bij een rotonde links, wordt onthouden! thxquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:08 schreef eer-ik het volgende:
Dat kan maar op 1 plek, namelijk bij de rotonde.
Maar jij woont niet bar ver bij mij vandaan dan zo te zien
Het zou iig veel gunstiger zijn als je vanaf mijn kant zou komen
Als ik de auto mag lenen om naar mijn kamer te rijden, is dat toch vaak in t weekend en op obscure tijdstippenquote:Maar goed, je móet tegen een rotonde aanrijden op de schweizerdreef, daar moet je links, want daar houdt ook die schweizerdreef op
Al ga je daar links, hoef je bijna alleen nog maar rechtdoor (wel hoop stoplichten)
Ja, maar ik heb het nog nooit uitgeprobeerd... 'k hoop dat ik het pasje nog kan terugvindenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:15 schreef Undergod het volgende:
Is er trouwens iemand lid van die rood-groene peugeot dienst?
http://new.greenwheels.nl/home.nlquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:16 schreef eer-ik het volgende:
Rood groene peugeotdienst?
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
oh, greenwheelsquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:37 schreef Undergod het volgende:
[..]
http://new.greenwheels.nl/home.nl
Kon niet op de naam komenquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, greenwheels
Had dat dan gezegd
quote:
Het is voornamelijk voor af en toe, is op zich redelijk duur volgens mij maar als je een auto hebt en die weinig/bijna nooit gebruikt (zoals ik) en daar ook nog veel kosten aan hebt kan het volgens mij heel goed uit. Zo ben ik het wel van plan, mijn auto staat hier toch maar een beetje te verroesten.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]![]()
Ken beuren.
Is dat goedkoop rijden dan eigenlijk?
Dat greenwheels?
Kan 't wel gebruiken af en toe, zeker als ik er minder aan kwiet ben dat het OV ()
Of je kan zo'n 400-km-bundel kopen. Ik doe toch bijna alles met het OV, maar een auto is soms wel handig voor even, als je troep bij de IKEA moet halen of naar mensen toe moet die op onbereikbare plekken wonen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:51 schreef DennisMoore het volgende:
Het kost 5 euro per maand iig.
En dan nog een bedrag per uur (afhankelijk van piek/dal-uren) en een bedrag per km.
Staat er eentje in de straat hier achter. Jouw straat, DM. Alleen dan wat meer mijn kant op.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:53 schreef DennisMoore het volgende:
En je moet er ook maar net eentje in de buurt hebben staan natuurlijk.
Ik rij een eend, en dat ding kost bijna geen hol.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is voornamelijk voor af en toe, is op zich redelijk duur volgens mij maar als je een auto hebt en die weinig/bijna nooit gebruikt (zoals ik) en daar ook nog veel kosten aan hebt kan het volgens mij heel goed uit. Zo ben ik het wel van plan, mijn auto staat hier toch maar een beetje te verroesten.
Precies dat staat ook op die sitequote:Op donderdag 10 januari 2008 15:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Of je kan zo'n 400-km-bundel kopen. Ik doe toch bijna alles met het OV, maar een auto is soms wel handig voor even, als je troep bij de IKEA moet halen of naar mensen toe moet die op onbereikbare plekken wonen.
Joh, je meent hetquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:53 schreef Q. het volgende:
Staat er eentje in de straat hier achter. Jouw straat, DM. Alleen dan wat meer mijn kant op.
Of je gaat minder vaak naar je ouders. Zo doe ik het ook.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik rij een eend, en dat ding kost bijna geen hol.
Ook niet aan kosten per maand.
Ding is nu alleen geschorst want ik kan er niet in rijden
Of nou ja, ik kan 'm hier niet parkeren
Wil eigenlijk nog effe een klein kutbakkie voor erbij hebben.
Heb een hekel aan het OV en het is vaak nog te duur ook.
Ben dik 10 euro kwiet als ik effe naar m'n ouders wil, kost me dus al snel 80 euro in de maand.
voor die 80 euro kan ik makkelijk paar keer heen en weer rijden met de auto, die eend verbruikt bijvoorbeeld ongeveer 5 euro aan benzine op de hele rit (heen en terug dus)
Mja, ik weet niet of je veel IKEA-troep kwijt kunt in die Peugeotquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:53 schreef Q. het volgende:
Of je kan zo'n 400-km-bundel kopen. Ik doe toch bijna alles met het OV, maar een auto is soms wel handig voor even, als je troep bij de IKEA moet halen of naar mensen toe moet die op onbereikbare plekken wonen.
Ben d'r nu sinds oud en nieuw niet geweest, maar moeders is jarig.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Of je gaat minder vaak naar je ouders. Zo doe ik het ook.
In mijn Twingo past ook nog best veel hoor, dingen als een Billy of een kleine Expedit.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of je veel IKEA-troep kwijt kunt in die Peugeot.
En bij betalen per uur wordt 't wel snel prijzig als je 'm bij een bezoekje aan kennissen een paar uur voor de deur hebt staan.
Zoek vrienden in Utrecht. Probleem opgelost!quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben d'r nu sinds oud en nieuw niet geweest, maar moeders is jarig.
An sich ga ik toch wel elk weekend die kant op, want dik de helft van m'n maten woont daar nog
Zolang het ov niet met een fatsoenlijk alternatief komt, dus dat ik of goedkoper, of sneller (liefst allebei) ergens kom, ga ik nog met de auto
Zo'n twingo is nog verrassend ruim iddquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:02 schreef Q. het volgende:
[..]
In mijn Twingo past ook nog best veel hoor, dingen als een Billy of een kleine Expedit.
Heb ik ook, maar 't is ook weer zo wat om de rest maar aan de kant te schuivenquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Zoek vrienden in Utrecht. Probleem opgelost!
Of haal ze over daarheen te komen, en er te wónen! Het werkt hier ook!quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar 't is ook weer zo wat om de rest maar aan de kant te schuiven
Heb het aantal bezoeken naar die kant trouwens wel gereduceerd tot 2 per maand ipv 4.
Als ze meer willen komen ze maar hierheen
Ziet er leuk uit. Waar staat die?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:27 schreef lost95 het volgende:
Eindelijk geen huurder meer in Utrecht, maar huiseigenaar in Utrecht. Gister de sleutel gekregen van dit mooie huis:
[ afbeelding ]
Ik gok meequote:Op donderdag 17 januari 2008 13:36 schreef Sjoewe het volgende:
Ik gok op Voordorp.
Hmm, dan is het plaatje niet compleet: ik mis een medelander die met een stoeptegel voor het raam staat om je tv te jatten.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:33 schreef lost95 het volgende:
Allebei fout, t staat in een echte prachtwijk: Overvecht. Jaja, zelfs overvecht heeft mooie huizen.
In de buurt van de drielenborchdreef?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:27 schreef lost95 het volgende:
Eindelijk geen huurder meer in Utrecht, maar huiseigenaar in Utrecht. Gister de sleutel gekregen van dit mooie huis:
[ afbeelding ]
Ik zat al te denken aan overvecht. Volgens mij ben ik er een paar langs gereden met de leswagenquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:27 schreef lost95 het volgende:
[ afbeelding ]
Correctquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In de buurt van de drielenborchdreef?
Nee, en die er zijn gaan ze gelukkig slopenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:41 schreef eer-ik het volgende:
Ik dacht dat ze alleen flats hadden in overvecht
Ik ook, denk ik, heb heel Overvecht gezien onderhandquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:43 schreef s0k het volgende:
[..]
Ik zat al te denken aan overvecht. Volgens mij ben ik er een paar langs gereden met de leswagen
Had je gisteren moeten komen, had je Overvecht in het donker kunnen zien.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:37 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ik ook, denk ik, heb heel Overvecht gezien onderhand
Veel succes..quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:27 schreef lost95 het volgende:
[ afbeelding ]
Neuh, valt wel mee, de politie was zeer aanwezig met grote lampen bovenop hun auto's, en de vele sirenes die gehoord werden was voornamelijk om mensen te hulp te snellen die vast waren komen te zitten in liften, zo'n 6 in totaal geloof ik. Was best een grappig gezicht eigenlijk, als ik vanuit mijn raam naar de flat aan de overkant keek, zag ik allemaal mensen in de weer met kaarsen en zaklampen, en hier en daar hoorde je het gebrul van een noodaggregatortje, maar van rellen of plunderingen is geen sprake geweest.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:46 schreef Battlefan het volgende:
Ik hoorde dat toen de stroom uit viel veel jeugd op scooters richting het winkelcentrum trok
Stonden daar fietsenrekken dan? Zag er zaterdag altijd wel veel fietsen (irritant in de weg) staan. Goed dat ze dat een beetje opgeruimd hebben. Er is altijd plek op de St' Jacobsstraat en op het Jacobskerkhof. Prima plekje om je fiets neer te zetten, en ook geen kans dat ze omver worden gelopen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:06 schreef Battlefan het volgende:
Ze hebben vandaag op de Lange Viestraat heel wat fietsenrekken weggehaald, tijd voor een ander soort parkeerprobleem?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Regio : 9. Utrecht Urgentie : Hoog Eenheden : Hoogwerker-705 Utrecht-Oost (0708474) : Tankautospuit-702 Utrecht-Oost (0708462) : Kazernealarm Utrecht-Oost (0708460) : Tankautospuit-802 Utrecht-Centrum (0708443) : Kazernealarm Utrecht-Centrum (0708442) : Officier van Dienst Utrecht-Centrum (0708441) : Monitorcode Brandweer Utrecht (0706001) |
Vaak de laatste tijdquote:Op zondag 27 januari 2008 16:10 schreef ma_jojo het volgende:
Grauwe dag in Utrecht. Word er niet vrolijk van.
En dat in de herfst- en wintermaanden. Wie had dat nou gedacht.quote:
Ja, niemandquote:Op zondag 27 januari 2008 16:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
En dat in de herfst- en wintermaanden. Wie had dat nou gedacht.
quote:Op zondag 27 januari 2008 16:43 schreef Oosthoek het volgende:
Ik vind het wel prima. Zit al de hele dag in de UB. Gister ook al
Gewoon geen etalage maken van je woonkamer. Ik geloof trouwens wel dat de Edisonstraat en omgeving een slechte reputatie hebben.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:58 schreef Knakker het volgende:
* Knakker meldt. Vanaf aankomende vrijdag in Zuilen aan de Linnaeusstraat.
Staan daar eigenlijk ook medelanders met stoeptegels om mn TV te jatten? De buurt lijkt zo 1-2-3 wel ok namelijk
Beun.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:29 schreef Knakker het volgende:
In de Edisonstraat heeft trouwens 47% een "zéér divers inkomen"... wat betekent dat? Bijstand, WW, dat soort dingen?
Tussen modaal en minimum 59%quote:Op maandag 28 januari 2008 00:29 schreef Knakker het volgende:
Volgens Funda (mijn bron voor buurtinformatie) geldt voor mijn postcode:
Tussen modaal en minimum: 41,5%
Modaal: 26,3%
Tussen modaal en tweemaal modaal: 32,2%
LBO of lager onderwijs: 22,8%
MBO of hoger onderwijs: 51,6%
HBO of Universitair: 25,6%
In de Edisonstraat heeft trouwens 47% een "zéér divers inkomen"... wat betekent dat? Bijstand, WW, dat soort dingen?
ik kan niet eens een betaalbaar studiootje vindenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:37 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Stonden daar fietsenrekken dan? Zag er zaterdag altijd wel veel fietsen (irritant in de weg) staan. Goed dat ze dat een beetje opgeruimd hebben. Er is altijd plek op de St' Jacobsstraat en op het Jacobskerkhof. Prima plekje om je fiets neer te zetten, en ook geen kans dat ze omver worden gelopen!
Gisteren naar twee huizen gekeken, maar dat valt niet mee met de prijzen hier in Utrecht. Woon nu in een sociale huurwoning, en wil daar wel uit, maar probeer maar eens een rijtjeswoning met vier kamers (drie mag ook) van minstens 80m2 en tuintje te vinden....
Toen ik gisteren de verkopende makelaar vertelde dat ik het huis te klein vond, sloeg hij steil achterover, aangezien de andere 15 bezichtigers het harstikke groot vondenNo ja dan moet ik ook maar niet op de hopakker gaan kijken natuurlijk... Dan krijg je ook dure huizen.
Koopstudio's op de Biltstraat, maar 120.000 voor 16 m2. Geen geld!quote:Op maandag 28 januari 2008 16:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik kan niet eens een betaalbaar studiootje vinden.
dan deel ik liever de pleequote:Op maandag 28 januari 2008 17:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Koopstudio's op de Biltstraat, maar 120.000 voor 16 m2. Geen geld!.
Wat ik al dacht: pure oplichterij.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:40 schreef speknek het volgende:
Koopstudio's.. daar ging een kennis van me bij kijken. Je moest de hypotheek bij hun afsluiten, voor een hoge rente, en je loste niets af. Kwam er in principe op neer dat je gewoon heel duur aan het huren was, zonder de voordelen van huren.
WTFquote:Op maandag 28 januari 2008 19:09 schreef Q. het volgende:
[ afbeelding ]
Echt geen geld voor dat oppervlakte!
quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:07 schreef speknek het volgende:
Zat ik zo naar Utereg me stadsjie te luisteren, maar waar is 't Houtplein eigenlijk?
quote:Houtplein (Utrecht): Dit woningcomplex in Pijlsweerd waar vanaf 1925 asociale gezinnen (vuile gezinnen genoemd) werden gehuisvest is eind jaren '70 ten prooi gevallen aan de stadsvernieuwing. De woningen werden verhuurd door de Stichting Volkswoningen die van 1924 tot 1975 heeft bestaan. Ook in de Framboosstraat en op het (ook verdwenen) Anthonieplein in Ondiep beheerde de stichting woningen.
Dat zijn nep Utreggers!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:48 schreef The6thgate het volgende:
opvallend veel utrechters die waren afgereisd voor carnaval naar maastricht =) goeie trend!
Kamernet werkt meestal wel goed. niet?quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:13 schreef RoaRRR het volgende:
Niemand toevallig woonruimte in de aanbieding ???![]()
Nou, 'goed' lijkt me iets teveel lof.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:17 schreef ioko het volgende:
[..]
Kamernet werkt meestal wel goed. niet?
Ik had hier binnen 1 reactie een kamer.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:27 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Nou, 'goed' lijkt me iets teveel lof.
Veel huizen die ik ken in Utrecht bieden hun vrijgekomen kamers aan via kamernet. Al zal het zeker niet altijd makkelijk gaan.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:27 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Nou, 'goed' lijkt me iets teveel lof.
Als je voor een half jaar een serieus huis zoekt, ingaande vanaf ergens in juni, weet ik misschien nog wel wat.quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:13 schreef RoaRRR het volgende:
Niemand toevallig woonruimte in de aanbieding ???![]()
Urgentieverklaring ivm met werk; dat lijkt mij sterk. Die krijgt men alleen in uiterste gevallen, zoals psychische of lichamelijke klachten, beeindigen relatie, financiele problemen of als men door wat voor een rede dan ook bijna dakloos dreigt te worden. En dan nog moet je volgens mij minstens een half jaar ingeschreven staan in de desbetreffende regio en een zelfstandig woonruimte achterlaten. Maar goed, ik weet dan ook niet wat voor een werk je vriendin heeft.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:28 schreef RoaRRR het volgende:
Nu maar hopen dat mijn vriendin een urgentie verklaring kan krijgen ivm haar werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |