als je ook al over DGK gaat dromen ben je wel heel ver heen he!!!quote:Op maandag 17 december 2007 11:59 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemorgen ! Ik had vanacht gedroomd dat de ontslagronde's in de
Gouden Kooi waren komen te vervallen. De bewoners konden er alleen
nog uit op eigen initiatief.....
Zou op zich wel een HELE andere DGK opleveren denk ik
Ja, vroeg ik me ook af. Oliebollen brengenquote:Op maandag 17 december 2007 12:08 schreef blomst het volgende:
nog een vraagje wat deed de kerstman vanorgen in de kooi, hij was zo weer weg.
droom je ook nog van de kooi?quote:Op maandag 17 december 2007 11:59 schreef PeterNB het volgende:
Goeiemorgen ! Ik had vanacht gedroomd dat de ontslagronde's in de
Gouden Kooi waren komen te vervallen. De bewoners konden er alleen
nog uit op eigen initiatief.....
Zou op zich wel een HELE andere DGK opleveren denk ik
quote:Op maandag 17 december 2007 12:12 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
als je ook al over DGK gaat dromen ben je wel heel ver heen he!!!
Ik heb me niet voor niets vandaag ziek gemeld !!quote:Op maandag 17 december 2007 12:12 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
als je ook al over DGK gaat dromen ben je wel heel ver heen he!!!
quote:Op maandag 17 december 2007 12:09 schreef beequeen het volgende:
Mevrouw Le Marriage: Dit is voorlopig de laatste keer dat wij komen, en volgen geen feestjes meer.
Amanda: Ooooooh jawel hoor, als ik weer naar een premiere moet ofzo, ik krijg altijd wel wat.
Ja Amanda, dat weten we.
Oliebollen met ehh poedersuiker brengen zei hij. Hij had nog meer adressenquote:Op maandag 17 december 2007 12:08 schreef blomst het volgende:
en jij maat mij ziek. aargh ik word duizelig.quote:Op maandag 17 december 2007 12:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb me niet voor niets vandaag ziek gemeld !!
Hij kwam oliebollen brengen, that's all.quote:Op maandag 17 december 2007 12:08 schreef blomst het volgende:
Volgens mij is de febo de grootste puppetmaster in deze, ook al zouden Huub en Jaap zich stil hebben gehouden, het initiatief kwam van hen.quote:Op maandag 17 december 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
Ik heb nog eens nagedacht over Huub's leugen. Wat ik begrijp gaat het over dat Huub tegen Lieke heeft gelogen over opdrachten die hij van de febo heeft zou hebben gehad. Maar die eigenlijk uit eigen initiatief wilde doen. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat dit ook iets met die onverklaarbare 17% van Dennis heeft te maken.
Misschien heeft ook Huub die 17% en daarbij zijn enorme daling ook niet begrepen en is hij in paniek geraakt. Ik ben ervan overtuigd dat die 17% van Jaap waren. Wat veel logischer is als je het vergelijkt met de afgelopen PP (18%). Het zou me ook niets verbazen dat Jaap toestemming (in ruil voor?) heeft gegeven om de percentages om te wisselen.
Huub had natuurlijk nooit moeten liegen maar ik betwijfel of Huub de enige is die liegt in dit verhaal. Jaap schaakt tegen iedereen en alles in die villa.
De rol van het hokje is natuurlijk ook twijfelachtig, die vertrouw ik ook voor geen meter. Lees hoe VV de gebeurtenissen van vannacht omschrijft, nogal gekleurd as usual.quote:Op maandag 17 december 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
Huub had natuurlijk nooit moeten liegen maar ik betwijfel of Huub de enige is die liegt in dit verhaal. Jaap schaakt tegen iedereen en alles in die villa.
quote:Naast het logeerpartijtje van Hedda, kreeg Lieke nog wat te voorduren… Huub vertelde haar gisteravond dat hij haar enkel gebruikt heeft voor zijn eigen bestwil. De blondine weet niet wat ze hoort. Maar wat de samenwerking richting de eindstreep betreft, is het voor Huub niet over. Hij maakt haar duidelijk dat als ze ver wil komen in het spel, ze met hem en Jaap moet blijven spelen. Maar of Lieke daar nog zin in heeft…
Huub gaat er altijd prat op dat hij de waarheid spreekt, omdat dat zijn les was in DGK. Daar viel en valt hij door de mand. Nu vind ik het niet erg als je liegt in een spel, maar wel als je zo scheinheilig bent en zegt dat hij 100 procent eerlijk en oprecht is.quote:Op maandag 17 december 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
Huub draaft gewoon iets te ver door.Hij denkt nu dat alles nog leuker word met hoeren en zuipen.Hij heeft nog steeds niet in de gaten dat een hoop mensen Brian en Amanda willen zien vallen en daarom blijven kijken.Niet Nadia heeft voor de kijkcijfers gezorgd,hoewel ze dat wel denken.De vechtpartijen hebben daar voor gezorgd.quote:Op maandag 17 december 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
Ik heb nog eens nagedacht over Huub's leugen. Wat ik begrijp gaat het over dat Huub tegen Lieke heeft gelogen over opdrachten die hij van de febo heeft zou hebben gehad. Maar die eigenlijk uit eigen initiatief wilde doen. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat dit ook iets met die onverklaarbare 17% van Dennis heeft te maken.
Misschien heeft ook Huub die 17% en daarbij zijn enorme daling ook niet begrepen en is hij in paniek geraakt. Ik ben ervan overtuigd dat die 17% van Jaap waren. Wat veel logischer is als je het vergelijkt met de afgelopen PP (18%). Het zou me ook niets verbazen dat Jaap toestemming (in ruil voor?) heeft gegeven om de percentages om te wisselen.
hier zit er ook één, die erover nadenkt.quote:Op maandag 17 december 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
quote:Op maandag 17 december 2007 12:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Vanaf heden ben ik een officiele Jaap-fan.
En dat stukje is dus geen waar...... hoe heeft hij niet gepraat voor het zoenen met Nadia.quote:Op maandag 17 december 2007 12:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub gaat er altijd prat op dat hij de waarheid spreekt, omdat dat zijn les was in DGK. Daar viel en valt hij door de mand. Nu vind ik het niet erg als je liegt in een spel, maar wel als je zo scheinheilig bent en zegt dat hij 100 procent eerlijk en oprecht is.
Los van dat, in een relatie is liegen "not done". Die relatie tussen hem en Lieke stond wat Lieke betreft los van het spel en het was voor haar liefde. Hij heeft haar vertrouwen op een misselijke manier geschaad door meerdere keren dingen tegen haar te vertellen die niet waar blijken te zijn, zodat hij vermoedelijk vrij spel zou hebben om aan te rommelen met derden. De opmerking van Lieke "Als je gewoon eerlijk was geweest, je weet dat je best wel wat mag en ik niet de moeilijkste ben" staaft dat.
De manier waarop hij gelogen heeft, de inhoud van de leugen die haar erg onder druk heeft gezet om akkoord te gaan met Huub's avaontuurtjes waren waarschijnlijk van een zodanig smerig nivo waarbij ze niet anders kon dan het maar slikken. Als ik de oprechte verontwaardiging en frustratie van Lieke zie, de enorme hekel die ze aan hem heeft, dan moet dat wel zo zijn. Hij heeft haar op een erg smerige manier bedonderd. Er viel gisteren ook een heel lange pauze toen hij het vertelde, ook bij Jaap. Het was meer dan een leugentje om bestwil.
Heeft ze een extra dakje op haar hoofd? De pruik zit zo hoog?quote:Op maandag 17 december 2007 12:30 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda haar krullen zakken uit.
Dat is ook waarom Lieke en Huub altijd zelf hebben gezegd dat een relatie eigenlijk niet kan werken binnen DGK.. Het is voor een redactie ook niet te doen als alles altijd via 2 personen loopt...quote:Op maandag 17 december 2007 12:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Los van dat, in een relatie is liegen "not done". Die relatie tussen hem en Lieke stond wat Lieke betreft los van het spel en het was voor haar liefde. Hij heeft haar vertrouwen op een misselijke manier geschaad door meerdere keren dingen tegen haar te vertellen die niet waar blijken te zijn, zodat hij vermoedelijk vrij spel zou hebben om aan te rommelen met derden. De opmerking van Lieke "Als je gewoon eerlijk was geweest, je weet dat je best wel wat mag en ik niet de moeilijkste ben" staaft dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |