Yupquote:Op donderdag 20 december 2007 16:56 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Rotterdam, hoorde ik je zeggen?
Orgineelquote:
quote:
Rotterdammers zijn ook leuke mensenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:00 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
![]()
Ik ben opgegroeid in ZoetermeerMaar goed, Rotterdam dus altijd in de buurt. Ik hou van Rotterdammers
Op de een of andere manier komen mijn vriend(innet)jes altijd uit Rotterdam - zelfs als ik ze in Amsterdam ontmoet.
Ja he?quote:Op donderdag 20 december 2007 17:09 schreef NanKing het volgende:
Lekker verwarrend trouwens zo posten.
Nou hip hoeft niet per sé vind ik.quote:Op donderdag 20 december 2007 17:17 schreef maedel het volgende:
zou het iets hips moeten zijn? ende zo ja, wat is hip?
Ik wil wel ff googlenquote:Op donderdag 20 december 2007 17:20 schreef maedel het volgende:
Ik durf niet zo goed Lesbisch te googlen....
Lesbeau.nl is bezet
quote:Op donderdag 20 december 2007 18:28 schreef wonderer het volgende:
http://gallery.nietoverdrijven.com/displayimage.php?album=33&pos=90
De sneeuw komt inmiddels tot de onderste balk van het hekje.
DoofPotje: "schaaaat, kappen nu!"quote:Op donderdag 20 december 2007 18:36 schreef DoofPotje het volgende:
Vriendinlief is de hele tijd op een adhd manier die AH kerst commercial aan 't zingen.
*pepersaus pepersaus over de kalkoen. *
.
mij lijkt dat goorquote:
Ja dat heb ik idd heul vaak gezegdquote:Op donderdag 20 december 2007 18:56 schreef maedel het volgende:
[..]
DoofPotje: "schaaaat, kappen nu!"
En de eerste wegafsluitingen en kettingbotsingen zijn ook al weer gemeld.quote:Op donderdag 20 december 2007 20:27 schreef DR34M3R het volgende:
Maaaaar... we hebben iig iets wits op de grond liggen.. en op de boomtakken.. en overal. Het is zo mooi hier nu
Ja, ik neem aan dat je deze keer ook mee gaat happen?quote:Op donderdag 20 december 2007 20:09 schreef DR34M3R het volgende:
Mij maakt het niet zo heel veel uit eigenlijk.. Gezellig wordt het vast toch wel.
quote:Op donderdag 20 december 2007 21:15 schreef maedel het volgende:
[..]
En de eerste wegafsluitingen en kettingbotsingen zijn ook al weer gemeld.1mm sneeuw
Probleem is hier wel, dat die gladheid heel verraderlijk is. Je hebt niet in de gaten dat het glad is. Als er een halve meter sneeuw ligt lijkt me dat wel duidelijkquote:Op donderdag 20 december 2007 21:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
School zal wel dicht zijn morgen, maar toch...
Zal er net aan liggen wanneer... Oneven weken wordt moeilijk, even weken wordt de kans al vrij groot dat het gaat lukken, mits in het weekend natuurlijkquote:Op donderdag 20 december 2007 21:16 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan dat je deze keer ook mee gaat happen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |