Hum ? Waarom is mijn bericht gecensureerd ? Had het puur over het spelquote:Op maandag 17 december 2007 02:45 schreef Kaleddis het volgende:
-------------
Pagina 1 al gezien van dit topique?quote:Op maandag 17 december 2007 02:46 schreef Mika25 het volgende:
Uhmz, waarom de censuur op Noucky's post? Er staan geen beledigingen in ofzo...![]()
![]()
Ja, dááágquote:Op maandag 17 december 2007 02:47 schreef avonne het volgende:
sorry, luitjes, ik wil met pais en vree naar bed vannacht.
Effe kalm aan, even laten bezinken.... all shall be revealed (hopenlijk) dan praten we verder over elkaars mening
Ik ook niet, gaat helemaal nergens over !quote:Op maandag 17 december 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, dááág
Dat gewis heeft dit hele topic naar de kloten geholpen.
Sorry hoor, maar ik vind dit dus écht niet kunnen.
Ja dus, maar die is ook gewistquote:Op maandag 17 december 2007 02:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Pagina 1 al gezien van dit topique?
Lijkt wel DGK, daar roepen ze dat ook altijd ........ Maar je weet het : Als je ..... dan ga maar naar huis ....quote:Op maandag 17 december 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, dááág
Dat gewis heeft dit hele topic naar de kloten geholpen.
Sorry hoor, maar ik vind dit dus écht niet kunnen.
Gewoon niet terugkijken. Wat is geweest is geweest en immers toch al gelezen...boeiend....quote:Op maandag 17 december 2007 02:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pagina 1 al gezien van dit topique?
Avonne, kap 's met wissen ofzo!?
Of geef antwoord in FB.
En zoals Nicolaas zei : "De beelden waren niet mooi"quote:
eigenlijk vond ik dat de regie erg z'n best deed om zoveel mogelijk te laten horen.quote:
Ja tijdens Idols was een goed idee geweest.quote:Op maandag 17 december 2007 02:55 schreef avonne het volgende:
[..]
eigenlijk vond ik dat de regie erg z'n best deed om zoveel mogelijk te laten horen.
Ze hadden ook een uur streamlock er op kunnen gooien
Slaap lekker avonnequote:Op maandag 17 december 2007 02:47 schreef avonne het volgende:
sorry, luitjes, ik wil met pais en vree naar bed vannacht.
Effe kalm aan, even laten bezinken.... all shall be revealed (hopenlijk) dan praten we verder over elkaars mening
Ja, ik dacht hetzelfde. Eigenlijk probeerden ze alleen de namen van kontaktpersonen e.d. af te schermen.quote:Op maandag 17 december 2007 02:55 schreef avonne het volgende:
[..]
eigenlijk vond ik dat de regie erg z'n best deed om zoveel mogelijk te laten horen.
Ze hadden ook een uur streamlock er op kunnen gooien
--------------------------quote:Op maandag 17 december 2007 02:58 schreef Py het volgende:
[..]
oliebollenfestijn!!!![]()
![]()
Man ik moet over 4 uur weer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |