------------------quote:Op maandag 17 december 2007 02:14 schreef agter het volgende:
Ik denk dat ik een Jaap-fan aan het worden ben...
Ik geloof nooit dat hij Lieke meekrijgt.quote:Op maandag 17 december 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
Jaap en Huub nemen voor met zijn 3en te blijven spelen ondanks wat er gebeurt. 'We trekken elkaar er wel doorheen', zegt Huub.
Of je wordt fan van Jaap natuurlijkquote:
Ik denk ook niet dat Lieke nog terug kan en wil.quote:Op maandag 17 december 2007 02:19 schreef maril het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat hij Lieke meekrijgt.
En ik denk dat Jaap Huub zou laten vallen als hij moet kiezen.quote:Op maandag 17 december 2007 02:19 schreef maril het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat hij Lieke meekrijgt.
Ze KAN uiteraard terug (als dat mag van de redaktie), en willen...tja, wat is haar alternatief? Samenwerken met Brian en Amanda na alles wat die 2 bij haar gedaan hebben? Daarbij vervalt die ruzie met Huub in het niets...quote:Op maandag 17 december 2007 02:20 schreef Disana het volgende:
Ik denk ook niet dat Lieke nog terug kan en wil.
Vraag ik me inderdaad ook wel eens af. Maar da's het mooie van Jaap, je weet nooit zeker wat hij gaat doen.quote:Op maandag 17 december 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En ik denk dat Jaap Huub zou laten vallen als hij moet kiezen.
Dat laatste is nou juist het punt waarover ze zelf sterk anders denkt. Voor haar is het onoverbrugbaar.quote:Op maandag 17 december 2007 02:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze KAN uiteraard terug (als dat mag van de redaktie), en willen...tja, wat is haar alternatief? Samenwerken met Brian en Amanda na alles wat die 2 bij haar gedaan hebben? Daarbij vervalt die ruzie met Huub in het niets...
is toch bluf..quote:Op maandag 17 december 2007 02:21 schreef agter het volgende:
Jaap wil sex met een prostitue.
Ik hoop dat Jaap onder ligt.
Heeft ze al gedaan. Ze had de dekking bij Brian en Amanda al geregeld. (dacht ze, Brian zei tegen Selene dat het een spel naar Lieke was)quote:Op maandag 17 december 2007 02:21 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze KAN uiteraard terug (als dat mag van de redaktie), en willen...tja, wat is haar alternatief? Samenwerken met Brian en Amanda na alles wat die 2 bij haar gedaan hebben? Daarbij vervalt die ruzie met Huub in het niets...
Amanda bood haar van de week backup aan en ze ging daar echt niet tegenin hoorquote:Op maandag 17 december 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste is nou juist het punt waarover ze zelf sterk anders denkt. Voor haar is het onoverbrugbaar.
Zou Lieke kunnen leveren? Zeker is dat Lieke me een stabielere backup is dan Huub.quote:Op maandag 17 december 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En ik denk dat Jaap Huub zou laten vallen als hij moet kiezen.
Ja, maar ik bedoel dat laatste zinnetje... Dat met Huub, dat maakt ze maar groter en groter. Ze kan niet meer terug, lijkt het wel.quote:Op maandag 17 december 2007 02:24 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Amanda bood haar van de week backup aan en ze ging daar echt niet tegenin hoor
Ik mis Gertquote:Op maandag 17 december 2007 02:25 schreef avonne het volgende:IEDEREEN KAPPEN
.... mijn PC loopt vast van al dat multitasken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |