Mmmmm... zal 's kijken of t lukt!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:31 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik ben vier keer teruggeplooid, ga er vanuit dat dit de vijfde keer ook weer gebeurd
Heb trouwens nog nooit een buikfoto van jou gezien? Of doe je daar niet aan?
Moet je kindje tien keer per dag bewegen of zo?quote:Op woensdag 19 december 2007 09:47 schreef Pruk het volgende:
We zitten nog steeds binnen
Gisteren inderdaad 10 bewegingen gehaald, maar dat was puur omdat vlak voor het slapen gaan er nog even bewogen werd, anders waren het er maar 9 geweest
Ik heb al wel gemerkt dat nu met harde geluiden er wel extra beweging komt, dus die kleine zal wel gewoon veel aan het slapen zijn.
Dat staat wel in veel boekjes. Je moet dat elke dag bijhouden.quote:Op woensdag 19 december 2007 09:55 schreef Tan het volgende:
[..]
Moet je kindje tien keer per dag bewegen of zo?
Nou, hier zijn gelukkig ook wel stille momenten. Als ik mn hand op mn buik leg voel ik haar wel bewegen, maar dat is dan zachtjes. Als ik lekker bezig ben en ik let er niet op, dan kan er best een uurtje tussen zitten dat ik dr even niet voel.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:14 schreef Vivi het volgende:
Ik hoorde destijds van mijn vlos dat je je kind elk uur tenminste 1 keer moet voelen.
Proestquote:Op woensdag 19 december 2007 10:31 schreef --Eveliene-- het volgende:
Goedemorgen dames
BE! Heb je je zoontje al in je armen? Ik had trouwens gedroomd dat hij Gilbert Rene ging heten
Nou heel offtopic...quote:Op woensdag 19 december 2007 11:05 schreef TearSong het volgende:
1x per uur de baby voelen haal ik hier regelmatig niet...het zijn echt vaste momenten op de dag waarop ze vrij druk is en ik haar regelmatig voel. Vanochtend is het toevallig vrij rustig...
Ticootje: inderdaad maar even kijken of je vandaag nog langs kunt bij de dierenarts dan..succes ermee!
En over katten gesproken...BE: hoe is het met jullie 'plaskater'? (goed, gaat een beetje offtopic...)
Mooi! Ik ben daar een jaar of 15 geleden ook geweest, ik vond het prachtigquote:Op woensdag 19 december 2007 01:36 schreef Renda het volgende:
Eveliene, ik woon in het noorden van Wisconsin.
Normaal gesproken zou ik ook niet tellen hoor, maar ik moet het nu echt specifiek bijhouden voor de gynquote:Op woensdag 19 december 2007 10:30 schreef Tan het volgende:
Goh, wist dat echt niet.
Maar ik heb hier ook vaak rustige dagen en de dag erna zit er een kleine herrieschopper in mijn buik. Dus ik let er eigenlijk niet op.
Aaneensluitende bewegingen moest ik als 1 tellenquote:Op woensdag 19 december 2007 11:06 schreef E.T. het volgende:
Hoe tel je die tien bewegingen dan? Soms als ik 's morgens wakker word, wordt er al flink gegymd dus dan zit ik zo aan die tien bewegingen..
Nou heb ik deze keer wel een erg rustig kind in m'n buik zitten (of m'n baarmoeder is gevoelloos geschopt door de voorgangers).. Elk uur een keer kom ik zeker niet aan.
scherpquote:Op woensdag 19 december 2007 13:40 schreef CrazyMoon het volgende:
nanalune, waar ben je!
heb je nog niet hier gezien vandaag!
Nou, doe er wat aan danquote:Op woensdag 19 december 2007 14:16 schreef Brighteyes het volgende:
Zou wel leuk zijn, vandaag weer een vers babietje!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |