Niet dat ik er heel erg aan gehecht ben, maar als je zou willen kun je die via de vodafone site weer terughalen toch?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:33 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Je bent je Vodafone skin wel kwijt, maar als dat alles is. Ik heb voor de rest niks kunnen missen nee..
hoe heb je em ge-debrand?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:33 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Je bent je Vodafone skin wel kwijt, maar als dat alles is. Ik heb voor de rest niks kunnen missen nee..
http://www.adonismobile.c(...)eneric-firmware.htmlquote:
er zit een mini-usb kabel bij:quote:Op maandag 31 maart 2008 15:52 schreef DSS24 het volgende:
Weet iemand of die laatste series van Nokia zoals de N95 en N73 dezelfde usb-kabeltjes gebruiken?
Bij mijn N6300 zit er geeneen bij, en in mijn omgeving hebben ze wel kabeltjes van bovenstaande types. Maar past dat ook?
Anders rij ik vanuit werk naar winkel om er 1 te kopen.
Voordat iemand roept dat ik het zelf maar moet testen
Dat heeft dezelde vorm als "mijn" gaatjequote:Op maandag 31 maart 2008 15:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
er zit een mini-usb kabel bij:
[ afbeelding ]
Op mijnN70 zat alleen een 'pop-port', geen usb aansluiting.
Morgen maar effe proberenquote:Op maandag 31 maart 2008 15:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
http://www.adonismobile.c(...)eneric-firmware.html
Goed lezen want je kun je telefoon ermee verzieken.
Redelijk basic nog, heb hem pas een paar dagen. Dus Garmin Mobile en de standaard Vodafone meuk; messenger, youtube appje etc.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:47 schreef qu63 het volgende:
Welke extra software heeft iedereen geïnstalleerd?
Ik heb HandyClock er op staan, omdat het veel meer functies heeft qua wekkes enzo
TomTom voor de navigatie (Route66 wil ie niet doen)
verder wil ik rotateme er nog op hebben, maar moet ik eerst kunnen signen..
ik heb ook Nokia Nseries er op staanquote:Op maandag 31 maart 2008 19:59 schreef StewieG het volgende:
Ik zat te zoeken naar programma's voor mijn N95, en toen viel me op dat ik een ander logo op de batterijklep heb dan de N95 op de meeste foto's op internet. Ik heb namelijk "Nokia Nseries" er op staan in zilveren letters terwijl die op internet alleen "Nokia" in het zilver of in het zwart er op heeft staan. Iemand een idee wat het verschil is? Ik heb de N95-1 in de kleur Deep Plum.
ik ook..quote:Op maandag 31 maart 2008 21:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb ook Nokia Nseries er op staanIn het zilver
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb ook Nokia Nseries er op staanIn het zilver
Ah, dan ben ik niet de enige. Ik vond het namelijk nogal vreemd.quote:
Komt dit niet doordat je je contactenlijst onder je linker menu button hebt? Deze wacht namelijk altijd omdat je met de combinatie linker button - rechter button je tel kan vergrendelen. Door je contactenlijst aan je rechterbutton toe te wijzen, is dit probleem opgelostquote:Op maandag 31 maart 2008 23:26 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
duurt gvd 15 seconden voordat ik in mn contactenlijst ben! (jah ik heb de laatste firmware)
Het is mij nog niet gelukt (gelukkig trouwens, met 5000 berichtenquote:Op woensdag 2 april 2008 19:04 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is dat ik mijn gehele Outlook kan synchronizeren met m'n telefoon? ant nu synchronizeert hij alles behalve mijn e-mail en dat is wel mogelijk, maar dan moet ik Microsoft Exchange hebben geloof ik. Kan het ook zonder exchange?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |