denk het niet.quote:Op maandag 17 december 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En ik denk dat Jaap Huub zou laten vallen als hij moet kiezen.
Die poll klopt voor geen meter, ik kan maar 1 keer stemmenquote:Op maandag 17 december 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Poll: Nou, hoe is de FOK-opinie over Huub nu?Huub zuigt Huub is tof
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Natuurlijk wist Hedda alles. Maar voor 'n zakje geld kruip je toch gewoon op TV in bed met iemand .....quote:Op maandag 17 december 2007 02:33 schreef noucky het volgende:
Het zal me niet verbazen dat Hedda van alles afwist, de reden waarom Huub de Kooi in wilde, gisteren ineens wilde blijven slapen. Is die relatie wel uit geweest vraag ik me nu af.
Eigenlijk hoort daar de optie "Huub, wegens gebrek aan beter" tussen. Nu is het net of er maar 2 soorten kijkers zijn. De groep die zowel aan Huub als aan Brian een hekel heeft heeft zo weinig te kiezenquote:Op maandag 17 december 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Tussenstand:
Dat is een gedachte maar niet perse een waarheid!quote:Op maandag 17 december 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wist Hedda alles. Maar voor 'n zakje geld kruip je toch gewoon op TV in bed met iemand .....
nuancesquote:Op maandag 17 december 2007 02:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort daar de optie "Huub, wegens gebrek aan beter" tussen. Nu is het net of er maar 2 soorten kijkers zijn. De groep die zowel aan Huub als aan Brian een hekel heeft heeft zo weinig te kiezen
quote:Op maandag 17 december 2007 02:36 schreef Desii het volgende:
[..]
denk het niet.
DGK draait om show maken........ en Lieke gaf net zelf aan dat ze wil blijven zitten waar ze zit.... das voor Japie echt niet afdoende
Ik denk zelf dat het met de leugens van Huub wel mee valt.... hij heeft geprobeerd meer ruimte voor zijn eigen spel te creeeren, door tegen Lieke onder de dekens alles af te schuiven naar het hokje (of zoiets)
Hij wilde Lieke houden en meer spelvrijheid creeeren.......... net als JAPIE ZEGT, ik zou het ook doen.
quote:Op maandag 17 december 2007 02:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 17 december 2007 02:37 schreef Carlaa het volgende:
Ik denk dat Jaap de redaktie niet gaat kiezen, maar ze er beiden in houdt in de hoop dat het over een tijdje weer wat geluwd is want Huub&Lieke zijn momenteel de enige 2 die tv momenten maken.
Ja... ze zitten midden in een showquote:Op maandag 17 december 2007 02:39 schreef riri het volgende:
[..]
Die leugen gaat veel dieper hoor...heeft heel veel te maken dat hij Lieke gebruikt heeft voor de show...voor tv-beelden dus
hier sluit ik me bij aan..... bij allesquote:Op maandag 17 december 2007 02:39 schreef Carlaa het volgende:
Ik hoop echt dat het team Huub, Lieke en Jaap zonder liefde weer bij elkaar komt. Dan verslaan ze de trailer trash met gemak.
Zowel Huub als Lieke moeten hiervoor even door het stof, beiden hun fouten toegeven.. en stoppen met elkaar verwijten.
En dan wil ik ook nog wereld vrede
Ok ff stof happen en dan weer stof afkloppen en door.quote:Op maandag 17 december 2007 02:39 schreef Carlaa het volgende:
Ik hoop echt dat het team Huub, Lieke en Jaap zonder liefde weer bij elkaar komt. Dan verslaan ze de trailer trash met gemak.
Zowel Huub als Lieke moeten hiervoor even door het stof, beiden hun fouten toegeven.. en stoppen met elkaar verwijten.
Die gaat niet door... Maria heeft de DGK trend gevolgd en ook abortus gepleegd.quote:Op maandag 17 december 2007 02:39 schreef Carlaa het volgende:
Huub bleek gewoon niet sterk genoeg te zijn, dus moest hij leugens gebruiken om van Lieke te winnen. Helaas bleek Lieke slimmer, en prikte Huub's verhaal lek. Al z'n geschreeuw, al z'n gescheld, al z'n verwijten was alleen maar om zichzelf te rechtvaardigen .........quote:Op maandag 17 december 2007 02:39 schreef riri het volgende:
[..]
Die leugen gaat veel dieper hoor...heeft heel veel te maken dat hij Lieke gebruikt heeft voor de show...voor tv-beelden dus
Hum ? Waarom is mijn bericht gecensureerd ? Had het puur over het spelquote:Op maandag 17 december 2007 02:45 schreef Kaleddis het volgende:
-------------
Pagina 1 al gezien van dit topique?quote:Op maandag 17 december 2007 02:46 schreef Mika25 het volgende:
Uhmz, waarom de censuur op Noucky's post? Er staan geen beledigingen in ofzo...![]()
![]()
Ja, dááágquote:Op maandag 17 december 2007 02:47 schreef avonne het volgende:
sorry, luitjes, ik wil met pais en vree naar bed vannacht.
Effe kalm aan, even laten bezinken.... all shall be revealed (hopenlijk) dan praten we verder over elkaars mening
Ik ook niet, gaat helemaal nergens over !quote:Op maandag 17 december 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, dááág
Dat gewis heeft dit hele topic naar de kloten geholpen.
Sorry hoor, maar ik vind dit dus écht niet kunnen.
Ja dus, maar die is ook gewistquote:Op maandag 17 december 2007 02:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Pagina 1 al gezien van dit topique?
Lijkt wel DGK, daar roepen ze dat ook altijd ........ Maar je weet het : Als je ..... dan ga maar naar huis ....quote:Op maandag 17 december 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, dááág
Dat gewis heeft dit hele topic naar de kloten geholpen.
Sorry hoor, maar ik vind dit dus écht niet kunnen.
Gewoon niet terugkijken. Wat is geweest is geweest en immers toch al gelezen...boeiend....quote:Op maandag 17 december 2007 02:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pagina 1 al gezien van dit topique?
Avonne, kap 's met wissen ofzo!?
Of geef antwoord in FB.
En zoals Nicolaas zei : "De beelden waren niet mooi"quote:
eigenlijk vond ik dat de regie erg z'n best deed om zoveel mogelijk te laten horen.quote:
Ja tijdens Idols was een goed idee geweest.quote:Op maandag 17 december 2007 02:55 schreef avonne het volgende:
[..]
eigenlijk vond ik dat de regie erg z'n best deed om zoveel mogelijk te laten horen.
Ze hadden ook een uur streamlock er op kunnen gooien
Slaap lekker avonnequote:Op maandag 17 december 2007 02:47 schreef avonne het volgende:
sorry, luitjes, ik wil met pais en vree naar bed vannacht.
Effe kalm aan, even laten bezinken.... all shall be revealed (hopenlijk) dan praten we verder over elkaars mening
Ja, ik dacht hetzelfde. Eigenlijk probeerden ze alleen de namen van kontaktpersonen e.d. af te schermen.quote:Op maandag 17 december 2007 02:55 schreef avonne het volgende:
[..]
eigenlijk vond ik dat de regie erg z'n best deed om zoveel mogelijk te laten horen.
Ze hadden ook een uur streamlock er op kunnen gooien
--------------------------quote:Op maandag 17 december 2007 02:58 schreef Py het volgende:
[..]
oliebollenfestijn!!!![]()
![]()
Man ik moet over 4 uur weer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |