Yes. Eindelijk iemand gelokt met de topictitel.quote:Op donderdag 20 december 2007 13:48 schreef Rechterbal het volgende:
Met vrouwen over lekkere wijven praten. Geniaal!
Oh jeetjequote:
Ja, vertelquote:Op donderdag 20 december 2007 13:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
@JB: Waar werk je? Misschien leest ze wel mee
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:03 schreef maedel het volgende:
Maar hoe oud is ze?
Bij ons hebben een potteuze stagiaire op kantoor. Ik ga niet zeggen welke afdeling, want volgens mij is waar ik werk ook al geen geheim meer...* maedel zwaait naar eventueel meelezende potteuze stagiaire
Heb je geen kerstborrel ofzo?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb geen idee hoe oud ze is...
Denk 20 ofzo.
En ik weet dus niet of ze op mannen of vrouwen valt en heb amper twintig woorden met haar gewisseld.
En ik zou echt niet weten hoe ik haar zou moeten versieren, dus dat afblijven zal wel lukken
Nee toch he?quote:
Weet jij veel wat JB voor een deal heeft met haar vriend? Toch?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:08 schreef Scorpie het volgende:
@JB: foei, afblijven he, je hebt een vriend thuis zitten...
Ik dacht al, toen ik naar je fotoboek keek. Dat is niet de stagiaire, en die woont ook niet in jouw woonplaats die je daar ingevuld hebt.quote:
Stond ook eenquote:Op donderdag 20 december 2007 14:18 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik dacht al, toen ik naar je fotoboek keek. Dat is niet de stagiaire, en die woont ook niet in jouw woonplaats die je daar ingevuld hebt.
Nee, ik dacht ook al, met dat jurkje en zo...quote:Op donderdag 20 december 2007 14:20 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Stond ook eenin de PI ...Ik heb ook volgens mij niet echt een potteus overkomen. Hoewel ik dit jaar toevallig op vakantie te horen kreeg (had toen een vriendinnetje thuis): Zie je wel, ik dacht al dat je lesbisch was.
Verbaasde me wel. Ik heb wel altijd kortgeknipte nagels, misschien gaf dat het weg
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, ik dacht ook al, met dat jurkje en zo...
Bij onze stagiaire moest ik nog effe goed kijken of het een vrouw was.
Nou, ikzelf val wel op het sportieve type zeg maar. Ik vind een vrouw op naaldhakken wel geil, maar geen relatiemateriaal.quote:Op donderdag 20 december 2007 14:55 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
![]()
Vind ik toch altijd jammer...Hoe zit dat nou? Kijk, ik ben bi, dus mij maakt het sowieso niet uit, maar als je op vrouwen valt, val je toch op vrouwen? Asjebegrijptwatikbedoel.
Maar er is toch een verschil tussen sportief en niet-tuttig en gewoon ronduit mannelijk. Dat je je echt afvraagt of het een vrouw is. Ik snap het persoonlijk wel hoor, ik eindig zelf ook meestal bij het androgyne type (zowel bij mannen als vrouwen), maar gewoon op psychologisch niveau vraag ik me af hoe dat bij echte lesbo's werkt.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:01 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, ikzelf val wel op het sportieve type zeg maar. Ik vind een vrouw op naaldhakken wel geil, maar geen relatiemateriaal.
Maar ik denk dat veel potten op hun 16e-18e wel zo'n butch fase hebben.
Had ik zelf ook. Misschien ben ik er zelfs wel in blijven hangen
Ik bedoel, als je James en mij naast elkaar zet, zie je wel een duidelijk verschil
Naa, ik bedoel eigenlijk, in dit geval, zij is een jaar of 16 ofzo, als je dan een "sportievere/wat stoerdere griet" met kort haar en een sportjack hebt, die je maar af en toe voorbij ziet lopen en niet hoort praten, dan is het effe gissen. Zo ging het eigenlijk.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:06 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Maar er is toch een verschil tussen sportief en niet-tuttig en gewoon ronduit mannelijk. Dat je je echt afvraagt of het een vrouw is.
No way, een fijne set boobs en verdere vrouwelijke attributen vind ik toch zeker wel een pré hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 15:06 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Zou je dan bijvoorbeeld ook op een heel vrouwelijke man vallen?
quote:Op donderdag 20 december 2007 15:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Naa, ik bedoel eigenlijk, in dit geval, zij is een jaar of 16 ofzo, als je dan een "sportievere/wat stoerdere griet" met kort haar en een sportjack hebt, die je maar af en toe voorbij ziet lopen en niet hoort praten, dan is het effe gissen. Zo ging het eigenlijk.
Maar gisteren had ze een T-shirt aan en was het duidelijk...
[..]
Hokjesdenkerquote:No way, een fijne set boobs en verdere vrouwelijke attributen vind ik toch zeker wel een pré hoor
wheheequote:
Sjongejonge, ik had nog nooit van dat woord gehoord, en vandaag opeens drie keer. Motsneeuw??quote:Op donderdag 20 december 2007 15:57 schreef maedel het volgende:
[..]
whehee
Het lijkt buiten best koud te zijn overigens. Wat ik er van zie dan...
Motsneeuw
Nee, motsneeuw is miezersneeuw. Natte sneeuw is wel echt vlokken, maar die blijven niet liggen.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:04 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Sjongejonge, ik had nog nooit van dat woord gehoord, en vandaag opeens drie keer. Motsneeuw??
Vroeger heette dat toch natte sneeuw?
Oooooooohhhh...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:06 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, motsneeuw is miezersneeuw. Natte sneeuw is wel echt vlokken, maar die blijven niet liggen.
U vraagt wij draaienquote:Op donderdag 20 december 2007 16:07 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Oooooooohhhh...
Weer wat geleerd
Bij haar niet lang? Of die fase in je leven dat je zo onder de indruk was van iemand?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:11 schreef maedel het volgende:
ik zat ooit in een vergadering, met een collega die ik nog nooit gezien had in het echt. En ik was echt werkelijk waar de hele vergadering waanzinnig onder de indruk. Er kwam geen zinnig woord uit (mij)![]()
Dat heb ik lang niet gehad hoor. Dat ik dacht:OMG
![]()
Ik vind het toch wel jammer dat maedel geen fotoboekje heeft. Ben nu nog nieuwsgieriger.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Bij haar niet lang? Of die fase in je leven dat je zo onder de indruk was van iemand?
(ik vond jou ook wel leuk)
Dan had je mee moeten gaan etenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:17 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel jammer dat maedel geen fotoboekje heeft. Ben nu nog nieuwsgieriger.
Volgens mij was ik toen nog geen Fokkert...heb in ieder geval niets meegekregen van een meet sinds ik hier ben.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:19 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dan had je mee moeten gaan eten
Nee dat ik zo overdonderd was van iemand. Dat ik alleen maar moest kijken naar haar zeg maar...quote:Op donderdag 20 december 2007 16:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Bij haar niet lang? Of die fase in je leven dat je zo onder de indruk was van iemand?
[bloos] thanksquote:(ik vond jou ook wel leuk)
Wanneer is Wonderer weer in het land (april lees ik net op msnquote:Op donderdag 20 december 2007 16:21 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Volgens mij was ik toen nog geen Fokkert...heb in ieder geval niets meegekregen van een meet sinds ik hier ben.
Ik hou me iig aanbevolenquote:Op donderdag 20 december 2007 16:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Wanneer is Wonderer weer in het land (april lees ik net op msn)? Dan gaan we in ieder geval weer
En anders moeten we gewoon een keer eerder wat afspreken. Kan DoofPotje ook mee
Best optimistisch gedacht van jouquote:Op donderdag 20 december 2007 16:43 schreef maedel het volgende:
als we nu beginnen met organiseren, hebben we het tegen april wel rond
Wat is de topografische locatie van het volk in dit topic?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:43 schreef maedel het volgende:
als we nu beginnen met organiseren, hebben we het tegen april wel rond
De eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik daar ook aan gedacht had.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:44 schreef DoofPotje het volgende:
[..]
Best optimistisch gedacht van jou.
Waar houden we 't? Ik stem voor Rotterdam![]()
.
Veel Eindhoven e.o.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:44 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wat is de topografische locatie van het volk in dit topic?
Voor mij is alles wel goed. Zou Eindhoven ook wel leuk vinden, ik ben nog nooit echt in Brabant geweest. En volgens mij gaat per januari het nachtnet van de NS ook naar Brabant.quote:Op donderdag 20 december 2007 16:45 schreef maedel het volgende:
[..]
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik daar ook aan gedacht had.
Kijk, Eindhoven is praktsich, maar daar is het wel al twee keer geweest...
quote:Op donderdag 20 december 2007 16:46 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Voor mij is alles wel goed. Zou Eindhoven ook wel leuk vinden, ik ben nog nooit echt in Brabant geweest. En volgens mij gaat per januari het nachtnet van de NS ook naar Brabant.
Nou, als iedereen voor Eindhoven is, vind ik dat geen enkel probleem hoorquote:Op donderdag 20 december 2007 16:46 schreef DoofPotje het volgende:
2 stemmen voor Rotterdam dus.
En onze stemmen tellen natuurlijk het zwaarst, gewoon omdat wij wij zijn
Ik ookquote:Op donderdag 20 december 2007 16:51 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Tja...sorry...Randstadmeisje hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |