quote:
Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2420236#2420236]maandag 17 december 2007 @ het volgende:
Lieke ging voor de liefde, Huub voor het spel, de manier waarop hij Lieke behandeld heeft en nog doet...zet ik mijn vraagtekens bij...Lieke kan spel en prive niet scheiden...Feit blijft dat hier een gescripte reallive soap wordt gemaakt dus daar moet je af en toe of heel erg vaak wat voor doen...Huub doet dit en Lieke heeft daar moeite mee...Lieke is een meisje die graag wijzer wil over komen dan ze is..vandaar de mooie woorden die ze keer op keer uitspreekt..Het zegt een hoop dat ze gisteren haar ouders moest bellen voor bevestiging...Ik ben niet tegen Lieke maar voor haar eigen geluk kan ze er de volgend ontslagronde maar beter uitgestemd worden....Naar het eind toe zal het alleen maar harder worden...Ennnn Huub wilt echt winnen en zal haar nog meer pijn gaan doen....Respect voor Huub omdat hij het spel speelt...Respect voor Lieke dat ze dit niet kan...
Precies Lieke heeft Huub nu ontmaskerd en lijkt daar nu haar doel van gemaakt te hebben.
maar ze schiet daar niks mee op, voor de tv is het nl. onbruikbaar en daar gaat alles om daar.
Kan we wel goed voorstellen dat het erg frustrerend is om te zien dat iemand alles doet om hoog te eindigen in de popu poll en daar zelfs zijn zogenaamde geliefde voor voorliegd