Fingersmith is gewoon echt zo goed geschrevenquote:Op maandag 17 december 2007 21:59 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik vind Fingersmith nog steeds één van de besten hoor. Tipping the Velvet ook wel.
Ik zat meer aan een kortverhaal te denkenquote:Op maandag 17 december 2007 21:55 schreef DoofPotje het volgende:
[..]
Spanning, veel plotten, enige vaagheid af en toe, een paar goede (maar niet te plastische) erotische scenes.
Neequote:Op maandag 17 december 2007 21:55 schreef maedel het volgende:
[..]
heb je wel eens een tommy verhaal gelezen?
Dan nogquote:Op maandag 17 december 2007 22:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zat meer aan een kortverhaal te denken
Ik ben al een kloon... en ben tevreden met deze dus ik hoef geen anderequote:Op maandag 17 december 2007 20:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb lekker een kloon!
Ga jij maar even mee met de grote plasgeitebreier daar -->quote:Op dinsdag 18 december 2007 06:02 schreef santax het volgende:
[Lesbeau]#171- Wie o wie?
(ps, ik moet naar de wc, waar is de wc...)
Nee dus, daar wordt het erger van.quote:Op maandag 17 december 2007 21:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik ben geen expert, maar het schijnt dat je met een spiraaltje al een heleboel opgelost hebt.
Weet ik veel eigenlijk ook
wat een dagje pitten kan verhelpen zegquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:28 schreef JamesBrownie het volgende:
Ben net weer wakker, en eigenlijk voel ik me nu gewoon goed...
Zij aan Zij, de lesbische Libelle zeg maar...quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:35 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik weet niet eens was een ZaZ is
Aha, ik lees geen enkele libelle.quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Zij aan Zij, de lesbische Libelle zeg maar...
Dat het over lesbiënnes gaat?quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:22 schreef JamesBrownie het volgende:
Maar wat is daar anders aan dan aan de andere bladen, of is dat een stomme vraag?
en draai het dopje op de tandpastatubequote:Op dinsdag 18 december 2007 17:08 schreef wonderer het volgende:
"Ze laat haar sokken slingeren" in plaats van "hij laat z'n sokken slingeren"?
Oh ja kutquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:55 schreef maedel het volgende:
Zeg doofpotje, zet je ook nog je pm aan? Of durf je dat niet aan met al die verzoeken?
ik had msn aan, maar ik moet nu weg....quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:45 schreef DoofPotje het volgende:
[..]
Oh ja kut.
Maar je kunt ook wel gewoon naar Kinky maiilen of msn aanslingeren, ik wilde jou sws toch ook nog wat vragen
PM staat hier iig aan nu.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:47 schreef maedel het volgende:
[..]
ik had msn aan, maar ik moet nu weg....
Niks, eigenlijk. Ben wat achterstallig werk aan het doen maar sinds die ene scene weinig verheffends gedaan op RPG-gebied.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:52 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe gaat het bij jou?
uitgeverij... ? RGP...? Sneeuw...?
Alleen maar?quote:
Dat doe ik normaal altijd, maar dit jaar heb ik alleen bij mijn opa en oma erop gezet dat ik heel veel van ze hou.quote:Op dinsdag 18 december 2007 22:02 schreef DR34M3R het volgende:
Ben onderhand echt mijn kerstkaarten aan het schrijven.. ontzettend laat dit jaar.. maar nog op tijd. pfffff.. er zijn er toch een aantal waar een speciale groet op moet komen.. gaat nogal wat tijd in zitten
O Erik!quote:Op woensdag 19 december 2007 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Gek eigenlijk dat in een geval van verdriet, de huilsmileys niet goed van toepassing zijn.
Ik heb anderhalf uur geleden te horen gekregen dat mijn oma thuis dood gevonden is![]()
.
Voor een meer uitgebreid verhaal kan je bij mijn "van-me-afschrijf-blogje" terecht.
Hoogachtend, Erik.
heel veel sterkte Erik voor jou en je familiequote:Op woensdag 19 december 2007 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Gek eigenlijk dat in een geval van verdriet, de huilsmileys niet goed van toepassing zijn.
Ik heb anderhalf uur geleden te horen gekregen dat mijn oma thuis dood gevonden is![]()
.
Voor een meer uitgebreid verhaal kan je bij mijn "van-me-afschrijf-blogje" terecht.
Hoogachtend, Erik.
Oh jeetje Erik,quote:Op woensdag 19 december 2007 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Hoogachtend, Erik.
quote:Op woensdag 19 december 2007 13:34 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Hoogachtend, Erik.
Goedenmiddag?quote:Op donderdag 20 december 2007 13:41 schreef maedel het volgende:
goedemorgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |