Dat lijkt me misschien wel wat ouwe!quote:Op maandag 21 januari 2008 21:48 schreef jackson het volgende:
Holy shit... je zal donderdag overdag je HBO papiertje halen en 's avonds overwegen om naar dit feest te gaan: http://partyflock.nl/party/109528:Full_Spectrum.html
Men o men! Live Nathan Fake ook gewoon en daarvoor Nuno Dos Santos. Wie gaat mij joinen die avond?
Ja zeg, een beetje vragen of wij illegale mp3's sharen.. nou mooi niet dus! ...of welquote:Op zondag 20 januari 2008 18:20 schreef Xeanor het volgende:
Iemand die "Andy Bagguley - Together As one (Michael Dow remix) (Instant Music)" als losse mp3 heeft of kan vinden?
Hij werd gespeeld in ASOT 314, begint rond 53:30.
Altijd klote, zo'n geweldige nummers in ASOT maar los zijn ze dan niet te krijgen.![]()
edit: hm, staat op youtube, maar is denk ik niet echt jofele kwaliteit als ik dat rip naar mp3
Volgens mij wordt dit nooit released... is dus niet illegaal vind ikquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:06 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Ja zeg, een beetje vragen of wij illegale mp3's sharen.. nou mooi niet dus! ...of wel
Waarom zou dat niet gereleased worden dan ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 07:53 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit nooit released... is dus niet illegaal vind ik
Maarja, thanks!!!
Die ene keer in ASOT is de enige keer dat ik het ooit heb gehoord... en dat is al bijna een half jaar geleden alweer.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:06 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet gereleased worden dan ?
Jup ASOT is wel handig wat dat betreft. Mja niet al het goede spul komt voorbij op ASOT. Dus ik download gewoon alles , zoek ik het zelf ff uit.. kost wat tijd mja.quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:44 schreef Xeanor het volgende:
Er wordt eindeloos veel geremixed tegenwoordig... gelukkig hebben we dan nog dingen zoals ASOT waar de betere meuk van dat alles wordt gedraaid.
Ik download ook nog wel een hoop meer dan asot... alhoewel ik dat grotendeels wel gewoon beperk tot uitgebrachte albums, niet jan-en-allemans trancemixjes.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Jup ASOT is wel handig wat dat betreft. Mja niet al het goede spul komt voorbij op ASOT. Dus ik download gewoon alles , zoek ik het zelf ff uit.. kost wat tijd mja.
Daar zijn de meningen over verdeelt gok ik zo maar ASOT is prima om af en toe eens te checken voor wat nieuwe deunenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:44 schreef Xeanor het volgende:
Er wordt eindeloos veel geremixed tegenwoordig... gelukkig hebben we dan nog dingen zoals ASOT waar de betere meuk van dat alles wordt gedraaid.
Ahh. ik vind de albums eerlijk gezegd meestal niet zo goed. Veel djs gooien bij cd mixes toch vaak veel nummers van eigen label erop.quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:04 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Ik download ook nog wel een hoop meer dan asot... alhoewel ik dat grotendeels wel gewoon beperk tot uitgebrachte albums, niet jan-en-allemans trancemixjes.
Ooh... Okquote:Op donderdag 24 januari 2008 21:37 schreef BlaZ het volgende:
en jackson ... asot is ook niet echt jou smaak geloof ik dus ja..
Heb eigenlijk helemaal niks met psy trance. Heel af en toe een bepaald J00F plaatje is wel lekker maar verder eigenlijk nietquote:Op zondag 27 januari 2008 19:57 schreef Ice_Tea het volgende:
Infected Mushroom, iemand?
+1 (grotendeels)quote:Op zondag 27 januari 2008 20:46 schreef hp22 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk helemaal niks met psy trance. Heel af en toe een bepaald J00F plaatje is wel lekker maar verder eigenlijk niet
Wat vind jij goede trance?...quote:Op zondag 27 januari 2008 21:41 schreef jackson het volgende:
[..]
+1 (grotendeels)
Het is me vaak iets TE met psy trance. Het heeft wel leuke elementen maar het is me iets te psygedelisch en staat me
iets te ver van de trance af die ik goed vind. Uit nieuwsgierigheid wil ik wel eens wat luisteren maar draaien doe ik het niet
Yup, en er zijn vast genoeg trance lijsten/mixen etc. in omloopquote:Op zondag 27 januari 2008 23:48 schreef Messenga het volgende:
Tip; kijk in de OP en luister trance radioshows via internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |