Wat heeft dat met me speaker te maken?quote:Op donderdag 3 april 2008 08:44 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb een hele mooie plastic hoesje om mijn n95 die em als nieuw houd!
het zelf signen is nu gelukt!quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:38 schreef lvrijn het volgende:
Op je telefoon zit het besturingssysteem Symbian, dit systeem is niet open, het wil geen 3rd party software erop (alleen als het gesigned is, wat dus betekent, ondertekent door symbian)
GOED NIEUWS, JE KAN NU EEN CERTIFICAAT BEMACHTIGEN (48000 mensen gingen je voor op dit moment)
Hier een uitleg: http://www.symbian-freak.com/forum/viewtopic.php?p=203125&sid=037a28f9c2fcba96a995536954078ae0#203125
Veel succes op de chinese site..
5 dagen wachten en je kan gewoon beginnenquote:Op donderdag 3 april 2008 09:53 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nu al?Anyhow, congratz.
Ik ben er te lui voor.
Nu al?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:53 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nu al?Anyhow, congratz.
Ik ben er te lui voor.
Sarcasm.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:07 schreef Wisheh het volgende:
[..]
Nu al?Zit al 3 maanden me eigen (3rd party) software te signen.
Er zijn genoeg alternatieven voor Route 66 en nokia n95 8gb heeft ook wifiquote:Op zondag 27 april 2008 19:23 schreef Royke2 het volgende:
Ik wilde mijn abonnement verlengen i.c.m met een N95 8gb.. Ben echter niet van plan om al te vaak met dat ding te gaan internetten o.i.d.. Dus ik vind het een beetje duur om een eindeloos online abonnement erbij te nemen.. Nu hoorde ik dat ik ook online moet zijn om effectief van mijn navigatie gebruik te maken ( bijv. Route66?). Klopt dit?
Maar die wifi kan je niet gebruiken om je plaats te bepalen.quote:Op zondag 27 april 2008 22:04 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Er zijn genoeg alternatieven voor Route 66 en nokia n95 8gb heeft ook wifi
je kan ook naar msn.nl surfen, dan wordt je vanzelf doorgestuurd naar de mobiele messenger site. (geloof ik.) en anders via de homepage als je Hi hebt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:05 schreef Zwansen het volgende:
Is er geen N81 topic?
Ik ben ff benieuwd hoe het zit met msn. Kan ik gewoon Windows Messenger ofzo downloaden?
Klopt, msn.nl werkt idd prima. Ik dacht dat je echt iets moest downloaden. Dat WiFi vreet idd wel batterij.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
je kan ook naar msn.nl surfen, dan wordt je vanzelf doorgestuurd naar de mobiele messenger site. (geloof ik.) en anders via de homepage als je Hi hebt.
Je hebt ook wel programma's idd, maar die deden het op mn N70 iig niet goed, dus ik heb ze nu nog niet eens geprobeerdquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt, msn.nl werkt idd prima. Ik dacht dat je echt iets moest downloaden. Dat WiFi vreet idd wel batterij.
http://www.n95forum.nl/viewtopic.php?f=28&t=540&hilit=locatiequote:Op zondag 27 april 2008 22:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar die wifi kan je niet gebruiken om je plaats te bepalen.
Aan je provider, denk ik. Ik heb juist bijna altijd G3 en heel soms GPRS. In België pakt'ie vanzelf EDGE (hun variant op G3, of zo).quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:30 schreef qu63 het volgende:
Ik heb met mobiel internet meestal alleen maar GPRS, en heeeeeeel soms G3
kan het aan mn abbo liggen ofzo
Ik heb HI (KPN dus eigenlijk), dus dat zel het niet zijn lijkt mequote:Op donderdag 15 mei 2008 11:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Aan je provider, denk ik. Ik heb juist bijna altijd G3 en heel soms GPRS. In België pakt'ie vanzelf EDGE (hun variant op G3, of zo).
Het kan wel met een kaartje, maar dat werkt niet echt handig. Ergens in menu staat het geloof ik.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:31 schreef galbrecht het volgende:
Ik ben net ff met Nav4All naar een POI gereden en dat verliep vlekkeloos. Enige minpuntje is dat je geen kaartje op je scherm ziet, alleen een pijl, maar dat komt misschien de stabiliteit van het programma wel ten goede..
Mensen ervaring met andere navigatie software (wel gratis natuurlijk)? TomTom Mobile ofzo?
Is dat met zelf geschoten filmpjes of alle?quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:51 schreef Aventura het volgende:
Als ik een video kijk op mijn Nokia N95, verschijnt er na pauzeren altijd een witte waas over het beeld. Het beeld is verder traag, een scramble-effect. Ik kan het alleen verhelpen door het bestand weer vanaf het begin af te spelen, maar dat is natuurlijk niet erg handig. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |