bij een rotonde links, wordt onthouden! thxquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:08 schreef eer-ik het volgende:
Dat kan maar op 1 plek, namelijk bij de rotonde.
Maar jij woont niet bar ver bij mij vandaan dan zo te zien
Het zou iig veel gunstiger zijn als je vanaf mijn kant zou komen
Als ik de auto mag lenen om naar mijn kamer te rijden, is dat toch vaak in t weekend en op obscure tijdstippenquote:Maar goed, je móet tegen een rotonde aanrijden op de schweizerdreef, daar moet je links, want daar houdt ook die schweizerdreef op
Al ga je daar links, hoef je bijna alleen nog maar rechtdoor (wel hoop stoplichten)
Ja, maar ik heb het nog nooit uitgeprobeerd... 'k hoop dat ik het pasje nog kan terugvindenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:15 schreef Undergod het volgende:
Is er trouwens iemand lid van die rood-groene peugeot dienst?
http://new.greenwheels.nl/home.nlquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:16 schreef eer-ik het volgende:
Rood groene peugeotdienst?
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
oh, greenwheelsquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:37 schreef Undergod het volgende:
[..]
http://new.greenwheels.nl/home.nl
Kon niet op de naam komenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, greenwheels
Had dat dan gezegd
quote:
Het is voornamelijk voor af en toe, is op zich redelijk duur volgens mij maar als je een auto hebt en die weinig/bijna nooit gebruikt (zoals ik) en daar ook nog veel kosten aan hebt kan het volgens mij heel goed uit. Zo ben ik het wel van plan, mijn auto staat hier toch maar een beetje te verroesten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]![]()
Ken beuren.
Is dat goedkoop rijden dan eigenlijk?
Dat greenwheels?
Kan 't wel gebruiken af en toe, zeker als ik er minder aan kwiet ben dat het OV ()
Of je kan zo'n 400-km-bundel kopen. Ik doe toch bijna alles met het OV, maar een auto is soms wel handig voor even, als je troep bij de IKEA moet halen of naar mensen toe moet die op onbereikbare plekken wonen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:51 schreef DennisMoore het volgende:
Het kost 5 euro per maand iig.
En dan nog een bedrag per uur (afhankelijk van piek/dal-uren) en een bedrag per km.
Staat er eentje in de straat hier achter. Jouw straat, DM. Alleen dan wat meer mijn kant op.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:53 schreef DennisMoore het volgende:
En je moet er ook maar net eentje in de buurt hebben staan natuurlijk.
Ik rij een eend, en dat ding kost bijna geen hol.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is voornamelijk voor af en toe, is op zich redelijk duur volgens mij maar als je een auto hebt en die weinig/bijna nooit gebruikt (zoals ik) en daar ook nog veel kosten aan hebt kan het volgens mij heel goed uit. Zo ben ik het wel van plan, mijn auto staat hier toch maar een beetje te verroesten.
Precies dat staat ook op die sitequote:Op donderdag 10 januari 2008 15:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Of je kan zo'n 400-km-bundel kopen. Ik doe toch bijna alles met het OV, maar een auto is soms wel handig voor even, als je troep bij de IKEA moet halen of naar mensen toe moet die op onbereikbare plekken wonen.
Joh, je meent hetquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:53 schreef Q. het volgende:
Staat er eentje in de straat hier achter. Jouw straat, DM. Alleen dan wat meer mijn kant op.
Of je gaat minder vaak naar je ouders. Zo doe ik het ook.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik rij een eend, en dat ding kost bijna geen hol.
Ook niet aan kosten per maand.
Ding is nu alleen geschorst want ik kan er niet in rijden
Of nou ja, ik kan 'm hier niet parkeren
Wil eigenlijk nog effe een klein kutbakkie voor erbij hebben.
Heb een hekel aan het OV en het is vaak nog te duur ook.
Ben dik 10 euro kwiet als ik effe naar m'n ouders wil, kost me dus al snel 80 euro in de maand.
voor die 80 euro kan ik makkelijk paar keer heen en weer rijden met de auto, die eend verbruikt bijvoorbeeld ongeveer 5 euro aan benzine op de hele rit (heen en terug dus)
Mja, ik weet niet of je veel IKEA-troep kwijt kunt in die Peugeotquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:53 schreef Q. het volgende:
Of je kan zo'n 400-km-bundel kopen. Ik doe toch bijna alles met het OV, maar een auto is soms wel handig voor even, als je troep bij de IKEA moet halen of naar mensen toe moet die op onbereikbare plekken wonen.
Ben d'r nu sinds oud en nieuw niet geweest, maar moeders is jarig.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Of je gaat minder vaak naar je ouders. Zo doe ik het ook.
In mijn Twingo past ook nog best veel hoor, dingen als een Billy of een kleine Expedit.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of je veel IKEA-troep kwijt kunt in die Peugeot.
En bij betalen per uur wordt 't wel snel prijzig als je 'm bij een bezoekje aan kennissen een paar uur voor de deur hebt staan.
Zoek vrienden in Utrecht. Probleem opgelost!quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben d'r nu sinds oud en nieuw niet geweest, maar moeders is jarig.
An sich ga ik toch wel elk weekend die kant op, want dik de helft van m'n maten woont daar nog
Zolang het ov niet met een fatsoenlijk alternatief komt, dus dat ik of goedkoper, of sneller (liefst allebei) ergens kom, ga ik nog met de auto
Zo'n twingo is nog verrassend ruim iddquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:02 schreef Q. het volgende:
[..]
In mijn Twingo past ook nog best veel hoor, dingen als een Billy of een kleine Expedit.
Heb ik ook, maar 't is ook weer zo wat om de rest maar aan de kant te schuivenquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoek vrienden in Utrecht. Probleem opgelost!
Of haal ze over daarheen te komen, en er te wónen! Het werkt hier ook!quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar 't is ook weer zo wat om de rest maar aan de kant te schuiven
Heb het aantal bezoeken naar die kant trouwens wel gereduceerd tot 2 per maand ipv 4.
Als ze meer willen komen ze maar hierheen
Ziet er leuk uit. Waar staat die?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:27 schreef lost95 het volgende:
Eindelijk geen huurder meer in Utrecht, maar huiseigenaar in Utrecht. Gister de sleutel gekregen van dit mooie huis:
[ afbeelding ]
Ik gok meequote:Op donderdag 17 januari 2008 13:36 schreef Sjoewe het volgende:
Ik gok op Voordorp.
Hmm, dan is het plaatje niet compleet: ik mis een medelander die met een stoeptegel voor het raam staat om je tv te jatten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:33 schreef lost95 het volgende:
Allebei fout, t staat in een echte prachtwijk: Overvecht. Jaja, zelfs overvecht heeft mooie huizen.
In de buurt van de drielenborchdreef?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:27 schreef lost95 het volgende:
Eindelijk geen huurder meer in Utrecht, maar huiseigenaar in Utrecht. Gister de sleutel gekregen van dit mooie huis:
[ afbeelding ]
Ik zat al te denken aan overvecht. Volgens mij ben ik er een paar langs gereden met de leswagenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:27 schreef lost95 het volgende:
[ afbeelding ]
Correctquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In de buurt van de drielenborchdreef?
Nee, en die er zijn gaan ze gelukkig slopenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:41 schreef eer-ik het volgende:
Ik dacht dat ze alleen flats hadden in overvecht
Ik ook, denk ik, heb heel Overvecht gezien onderhandquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:43 schreef s0k het volgende:
[..]
Ik zat al te denken aan overvecht. Volgens mij ben ik er een paar langs gereden met de leswagen
Had je gisteren moeten komen, had je Overvecht in het donker kunnen zien.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:37 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ik ook, denk ik, heb heel Overvecht gezien onderhand
Veel succes..quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:27 schreef lost95 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |