krek zoquote:Op maandag 17 december 2007 11:05 schreef Copycat het volgende:
Oh joy! Weer een dag gevuld met jurken en tutten.
Of dan was het gewoon BB geweest.quote:Op maandag 17 december 2007 11:08 schreef petraa het volgende:
Leugens, geen leugens, leugens, geen leugens pfffffffff wat een slap gelul allemaal. Mensen het is een tv programma en het heet real life soap. Dus mensen moeten een rol spelen en die rol wordt door achter gestuurd. Daar horen leugens, roddels en achterklap bij. Als er alleen maar *normale* mensen in zouden zitten, dan was het programma allang van de buis.
Of dan was een cultsucces geworden met dagelijks 4 miljoen kijkers.quote:Op maandag 17 december 2007 11:08 schreef petraa het volgende:
Leugens, geen leugens, leugens, geen leugens pfffffffff wat een slap gelul allemaal. Mensen het is een tv programma en het heet real life soap. Dus mensen moeten een rol spelen en die rol wordt door achter gestuurd. Daar horen leugens, roddels en achterklap bij. Als er alleen maar *normale* mensen in zouden zitten, dan was het programma allang van de buis.
Precies, en de enige reden waarom ze daar weekopdrachten kregen was omdat het anders rete saai was om te volgen. In DGK krijgen ze scriptjes om de kijkers te vermaken, wat is het verschil......zonder die scripts was er allang niks meer om naar te kijken.quote:
De mannen vinden hem mooiquote:Op maandag 17 december 2007 11:22 schreef schatje het volgende:
Wat een hoerenjurk Selene.
Klopt. Maar ik had toch graag scripts van een wat hoger niveau gezien.quote:Op maandag 17 december 2007 11:20 schreef 2live het volgende:
In DGK krijgen ze scriptjes om de kijkers te vermaken, wat is het verschil......zonder die scripts was er allang niks meer om naar te kijken.
Maar de acteurs zijn amateuristisch, wordt te moeilijk.quote:Op maandag 17 december 2007 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik had toch graag scripts van een wat hoger niveau gezien.
Klaar om geplompzakt te worden.quote:Op maandag 17 december 2007 11:27 schreef blomst het volgende:
[ afbeelding ]
Die riem maakt het helemaal af
De acteur én de auteurs. Dubbele handicap, dus gaat 'm inderdaad niet worden.quote:Op maandag 17 december 2007 11:28 schreef 2live het volgende:
Maar de acteurs zijn amateuristisch, wordt te moeilijk.
quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2420236#2420236]maandag 17 december 2007 @ het volgende:
Lieke ging voor de liefde, Huub voor het spel, de manier waarop hij Lieke behandeld heeft en nog doet...zet ik mijn vraagtekens bij...Lieke kan spel en prive niet scheiden...Feit blijft dat hier een gescripte reallive soap wordt gemaakt dus daar moet je af en toe of heel erg vaak wat voor doen...Huub doet dit en Lieke heeft daar moeite mee...Lieke is een meisje die graag wijzer wil over komen dan ze is..vandaar de mooie woorden die ze keer op keer uitspreekt..Het zegt een hoop dat ze gisteren haar ouders moest bellen voor bevestiging...Ik ben niet tegen Lieke maar voor haar eigen geluk kan ze er de volgend ontslagronde maar beter uitgestemd worden....Naar het eind toe zal het alleen maar harder worden...Ennnn Huub wilt echt winnen en zal haar nog meer pijn gaan doen....Respect voor Huub omdat hij het spel speelt...Respect voor Lieke dat ze dit niet kan...
Getsiequote:
Dát zijn de beelden waarmee gescoord wordt, redactie!quote:
Mijn woonplaatsquote:
Ik vind dit een beetje een Heidi jurkje, nu nog opgerolde vlechten en een herdersstafje.quote:Op maandag 17 december 2007 11:39 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke vraagt hoe Jaap de jurk vindt, ze vindt hem zelf top.
Jaap: je moet hem wel opvullen
Ow echt? Waar precies?..quote:Op maandag 17 december 2007 11:34 schreef Varen het volgende:
Leidschendam en nog iets moeten Huub en Brian zaterdag optreden
Huis van Oranje...dat is een kinderdisco...quote:Op maandag 17 december 2007 11:43 schreef AnTjUh het volgende:
programma zaterdag as van HVO Leidschendam
Vanavond hebben we de vetste party van het jaar staan... Vanavond komen HUUB, JAAP en BRIAN uit de gouden kooi naar HvO! Zorg dat je er bij bent!
Die liedjes passen daar dan ook beter dan in een orkestgebouwquote:Op maandag 17 december 2007 11:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huis van Oranje...dat is een kinderdisco...
quote:Op maandag 17 december 2007 11:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huis van Oranje...dat is een kinderdisco...
quote:
Een voorspellende droom..quote:Op maandag 17 december 2007 11:59 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemorgen ! Ik had vanacht gedroomd dat de ontslagronde's in de
Gouden Kooi waren komen te vervallen. De bewoners konden er alleen
nog uit op eigen initiatief.....
Zou op zich wel een HELE andere DGK opleveren denk ik
Dat was in mijn droom ook heel raar: iedereen ging 'in zijn eentje' verder,quote:Op maandag 17 december 2007 12:01 schreef Katewalker het volgende:
én je hebt dat gezeik van back-up gedrag niet meer...
als je ook al over DGK gaat dromen ben je wel heel ver heen he!!!quote:Op maandag 17 december 2007 11:59 schreef PeterNB het volgende:
Ja, vroeg ik me ook af. Oliebollen brengenquote:Op maandag 17 december 2007 12:08 schreef blomst het volgende:
nog een vraagje wat deed de kerstman vanorgen in de kooi, hij was zo weer weg.
droom je ook nog van de kooi?quote:Op maandag 17 december 2007 11:59 schreef PeterNB het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2007 12:12 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
als je ook al over DGK gaat dromen ben je wel heel ver heen he!!!
Ik heb me niet voor niets vandaag ziek gemeld !!quote:Op maandag 17 december 2007 12:12 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
als je ook al over DGK gaat dromen ben je wel heel ver heen he!!!
quote:Op maandag 17 december 2007 12:09 schreef beequeen het volgende:
Mevrouw Le Marriage: Dit is voorlopig de laatste keer dat wij komen, en volgen geen feestjes meer.
Amanda: Ooooooh jawel hoor, als ik weer naar een premiere moet ofzo, ik krijg altijd wel wat.
Ja Amanda, dat weten we.
Oliebollen met ehh poedersuiker brengen zei hij. Hij had nog meer adressenquote:Op maandag 17 december 2007 12:08 schreef blomst het volgende:
en jij maat mij ziek. aargh ik word duizelig.quote:Op maandag 17 december 2007 12:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb me niet voor niets vandaag ziek gemeld !!
Hij kwam oliebollen brengen, that's all.quote:Op maandag 17 december 2007 12:08 schreef blomst het volgende:
Volgens mij is de febo de grootste puppetmaster in deze, ook al zouden Huub en Jaap zich stil hebben gehouden, het initiatief kwam van hen.quote:Op maandag 17 december 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
Ik heb nog eens nagedacht over Huub's leugen. Wat ik begrijp gaat het over dat Huub tegen Lieke heeft gelogen over opdrachten die hij van de febo heeft zou hebben gehad. Maar die eigenlijk uit eigen initiatief wilde doen. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat dit ook iets met die onverklaarbare 17% van Dennis heeft te maken.
Misschien heeft ook Huub die 17% en daarbij zijn enorme daling ook niet begrepen en is hij in paniek geraakt. Ik ben ervan overtuigd dat die 17% van Jaap waren. Wat veel logischer is als je het vergelijkt met de afgelopen PP (18%). Het zou me ook niets verbazen dat Jaap toestemming (in ruil voor?) heeft gegeven om de percentages om te wisselen.
Huub had natuurlijk nooit moeten liegen maar ik betwijfel of Huub de enige is die liegt in dit verhaal. Jaap schaakt tegen iedereen en alles in die villa.
De rol van het hokje is natuurlijk ook twijfelachtig, die vertrouw ik ook voor geen meter. Lees hoe VV de gebeurtenissen van vannacht omschrijft, nogal gekleurd as usual.quote:Op maandag 17 december 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
Huub had natuurlijk nooit moeten liegen maar ik betwijfel of Huub de enige is die liegt in dit verhaal. Jaap schaakt tegen iedereen en alles in die villa.
quote:Naast het logeerpartijtje van Hedda, kreeg Lieke nog wat te voorduren… Huub vertelde haar gisteravond dat hij haar enkel gebruikt heeft voor zijn eigen bestwil. De blondine weet niet wat ze hoort. Maar wat de samenwerking richting de eindstreep betreft, is het voor Huub niet over. Hij maakt haar duidelijk dat als ze ver wil komen in het spel, ze met hem en Jaap moet blijven spelen. Maar of Lieke daar nog zin in heeft…
Huub gaat er altijd prat op dat hij de waarheid spreekt, omdat dat zijn les was in DGK. Daar viel en valt hij door de mand. Nu vind ik het niet erg als je liegt in een spel, maar wel als je zo scheinheilig bent en zegt dat hij 100 procent eerlijk en oprecht is.quote:Op maandag 17 december 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
Huub draaft gewoon iets te ver door.Hij denkt nu dat alles nog leuker word met hoeren en zuipen.Hij heeft nog steeds niet in de gaten dat een hoop mensen Brian en Amanda willen zien vallen en daarom blijven kijken.Niet Nadia heeft voor de kijkcijfers gezorgd,hoewel ze dat wel denken.De vechtpartijen hebben daar voor gezorgd.quote:Op maandag 17 december 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
Ik heb nog eens nagedacht over Huub's leugen. Wat ik begrijp gaat het over dat Huub tegen Lieke heeft gelogen over opdrachten die hij van de febo heeft zou hebben gehad. Maar die eigenlijk uit eigen initiatief wilde doen. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat dit ook iets met die onverklaarbare 17% van Dennis heeft te maken.
Misschien heeft ook Huub die 17% en daarbij zijn enorme daling ook niet begrepen en is hij in paniek geraakt. Ik ben ervan overtuigd dat die 17% van Jaap waren. Wat veel logischer is als je het vergelijkt met de afgelopen PP (18%). Het zou me ook niets verbazen dat Jaap toestemming (in ruil voor?) heeft gegeven om de percentages om te wisselen.
hier zit er ook één, die erover nadenkt.quote:Op maandag 17 december 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2007 12:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Vanaf heden ben ik een officiele Jaap-fan.
En dat stukje is dus geen waar...... hoe heeft hij niet gepraat voor het zoenen met Nadia.quote:Op maandag 17 december 2007 12:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub gaat er altijd prat op dat hij de waarheid spreekt, omdat dat zijn les was in DGK. Daar viel en valt hij door de mand. Nu vind ik het niet erg als je liegt in een spel, maar wel als je zo scheinheilig bent en zegt dat hij 100 procent eerlijk en oprecht is.
Los van dat, in een relatie is liegen "not done". Die relatie tussen hem en Lieke stond wat Lieke betreft los van het spel en het was voor haar liefde. Hij heeft haar vertrouwen op een misselijke manier geschaad door meerdere keren dingen tegen haar te vertellen die niet waar blijken te zijn, zodat hij vermoedelijk vrij spel zou hebben om aan te rommelen met derden. De opmerking van Lieke "Als je gewoon eerlijk was geweest, je weet dat je best wel wat mag en ik niet de moeilijkste ben" staaft dat.
De manier waarop hij gelogen heeft, de inhoud van de leugen die haar erg onder druk heeft gezet om akkoord te gaan met Huub's avaontuurtjes waren waarschijnlijk van een zodanig smerig nivo waarbij ze niet anders kon dan het maar slikken. Als ik de oprechte verontwaardiging en frustratie van Lieke zie, de enorme hekel die ze aan hem heeft, dan moet dat wel zo zijn. Hij heeft haar op een erg smerige manier bedonderd. Er viel gisteren ook een heel lange pauze toen hij het vertelde, ook bij Jaap. Het was meer dan een leugentje om bestwil.
Heeft ze een extra dakje op haar hoofd? De pruik zit zo hoog?quote:Op maandag 17 december 2007 12:30 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda haar krullen zakken uit.
Dat is ook waarom Lieke en Huub altijd zelf hebben gezegd dat een relatie eigenlijk niet kan werken binnen DGK.. Het is voor een redactie ook niet te doen als alles altijd via 2 personen loopt...quote:Op maandag 17 december 2007 12:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Los van dat, in een relatie is liegen "not done". Die relatie tussen hem en Lieke stond wat Lieke betreft los van het spel en het was voor haar liefde. Hij heeft haar vertrouwen op een misselijke manier geschaad door meerdere keren dingen tegen haar te vertellen die niet waar blijken te zijn, zodat hij vermoedelijk vrij spel zou hebben om aan te rommelen met derden. De opmerking van Lieke "Als je gewoon eerlijk was geweest, je weet dat je best wel wat mag en ik niet de moeilijkste ben" staaft dat.
Ja, omdat heel duidelijk bleek dat hij gewoon wilde zoenen met Nadia, zonder speltechnische reden. Ik vond dat toen, Lieke waarschijnlijk ook. Hij verkocht het alleen als "speltechnisch" en ook daar loog hij dus.quote:Op maandag 17 december 2007 12:31 schreef Desii het volgende:
[..]
En dat stukje is dus geen waar...... hoe heeft hij niet gepraat voor het zoenen met Nadia.
Dat gitaarspel van Brian terwijl hij meespeelt met die cdquote:Op maandag 17 december 2007 12:32 schreef Varen het volgende:
Bijdrage van Amanda en Brian vandaag: gitaar tokkelen, kapsalon en jurken passen
Huub is een jochie wat je gek kan maken.Achter weet dat hij kickt op aandacht en op de show.Ze beloven Huub wat hoeren en hij is weer tevreden.Snap echt niet wat de achterban zaterdag gedaan heeft.Ze hadden Huub duidelijk moeten maken dat hij niet te ver mee moet gaan met achter.quote:Op maandag 17 december 2007 12:29 schreef Desii het volgende:
[..]
hier zit er ook één, die erover nadenkt.
Vind het een mine actie dat hij leugens verteld tegen zijn teammaat onder de dekens.
Als het om het spel gaat, snap ik het ergens wel... want hij werd gewoon heel belemmerd door Lieke.... maar wees dan een vent en kap met de relatie.
Want uit het gesprek werd duidelijk dat hij van twee walletjes wilde eten.... en dat met behulp van manipulatief gedrag dat wilde bewerkstelligen.
Bijdrage van Amanda en Brian aan de totale GK: gitaar tokkelen, kapsalon, tieten showen en jurken passenquote:Op maandag 17 december 2007 12:32 schreef Varen het volgende:
Bijdrage van Amanda en Brian vandaag: gitaar tokkelen, kapsalon en jurken passen
Huub die aan de ene kant wel van Lieke 'houdt' en aan de andere kant zijn niet te stuiten behoefte om het spel te spelen. Er bestaan in dat huis geen oprechte relaties ,zelfs geen oprechte vriendschappen, want daar draait heel DGK om; hoe ver zou jij gaan......en wij zitten te kijken en oordelen en veroordelen de keuzes die zij maken....lekker makkelijk en vermakelijk.quote:Op maandag 17 december 2007 12:29 schreef Desii het volgende:
[..]
hier zit er ook één, die erover nadenkt.
Vind het een mine actie dat hij leugens verteld tegen zijn teammaat onder de dekens.
Als het om het spel gaat, snap ik het ergens wel... want hij werd gewoon heel belemmerd door Lieke.... maar wees dan een vent en kap met de relatie.
Want uit het gesprek werd duidelijk dat hij van twee walletjes wilde eten.... en dat met behulp van manipulatief gedrag dat wilde bewerkstelligen.
Helemaal niks aan toe te voegen.quote:Op maandag 17 december 2007 12:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub gaat er altijd prat op dat hij de waarheid spreekt, omdat dat zijn les was in DGK. Daar viel en valt hij door de mand. Nu vind ik het niet erg als je liegt in een spel, maar wel als je zo scheinheilig bent en zegt dat hij 100 procent eerlijk en oprecht is.
De manier waarop hij gelogen heeft, de inhoud van de leugen die haar erg onder druk heeft gezet om akkoord te gaan met Huub's avaontuurtjes waren waarschijnlijk van een zodanig smerig nivo waarbij ze niet anders kon dan het maar slikken. Als ik de oprechte verontwaardiging en frustratie van Lieke zie, de enorme hekel die ze aan hem heeft, dan moet dat wel zo zijn. Hij heeft haar op een erg smerige manier bedonderd. Er viel gisteren ook een heel lange pauze toen hij het vertelde, ook bij Jaap. Het was meer dan een leugentje om bestwil.
Ah gelukkig nog WEL de kapsalon !!quote:Op maandag 17 december 2007 12:32 schreef Varen het volgende:
Hij heeft er wel veel mee bereikt.Grote ruzie en reuring.En Nadia en Dennis weg.quote:Op maandag 17 december 2007 12:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, omdat heel duidelijk bleek dat hij gewoon wilde zoenen met Nadia, zonder speltechnische reden. Ik vond dat toen, Lieke waarschijnlijk ook. Hij verkocht het alleen als "speltechnisch" en ook daar loog hij dus.
Waarom zou ze het aan de streamers niet duidelijk kunnen maken.quote:Op maandag 17 december 2007 12:35 schreef diedirk het volgende:
[..]
Helemaal niks aan toe te voegen.
En het zielige voor Lieke is dat ze het niet "hard" kan maken in het spel, ze kan e rniks mee.
Behalve dat ze weet dat Huub nu liegt en bedriegd om maar populair gevonden te worden.
Het kan niet op tv vertoond worden omdat ze dan indirect toegeven dat er wel eens opdrachten vana chter komen.
Om eerlijk te zijn, Lieke heeft al maanden geleden aangegeven dat ze wilde stoppen met die relatie. Maar dat was voor ego Huub een nederlaag die hij niet kon verkroppen en hij haalde haar keer op keer over om toch vooral door te gaan. Toen het echt niet meer werkte kon hij snel zeggen dat hij stopte, zodat niet hij die nederlaag zou hoeven te dragen maar het naar Lieke toe kon schuiven. Ook dat heeft hij na het beëindigen meerdere malen benadrukt. Hij, het haantje, was gestopt met de relatie, Lieke niet.quote:Op maandag 17 december 2007 12:34 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dat is ook waarom Lieke en Huub altijd zelf hebben gezegd dat een relatie eigenlijk niet kan werken binnen DGK.. Het is voor een redactie ook niet te doen als alles altijd via 2 personen loopt...
Hun zijn slimmer dan de rest.Zo houd je het veel beter vol en blijf je lekker fit.quote:Op maandag 17 december 2007 12:35 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Bijdrage van Amanda en Brian aan de totale GK: gitaar tokkelen, kapsalon, tieten showen en jurken passen
Natuurlijk, dat nep haar is zo zwaar van alle rommel die er in zit, het is ook paarlen voor de zwijnen werpen om haar zo'n duur haarstuk te geven, als ze haar eigen haar al zo grondig weet te verpesten is het logisch dat een pruik ook niet optimaal wordt behandeld.quote:Op maandag 17 december 2007 12:30 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda haar krullen zakken uit.
Onzin, Selene heeft dat in beweging gezet....niet Huub. Bovendien moet achter dan ook nog akkoord gaan bij een vertrek.quote:Op maandag 17 december 2007 12:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij heeft er wel veel mee bereikt.Grote ruzie en reuring.En Nadia en Dennis weg.
ik begreep het toen wel.... zeker omdat ik in mijn achterhoofd hou dat alles om show maken draait.quote:Op maandag 17 december 2007 12:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, omdat heel duidelijk bleek dat hij gewoon wilde zoenen met Nadia, zonder speltechnische reden. Ik vond dat toen, Lieke waarschijnlijk ook. Hij verkocht het alleen als "speltechnisch" en ook daar loog hij dus.
Er is voor mij helemaal geen overschakeling mogelijk van de één naar de andere miljonair. Ik kijk DGK omdat ik Huub de smaakmaker vind en lig regelmatig in een deuk om zijn opmerkingen... dat ik me ook vaak genoeg erger aan hem mag ook duidelijk zijn. Maar dat lijkt me normaal als je iemand zo intensief volgt.quote:Op maandag 17 december 2007 12:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Dan had ze moeten stoppen,maar dat wilde mevrouw niet.Want ze wilde ook wippen.Nou ik zou nooit wippen met iemand die me steeds voor alles uitmaakt.quote:Op maandag 17 december 2007 12:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, Lieke heeft al maanden geleden aangegeven dat ze wilde stoppen met die relatie. Maar dat was voor ego Huub een nederlaag die hij niet kon verkroppen en hij haalde haar keer op keer over om toch vooral door te gaan. Toen het echt niet meer werkte kon hij snel zeggen dat hij stopte, zodat niet hij die nederlaag zou hoeven te dragen maar het naar Lieke toe kon schuiven. Ook dat heeft hij na het beëindigen meerdere malen benadrukt. Hij, het haantje, was gestopt met de relatie, Lieke niet.
Niets aan toe te voegen.quote:Op maandag 17 december 2007 12:35 schreef 2live het volgende:
Huub die aan de ene kant wel van Lieke 'houdt' en aan de andere kant zijn niet te stuiten behoefte om het spel te spelen. Er bestaan in dat huis geen oprechte relaties ,zelfs geen oprechte vriendschappen, want daar draait heel DGK om; hoe ver zou jij gaan......en wij zitten te kijken en oordelen en veroordelen de keuzes die zij maken....lekker makkelijk en vermakelijk.
Er was die avond door de kus veel ruzie.quote:Op maandag 17 december 2007 12:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onzin, Selene heeft dat in beweging gezet....niet Huub. Bovendien moet achter dan ook nog akkoord gaan bij een vertrek.
Vermoedelijk doordat hij namen van "achter" heeft genoemd en ingezet om haar te overtuigen. Hij heeft info gebruikt die niet voor de oren van streamers zijn.quote:Op maandag 17 december 2007 12:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom zou ze het aan de streamers niet duidelijk kunnen maken.
oneens... ze maakt het de streamers nou genoeg duidelijkquote:Op maandag 17 december 2007 12:35 schreef diedirk het volgende:
[..]
Helemaal niks aan toe te voegen.
En het zielige voor Lieke is dat ze het niet "hard" kan maken in het spel, ze kan e rniks mee.
Behalve dat ze weet dat Huub nu liegt en bedriegd om maar populair gevonden te worden.
Het kan niet op tv vertoond worden omdat ze dan indirect toegeven dat er wel eens opdrachten vana chter komen.
hoop het ook, maar heb zo'n walggevoel van Huub momenteel.... kan er niets aandoenquote:Op maandag 17 december 2007 12:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Er is voor mij helemaal geen overschakeling mogelijk van de één naar de andere miljonair. Ik kijk DGK omdat ik Huub de smaakmaker vind en lig regelmatig in een deuk om zijn opmerkingen... dat ik me ook vaak genoeg erger aan hem mag ook duidelijk zijn. Maar dat lijkt me normaal als je iemand zo intensief volgt.
Wat er nu precies gebeurd is is mij nog lang niet duidelijk.. iedereen heeft er zo zijn ideeën over. Vanmiddag volgt er volgens mij nog een gesprek achter met Huub en Lieke.. ben benieuwd of er naderhand wat meer duidelijkheid komt.
Aangezien ze ook een jurk mocht passen, zit ze er nog wel een week..minstensquote:Op maandag 17 december 2007 12:44 schreef duivelin1 het volgende:
wanneer gaat die zeurlene nou eens weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |