op fok tijdelijk uitverkochtquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:34 schreef DR34M3R het volgende:
waar blijven de knuffel-smileys op fok eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |