En ondertussen wonen jullie al samenquote:Op maandag 17 december 2007 09:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat gaat de tijd hard hè? Bijna een jaar geleden ontmoette ik JD.
quote:
dit hele jaar is wat mij betreft omgevlogen in ieder geval.quote:Op maandag 17 december 2007 09:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
En ondertussen wonen jullie al samenDe tijd gaat soms echt hard idd
Op andere momenten daarentegen
Hebben jullie geen 'commentaar' gekregen op het vroeg gaan samenwonen? Wij hebben alleszins al een paar rare blikken gekregen en we waren meer dan een jaar samen én ik trok bij mijn schoonouders inquote:Op maandag 17 december 2007 09:30 schreef Kuukske het volgende:
Inderdaad Leo. Onvoorstelbaar. En ik ben zó heppie.
Gelukzakquote:Op maandag 17 december 2007 09:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
dit hele jaar is wat mij betreft omgevlogen in ieder geval.
niks maar t is bijna t eind van t jaarquote:Op maandag 17 december 2007 09:31 schreef leonieke het volgende:
Ynske: wat vind je dan zo fijn aan de kerst dat je hem gaat zoeken?
Euhm, er waren wel wat mensen (hier met name) die zeiden: goh, gaat dat niet snel?quote:Op maandag 17 december 2007 09:31 schreef leonieke het volgende:
Hebben jullie geen 'commentaar' gekregen op het vroeg gaan samenwonen? Wij hebben alleszins al een paar rare blikken gekregen en we waren meer dan een jaar samen én ik trok bij mijn schoonouders in
Mogguh Fles.quote:
zolang je de kerst slaat en mij niet vind ik alles bestquote:
Gelukkig dat jullie twee dat ook haddenquote:Op maandag 17 december 2007 09:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhm, er waren wel wat mensen (hier met name) die zeiden: goh, gaat dat niet snel?
Maar wij zelf, en beide ouderlijke paren hadden zoiets van: "Als jullie dit willen, waarom niet?".
Niemand zegt ook dat je een kerstgevoel moet hebben héquote:Op maandag 17 december 2007 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
niks maar t is bijna t eind van t jaar
en zei net dat ik helemaal nog geen kerstgevoel heb.
als ik naar buiten kijk is t toch geen weer voor kerst, enzo
quote:
Dat smeekt gewoon om een foto hoorquote:Op maandag 17 december 2007 09:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mijn jongste heeft de kerstboom versierd, en dan mag je alleen maar zeggen ohhhhhh wat mooi
Ja och, mensen mochten denken wat ze wilden. Wij waren/zijn dolgelukkig samen.quote:Op maandag 17 december 2007 09:50 schreef leonieke het volgende:
Gelukkig dat jullie twee dat ook hadden
Nee, ik kan me iets voorstellen bij de reacties van die mensen. Wij hebben ze ook kunnen ervaren
Whehehe, ja want als je zegt "Goh euh, die bal hangt daar niet zo mooi" zijn de rapen gaar natuurl;ijkquote:Op maandag 17 december 2007 09:51 schreef buzzer het volgende:
Mijn jongste heeft de kerstboom versierd, en dan mag je alleen maar zeggen ohhhhhh wat mooi
dat kun je wel stellen, en echt de allerlelijkste kunstboom die je je maar voor kunt stellenquote:Op maandag 17 december 2007 09:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehehe, ja want als je zegt "Goh euh, die bal hangt daar niet zo mooi" zijn de rapen gaar natuurl;ijk. Wel leuk. Is het een waar kleurenfestijn geworden?
Maar jij bent toch fotobuz?quote:Op maandag 17 december 2007 09:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat kun je wel stellen, en echt de allerlelijkste kunstboom die je je maar voor kunt stellen
maar ach, het gaat om het idee
En een foto gaat niet lukken nieke? die flits ketst echt overal op af
Buh.quote:Op maandag 17 december 2007 09:54 schreef leonieke het volgende:
Fijn Koekie
En *zucht* ik stuur een smsje naar mijn pa voor zijn verjaardag, krijg ik als antwoord gewoon "bedankt". Is het dan echt zóveel gevraagd om eens te vragen hoe het met onze bouw gaat?Geen greintje interesse.. niets.. nada...
Hahaha, de charme van kinderen.quote:Op maandag 17 december 2007 09:56 schreef buzzer het volgende:
dat kun je wel stellen, en echt de allerlelijkste kunstboom die je je maar voor kunt stellen
ja dat wel, maar daar is mijn kerstboom niet gevoleig voorquote:
tsss dat heet uitdaging, gewoon lampjes aan en zonder flitsquote:Op maandag 17 december 2007 09:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2007 09:54 schreef leonieke het volgende:
Fijn Koekie
En *zucht* ik stuur een smsje naar mijn pa voor zijn verjaardag, krijg ik als antwoord gewoon "bedankt". Is het dan echt zóveel gevraagd om eens te vragen hoe het met onze bouw gaat?Geen greintje interesse.. niets.. nada...
quote:Op maandag 17 december 2007 09:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
Jeetje Leo. Lekker weerquote:Op maandag 17 december 2007 09:54 schreef leonieke het volgende:
Fijn Koekie
Dan ga je hem gewoon spammen met SMSjes over de bouwquote:Op maandag 17 december 2007 09:54 schreef leonieke het volgende:
Het gaat rétetraag vandaag.quote:
Hou eens iets over je flitser zodat ie niet recht op de boom gaatquote:Op maandag 17 december 2007 09:56 schreef buzzer het volgende:
[..]
Hij had alleszins het lef om het (in andere woorden wel) over ons trouwfeest te zeggen... dus ik zou me niet verbazen dat hij er zo zou op reageren.quote:Op maandag 17 december 2007 10:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan ga je hem gewoon spammen met SMSjes over de bouwKijken of hij dan ook het lef heeft om te antwoorden "Hou op, die bouw interesseert me geen lor"
Mijn ma zie ik elk weekend he. Elke vrijdag gaan we naar mijn ma en dan logeren we daar tot zondagavond (en ze doet mijn was nogquote:Op maandag 17 december 2007 10:35 schreef Ynske het volgende:
Leo, heb jij nog veel contact met je ouders?
je ouders zijn gescheiden?quote:Op maandag 17 december 2007 10:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn ma zie ik elk weekend he. Elke vrijdag gaan we naar mijn ma en dan logeren we daar tot zondagavond (en ze doet mijn was nog![]()
) Dat zal minderen eens we in ons eigen huis zitten.
Mijn pa daarentegen... Ik ben altijd blijven contact houden, maar het hele gebeuren rond ons huwelijk was me er echt te veel aan. Ik kan me er nog steeds niet over zetten
Er is er hier geloof ik maar een abnormaal en dat is je pa...quote:Op maandag 17 december 2007 10:35 schreef leonieke het volgende:
Thx trouwens voor het begrip hier... Ik ben al blij dat ik niet abnormaal ben en niet de enige ben die het niet normaal vindt
kies voor jezelf in deze. Het kost je anders veel te veel negatieve energie. Nooit goed!quote:Maar ik zal me er jammergenoeg moeten leren overzetten, vrees ik... Ik weet echt niet of dit ooit nog zal goedkomen
Mijn ouders zijn 4 jaar geleden gescheiden, mijn ma heeft het nog altijd niet verwerkt. Wat mijn ma doet, is idd wel liefquote:Op maandag 17 december 2007 10:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
je ouders zijn gescheiden?
wel lief van je mams, gewoon van genieten
ik heb niet meegekregen wat er rond je huwelijk gebeurt is met je paps
maar is t niet verstandig om even afstand te nemen? en voor jezelf te kiezen? ipv streven naar erkenning van zijn kant?
Ik denk dat ik vaak gewoon voor iedereen goed wil doen... en dan zet ik mezelf idd heel regelmatig niet op de eerste plaats.quote:Op maandag 17 december 2007 10:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Er is er hier geloof ik maar een abnormaal en dat is je pa...
[..]
kies voor jezelf in deze. Het kost je anders veel te veel negatieve energie. Nooit goed!
BX spreekt uit ervaring
met foto's van "Ali B"quote:Op maandag 17 december 2007 09:56 schreef buzzer het volgende:
ik heb er een omnibouncer op zitten, maar echt die boom is te leljik om te fotograferenquote:Op maandag 17 december 2007 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hou eens iets over je flitser zodat ie niet recht op de boom gaat
Je wil gewoon niet, zeg dat danquote:Op maandag 17 december 2007 10:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb er een omnibouncer op zitten, maar echt die boom is te leljik om te fotograferen
Maar recht in je gezicht zeggen dat je ongewenst was, durft hij ook niet. De lamstraal.quote:
daar ben je mooi klaar mee zegquote:
Mijn mam doet de was nu ook voor mijquote:Op maandag 17 december 2007 10:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mijn ma zie ik elk weekend he. Elke vrijdag gaan we naar mijn ma en dan logeren we daar tot zondagavond (en ze doet mijn was nog![]()
) Dat zal minderen eens we in ons eigen huis zitten.
Ik zal wel door één van de twee gewenst zijn, hoop ikquote:Op maandag 17 december 2007 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar recht in je gezicht zeggen dat je ongewenst was, durft hij ook niet. De lamstraal.
Nu zou ik het gewoon nog van mij moeten kunnen afzetten, maar dan denk ik vaak: je hebt ook maar één pa...quote:
Hij had er op dat moment weinig problemen mee alleszins. Heeft me achteraf nog gemaild om te zeggen dat IK het later wel ging begrijpen.quote:
Hey.quote:
Maar mijn ma zei me vroeger altijd dat ze samen de pil door het toilet hebben gespoeld... En dat de dokter (omwille van haar ziekte) had gezegd dat het nu of nooit was en toen hebben ze blijkbaar niet getwijfeld...quote:Op maandag 17 december 2007 11:16 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Leonie.
Hij kan wel gelijk hebben, het "went". Het weten dat je niet gepland was, een ongelukje.
Wat niet wil zeggen dat ze daarna niet om je gegeven hebben, van je houden. Ookal klinkt dat
dan weer raar. Tenminste ik vond dat dus raar.
[..]
Hey.![]()
![]()
Dat snap ik, lijkt me ook niet fijn voor haar als je daarmee komt.quote:Op maandag 17 december 2007 11:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar mijn ma zei me vroeger altijd dat ze samen de pil door het toilet hebben gespoeld... En dat de dokter (omwille van haar ziekte) had gezegd dat het nu of nooit was en toen hebben ze blijkbaar niet getwijfeld...
Aan mijn ma kan ik het nu niet echt vragen, zo zonder aanleiding...
Het grote probleem is eigenlijk dat zijn vriendin dat geantwoord heeft op mijn stelling dat hij 26 jaar geleden voor mij had gekozen. Terwijl het wel degelijk een mail aan hem gericht was. Ik ken hun "policy" qua mails beantwoorden voor elkaar niet en heb ook geen zin om er een discussie voor op te starten. Een warboel, dat is het!quote:Op maandag 17 december 2007 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat snap ik, lijkt me ook niet fijn voor haar als je daarmee komt.
Waarom je vader dan nu zoiets zegt, vind ik dan vreemd. Je zou hem wel om uitleg kunnen vragen,
omdat je moeder je het anders verteld heeft.
oe, dat zou ik juist wel doen.quote:Op maandag 17 december 2007 11:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het grote probleem is eigenlijk dat zijn vriendin dat geantwoord heeft op mijn stelling dat hij 26 jaar geleden voor mij had gekozen. Terwijl het wel degelijk een mail aan hem gericht was. Ik ken hun "policy" qua mails beantwoorden voor elkaar niet en heb ook geen zin om er een discussie voor op te starten. Een warboel, dat is het!
Neh, ik had wat in mijn oog en moest veel knipperen.quote:Op maandag 17 december 2007 11:30 schreef leonieke het volgende:
Oeh, Bengeltje haalt al haar charmes boven
Ik heb in juli (toen ik de mail kreeg) zo getwijfeld of ik ging stoken of niet... maar dacht toen dat het misschien niet echt volwassen was van mij om dat te doen..quote:Op maandag 17 december 2007 11:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
oe, dat zou ik juist wel doen.Lekker even stoken.
JA JA! Dat zeggen ze dan!quote:[..]
Neh, ik had wat in mijn oog en moest veel knipperen.
Charmes? Waar? Mannen zijn blind voor charmes jeweetttquote:Op maandag 17 december 2007 11:30 schreef leonieke het volgende:
Oeh, Bengeltje haalt al haar charmes boven
Uhm ja, als je eenmaal volwassen bent mag je natuurlijk niet meer jennen en stoken.quote:Op maandag 17 december 2007 11:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb in juli (toen ik de mail kreeg) zo getwijfeld of ik ging stoken of niet... maar dacht toen dat het misschien niet echt volwassen was van mij om dat te doen..
quote:JA JA! Dat zeggen ze dan!![]()
Zie fles zijn reactie.quote:Op maandag 17 december 2007 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Charmes? Waar? Mannen zijn blind voor charmes jeweettt
Kijk naar die ogen... die wimpers... duidelijker kan toch niet?quote:Op maandag 17 december 2007 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Charmes? Waar? Mannen zijn blind voor charmes jeweettt
Zie! Ik dacht al zoiets gehoord te hebbenquote:Op maandag 17 december 2007 11:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm ja, als je eenmaal volwassen bent mag je natuurlijk niet meer jennen en stoken.
Maar waar komt de opmerking "mannen zullen altijd kinderen blijven' dan vandaan?quote:Op maandag 17 december 2007 11:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zie! Ik dacht al zoiets gehoord te hebbenstomme leeftijd
Zou ze wat van me willen of zo?quote:Op maandag 17 december 2007 11:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Kijk naar die ogen... die wimpers... duidelijker kan toch niet?
Mannen hebben altijd gelukquote:Op maandag 17 december 2007 11:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar waar komt de opmerking "mannen zullen altijd kinderen blijven' dan vandaan?
Mogen die dat dan wel?
m.a.w. je Pa zit zwaar onder de plak bij zijn huidige vriendinquote:Op maandag 17 december 2007 11:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb in juli (toen ik de mail kreeg) zo getwijfeld of ik ging stoken of niet... maar dacht toen dat het misschien niet echt volwassen was van mij om dat te doen..
[..]
JA JA! Dat zeggen ze dan!![]()
Of hij durfde het niet zelf zeggen in de mail...quote:Op maandag 17 december 2007 11:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
m.a.w. je Pa zit zwaar onder de plak bij zijn huidige vriendin
Oh hmmquote:Op maandag 17 december 2007 11:49 schreef leonieke het volgende:
Du'uh!
Waarom zou ze het anders doen?
Mja, maar misschien wel iets heel anders ook, dus.quote:Op maandag 17 december 2007 11:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien zoenen? I dunnoZO goed ken ik haar nou ook niet
![]()
Dat is weer wat overdreven, sommige dingen noem ik geen geluk.quote:
Misschien is zijn nieuwe vriendin dominanter dan je moeder.quote:Op maandag 17 december 2007 11:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Of hij durfde het niet zelf zeggen in de mail...
Mijn pa is niet het type onder-de-plak-zitter... was hij toch alleszins niet bij mijn ma.
Dat laatste zou kunnen, maar ik betwijfel het toch... maar het kan natuurlijkquote:Op maandag 17 december 2007 11:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is weer wat overdreven, sommige dingen noem ik geen geluk.![]()
[..]
Misschien is zijn nieuwe vriendin dominanter dan je moeder.
Een doekje om in je oog te poetsen?quote:Op maandag 17 december 2007 12:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zelf nadenken zo moeilijk he fles.
In mijn oog nog wel, dat lijkt me geen pretje.quote:Op maandag 17 december 2007 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een doekje om in je oog te poetsen?
Oh hmm. Nou, dan zal het wel om een warme lange diepe gepassioneerde tongzoen gaan. Kom hier jijquote:Op maandag 17 december 2007 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
In mijn oog nog wel, dat lijkt me geen pretje.
Een lange diepe gepassioneerde tongzoen .quote:Op maandag 17 december 2007 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh hmm. Nou, dan zal het wel om een warme lange diepe gepassioneerde tongzoen gaan. Kom hier jij![]()
![]()
Kom op, opstaanquote:Op maandag 17 december 2007 12:46 schreef Ynske het volgende:
pfff ik moet mijn bed uit maar heb echt totaal geen zin
quote:Op maandag 17 december 2007 12:46 schreef Ynske het volgende:
pfff ik moet mijn bed uit maar heb echt totaal geen zin
Dan zou ik de fiets nemenquote:Op maandag 17 december 2007 13:07 schreef Ynske het volgende:
Waar is mijn muts? mijn shawl en mijn handschoenen?
en ik wil NIET KRABBEN vanavond!
Leg kranten op je raam.quote:Op maandag 17 december 2007 13:07 schreef Ynske het volgende:
Waar is mijn muts? mijn shawl en mijn handschoenen?
en ik wil NIET KRABBEN vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |