quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:31 schreef MadMaster het volgende:
Metallica
RATM
RHCP
Korn
Bush
Alanis Morisette
Elvis Costello
Offspring
Live
Chemical Brothers
Noemde net de Chemical Brothers !!!quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Noem 10 artiesten die volgens wikipedia op Woodstock '99 hebben opgetreden. Degene die nummer 10 noemt, krijgt het punt.
Heb je alweer elders een antwoord gegeven?quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:50 schreef WeezerButler het volgende:
Tijdens welk optreden begonnen tijdens de 99 editie van woodstock de ongeregeldheden......
Dat was tijdens Break Stuff van Limp Bizkit, maar je was niet aan de beurt om een vraag te stellen....quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:50 schreef WeezerButler het volgende:
Tijdens welk optreden begonnen tijdens de 99 editie van woodstock de ongeregeldheden......
ik dacht altijd fire van rhcp. ach, het is flink hommeles geweest daarquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat was tijdens Break Stuff van Limp Bizkit, maar je was niet aan de beurt om een vraag te stellen....
Ik zag nergens een bijdrage van jouquote:Op dinsdag 18 december 2007 15:35 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Noemde net de Chemical Brothers !!!
Punt?
Ben benieuwd in welk opzicht...quote:
Waarschijnlijk dat opzicht.quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd in welk opzicht...
De respectievelijke geboortedata (v.l.n.r.) zijn 5 mei 1950 en 2 juli 1956...
Is dat geen allochtoon?quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:26 schreef bukgeit het volgende:
Die rechter lijkt op Forsyth van Grant & Forsyth.
Ja, Marga Bult lijkt me welquote:Op dinsdag 18 december 2007 17:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of Sjoukje Smit en Marga Bult..
Manon Thomas moet niet meer zeuren...quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Of Sjoukje Smit en Marga Bult..
quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:09 schreef methodmich het volgende:
1992: Bone Machine van Tom Waits
1993: Siamese Dream van Smashing Pumpkins
1994: Home van Spearhead
1995: What's The Story Morning Glory van Oasis
1996: Endtroducing van DJ Shadow
Misschien is het woord eindlijst niet goed gekozen, het gaat om de top10-jaarlijsten van de diverse recensenten...quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:23 schreef methodmich het volgende:
Welke eindlijsten heb jij dan??? Want deze zijn het echt wel volgens de papieren versie van de OOR uit die jaren.... Heb ze hier liggen.
Dan heb je overigens een andere OOR liggen dan ik...quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:23 schreef methodmich het volgende:
Welke eindlijsten heb jij dan??? Want deze zijn het echt wel volgens de papieren versie van de OOR uit die jaren.... Heb ze hier liggen.
methodmich +1quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:29 schreef methodmich het volgende:
Ja, die dan uiteindelijk het lijstje vormt dat ze achterin de OOR afdrukken toch?
Maar goed, dan gok ik de nummers 2 uit die jaren wel:
93: Come On Feel van Lemonheads
96: Odelay van Beck
ga je nou een beetje uit de oor lopen overtypenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:29 schreef methodmich het volgende:
Ja, die dan uiteindelijk het lijstje vormt dat ze achterin de OOR afdrukken toch?
Maar goed, dan gok ik de nummers 2 uit die jaren wel:
93: Come On Feel van Lemonheads
96: Odelay van Beck
Zal er iemand zijn die die lijstjes uit zijn hoofd kent? Zo ja, dan gun ik die met liefde het punt.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:51 schreef ranja het volgende:
[..]
ga je nou een beetje uit de oor lopen overtypen
en opzoeken is dus verboden zoals je weetquote:Op dinsdag 18 december 2007 20:15 schreef methodmich het volgende:
Mwah, ik vind het een bij uitstek opzoek / gokvraag.
met of zonder bronvermelding?quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:15 schreef methodmich het volgende:
Nu tijd voor het beantwoorden van mijn vraag.
Vind namen nog wel wat anders dan jaarlijstjes van de OOR eerlijk gezegd.... Maar goed, ik heb niet opgezocht, ik wist alle nummers één. Alleen toen bleek dat Burnett een andere lijst had en toen ging ik controleren.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:17 schreef ranja het volgende:
[..]
en opzoeken is dus verboden zoals je weet
hij was prima te gokken...
[..]
met of zonder bronvermelding?
of denk je echt dat er iemand is die die namen uit z'n hoofd kent
Hier iemand die de nummers niet kent...laat staan de lijstjes...quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zal er iemand zijn die die lijstjes uit zijn hoofd kent? Zo ja, dan gun ik die met liefde het punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |