Hij heeft het volgens mij over de wisselkoers van sterren voor Wii punten.quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:05 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Nope, Engeland is ronduit duur qua games.
Amerika en Japan hebben een gunstigere wisselkoers
Das toch hetzelfde als in Nederlandquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij heeft het volgens mij over de wisselkoers van sterren voor Wii punten.
Denk eerlijk gezegd dat die games niet op het interne geheugen van de Wii passenquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Dreamcast er misschien nog bij?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen bedrijf () heeft er iig zo'n 300 opgekocht als kerstcadeau
.
Marktplaatsquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:56 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan nergens in Amsterdam een Wii kopen![]()
Alhoewel alle winkels nog zeggen te wachten op een shipment...
Maar in Utrecht zeggen ze helemaal niets meer te krijgen voor het nieuwe jaar.
Mocht iemand nog tips hebben om toch op korte termijn een Wii te kunnen kopen, dan ben ik één en al oor
quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:17 schreef kipknots het volgende:
Nog een leuke toepassing van de Wiimote/sensorbar: http://gonintendo.com/?p=32118
delayed omdat de bundels nog steeds uitverkocht worden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:26 schreef SPiDeY. het volgende:
Iemand al ergens een standalone Guitar Hero 3 gitaar in de schappen zien liggen? Volgens mij is de releasedatum alweer verlaat ofzo.
Waarschijnlijk 49,99 euro.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:53 schreef WjeroneW het volgende:
Weet iemand hoe duur Super Mario Galaxy is bij de intertoys?
Dan hebben ze het toch echt verkeerd. Ga maar een half uurtje boksen of honkballen, dan zit je toch echt te zweten en voel jue je spieren werken hoor.quote:Tijdens het spelen op de Wii wordt slechts twee procent meer energie gebruikt dan bij andere consoles.
[.....]
Wel moet benadrukt worden dat hier het spel Wii Sports onderzocht is, niet Wii Fit.
Ik had vanmorgen hetzelfde probleem, nergens meer te koop. Half januari misschien weer. En ik ben alle winkels afgelopen, FRS, Bart Smit, Intertoys en de Bijenkorf, overal hetzelfde verhaal, echt balen. Online nog geprobeerd, maar overal een levertijd van 4-5 wekenquote:Op zaterdag 22 december 2007 10:56 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan nergens in Amsterdam een Wii kopen![]()
Alhoewel alle winkels nog zeggen te wachten op een shipment...
Maar in Utrecht zeggen ze helemaal niets meer te krijgen voor het nieuwe jaar.
Mocht iemand nog tips hebben om toch op korte termijn een Wii te kunnen kopen, dan ben ik één en al oor
Voor de 2e keer, marktplaats, of anders hier gewoon op Fok.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:47 schreef Schimpie het volgende:
Ben alles in Kerkrade en Heerlen afgelopen, nerger meer zo'n ding te krijgen.
Dus als iemand nog een plek weet waar je een wii kunt krijgen meld het dan hier bitte!
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:07 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Voor de 2e keer, marktplaats, of anders hier gewoon op Fok.
Koop gewoon een ev een jong gebruikte die niet omgebouwd is, en waarbij het kassabonnetje nog gewoon aanwezig is, dat scheelt je geld, tijd, en je hebt gewoon garantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |