En ondertussen wonen jullie al samenquote:Op maandag 17 december 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat gaat de tijd hard hè? Bijna een jaar geleden ontmoette ik JD.
quote:
dit hele jaar is wat mij betreft omgevlogen in ieder geval.quote:Op maandag 17 december 2007 09:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
En ondertussen wonen jullie al samenDe tijd gaat soms echt hard idd
Op andere momenten daarentegen
Hebben jullie geen 'commentaar' gekregen op het vroeg gaan samenwonen? Wij hebben alleszins al een paar rare blikken gekregen en we waren meer dan een jaar samen én ik trok bij mijn schoonouders inquote:Op maandag 17 december 2007 09:30 schreef Kuukske het volgende:
Inderdaad Leo. Onvoorstelbaar. En ik ben zó heppie.
Gelukzakquote:Op maandag 17 december 2007 09:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
dit hele jaar is wat mij betreft omgevlogen in ieder geval.
niks maar t is bijna t eind van t jaarquote:Op maandag 17 december 2007 09:31 schreef leonieke het volgende:
Ynske: wat vind je dan zo fijn aan de kerst dat je hem gaat zoeken?
Euhm, er waren wel wat mensen (hier met name) die zeiden: goh, gaat dat niet snel?quote:Op maandag 17 december 2007 09:31 schreef leonieke het volgende:
Hebben jullie geen 'commentaar' gekregen op het vroeg gaan samenwonen? Wij hebben alleszins al een paar rare blikken gekregen en we waren meer dan een jaar samen én ik trok bij mijn schoonouders in
Mogguh Fles.quote:
zolang je de kerst slaat en mij niet vind ik alles bestquote:
Gelukkig dat jullie twee dat ook haddenquote:Op maandag 17 december 2007 09:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhm, er waren wel wat mensen (hier met name) die zeiden: goh, gaat dat niet snel?
Maar wij zelf, en beide ouderlijke paren hadden zoiets van: "Als jullie dit willen, waarom niet?".
Niemand zegt ook dat je een kerstgevoel moet hebben héquote:Op maandag 17 december 2007 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
niks maar t is bijna t eind van t jaar
en zei net dat ik helemaal nog geen kerstgevoel heb.
als ik naar buiten kijk is t toch geen weer voor kerst, enzo
quote:
Dat smeekt gewoon om een foto hoorquote:Op maandag 17 december 2007 09:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mijn jongste heeft de kerstboom versierd, en dan mag je alleen maar zeggen ohhhhhh wat mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |