Daar hoor ik een hoop matige verhalen over. Ene zaal erg warm en de andere erg koud. Koud klinkt prima overigensquote:
och die keer dat ik er was viel dat wel mee, maar het is zo'n mooie zaalquote:Op zondag 20 januari 2008 16:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar hoor ik een hoop matige verhalen over. Ene zaal erg warm en de andere erg koud. Koud klinkt prima overigens
schande!! ga bijleren: http://www.youtube.com/watch?v=Zsd-Wc2bxuAquote:Op zondag 20 januari 2008 15:16 schreef jackson het volgende:
Luister ik teveel andere stylen als ik moet bekennen dat de nr1 me alleen wat van naam zegt
Geen idee hoe die klinkt
http://www.youtube.com/watch?v=QZv2RLSIj2Uquote:Op zondag 20 januari 2008 19:27 schreef DreamAway het volgende:
[..]
schande!! ga bijleren: http://www.youtube.com/watch?v=Zsd-Wc2bxuA
dies iets duidelijker jaquote:Op zondag 20 januari 2008 19:48 schreef hp22 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=QZv2RLSIj2U
and from the man himself
Michael dow ff op msn toevoegen en vragen hé. Krijg je 320kbs studioripjequote:Op zondag 20 januari 2008 18:20 schreef Xeanor het volgende:
Iemand die "Andy Bagguley - Together As one (Michael Dow remix) (Instant Music)" als losse mp3 heeft of kan vinden?
Hij werd gespeeld in ASOT 314, begint rond 53:30.
Altijd klote, zo'n geweldige nummers in ASOT maar los zijn ze dan niet te krijgen.![]()
edit: hm, staat op youtube, maar is denk ik niet echt jofele kwaliteit als ik dat rip naar mp3
En waar zou ik dan wel niet zijn adres kunnen vinden....quote:Op zondag 20 januari 2008 20:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Michael dow ff op msn toevoegen en vragen hé. Krijg je 320kbs studioripje
Die pak ik zeker mee!quote:Op zondag 20 januari 2008 17:33 schreef m-kay het volgende:
m-kay-the_mp3-tunes.nl_top20_tunes_of_2007.mp3.
Toch heel wat andere lijst als die van ASOT haha. Big Sky staat hier niet eens inquote:Op zondag 20 januari 2008 02:41 schreef m-kay het volgende:
De hele lijst maar even, voor het nageslacht..
The mp3-tunes.nl top-20 2007
#1: Albert Vorne - Formentera What (Gareth Emery mix) [Club Elite]
#2: Dash Berlin - Till the sky falls down (Dub mix) [Captivating]
#3: Cape Town - Metaphorique (Ferry Tayle's neverending story mix) [Camouflage]
#4: Andy Blueman - Nyctalopia (Onova remix) [Perceptive]
#5: Daniel Kandi - Make me believe [Anjunabeats]
#6: Daniel Kandi - Child [Anjunabeats]
#7: DJ Shah ft. Adrina Thorpe - Who will find me (Original summer sunrise mix) [A State of Trance]
#8: Chris Lake ft. Emma Hewitt - Carry me away [Rising]
#9: The Blizzard - Kalopsia [Armind]
#10: Breakfast - The Sunlight [Flashover]
#11: Myon - Albion [ITWT]
#12: Vincent de Moor - Fly away (Cosmic Gate remix) [Cloud 9]
#13: Sasha - Coma [Emfire]
#14: Maor Levi - Shapes [Anjunabeats]
#15: Above & Beyond ft. Zoe Johnston - Good for me (Above & Beyond club mix) [Anjunabeats]
#16: Breakfast - The Horizon [Flashover]
#17: Jose Amnesia ft. Jennifer Rene - Wouldn't change a thing [Armind]
#18: Onova - Platitude [Monster Tunes]
#19: Alex Bartlett ft. Anthya - Touch the sun (Duende Vocal remix) [Air Music]
#20: Jonas Steur ft. Jennifer Rene - Fall to pieces [Blackhole]
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:33 schreef m-kay het volgende:
m-kay-the_mp3-tunes.nl_top20_tunes_of_2007.mp3.
Coma is natuurlijk de grootste bom die erin staat!quote:Op zondag 20 januari 2008 02:41 schreef m-kay het volgende:
De hele lijst maar even, voor het nageslacht..
The mp3-tunes.nl top-20 2007
#1: Albert Vorne - Formentera What (Gareth Emery mix) [Club Elite]
#2: Dash Berlin - Till the sky falls down (Dub mix) [Captivating]
#3: Cape Town - Metaphorique (Ferry Tayle's neverending story mix) [Camouflage]
#4: Andy Blueman - Nyctalopia (Onova remix) [Perceptive]
#5: Daniel Kandi - Make me believe [Anjunabeats]
#6: Daniel Kandi - Child [Anjunabeats]
#7: DJ Shah ft. Adrina Thorpe - Who will find me (Original summer sunrise mix) [A State of Trance]
#8: Chris Lake ft. Emma Hewitt - Carry me away [Rising]
#9: The Blizzard - Kalopsia [Armind]
#10: Breakfast - The Sunlight [Flashover]
#11: Myon - Albion [ITWT]
#12: Vincent de Moor - Fly away (Cosmic Gate remix) [Cloud 9]
#13: Sasha - Coma [Emfire]
#14: Maor Levi - Shapes [Anjunabeats]
#15: Above & Beyond ft. Zoe Johnston - Good for me (Above & Beyond club mix) [Anjunabeats]
#16: Breakfast - The Horizon [Flashover]
#17: Jose Amnesia ft. Jennifer Rene - Wouldn't change a thing [Armind]
#18: Onova - Platitude [Monster Tunes]
#19: Alex Bartlett ft. Anthya - Touch the sun (Duende Vocal remix) [Air Music]
#20: Jonas Steur ft. Jennifer Rene - Fall to pieces [Blackhole]
Dat lijkt me misschien wel wat ouwe!quote:Op maandag 21 januari 2008 21:48 schreef jackson het volgende:
Holy shit... je zal donderdag overdag je HBO papiertje halen en 's avonds overwegen om naar dit feest te gaan: http://partyflock.nl/party/109528:Full_Spectrum.html
Men o men! Live Nathan Fake ook gewoon en daarvoor Nuno Dos Santos. Wie gaat mij joinen die avond?
Ja zeg, een beetje vragen of wij illegale mp3's sharen.. nou mooi niet dus! ...of welquote:Op zondag 20 januari 2008 18:20 schreef Xeanor het volgende:
Iemand die "Andy Bagguley - Together As one (Michael Dow remix) (Instant Music)" als losse mp3 heeft of kan vinden?
Hij werd gespeeld in ASOT 314, begint rond 53:30.
Altijd klote, zo'n geweldige nummers in ASOT maar los zijn ze dan niet te krijgen.![]()
edit: hm, staat op youtube, maar is denk ik niet echt jofele kwaliteit als ik dat rip naar mp3
Volgens mij wordt dit nooit released... is dus niet illegaal vind ikquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:06 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ja zeg, een beetje vragen of wij illegale mp3's sharen.. nou mooi niet dus! ...of wel
Waarom zou dat niet gereleased worden dan ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:53 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit nooit released... is dus niet illegaal vind ik
Maarja, thanks!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |