Huh signen? Wat is dat?quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:18 schreef Dragonic het volgende:
[..]
Je bent een beetje genaaid, net zo genaaid als ik met mijn 1 week oude n95.
Een heel groot deel van de freeware die je kunt installeren op je n95 moet eerst gesigned worden (voorzien van een handtekening zeg maar); dit moet je doen op www.symbianisgned.com.
Echter is dit proces dusdanig aangepast dat het heden ten dage niet meer mogelijk is om alles te signen. Programma's als rotateme en flipsilent kun je gewoon niet meer installeren op je telefoon omdat symbiansigned ze weigert te signen.
Oftewel iedereen die sinds 4 weken pas een n95 heeft heeft restricties gekregen op wat hij zij kan installeren. Voor die 4 weken was het oude systeem nog actief waarbij je een certificaat aanvraagd specifiek voor jou telefoon waarmee je alles kan signen wat je wilt gedurende 4 jaar ofzo.
NU gaat dat dus niet meer, en je ben je afhankelijk van symbiansigned. En na 1 week mijn n95 te hebbeb ben ik er al achter dat dit echt genaaid voelt.
Ik wacht nu al sinds 28-01-2008 tot ik mijn Nokia N95 8GB terug krijg van reparatie. Het bedrijf dat hem gaat repareren (Teleplan) heeft nog steeds het onderdeel van Nokia niet ontvangen. Vandaag met Nokia aan de telefoon gehangen (onverstaanbare Belgen) en ik sta nu op een "bellijst" en als het goed is wordt ik morgen teruggebeld. Wat een klotezooiquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:08 schreef Badabingea het volgende:
Mijn N95 opgestuurd bij een NSP, me 0 was kapot. Best Nasty
Ja maar ik snap het nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dat legt ie uit in de post die je quote.. Lezen dus.
Leuk ja, maar kan er toch echt geen goeie gesignede versie van flipsilent en rotateme op vindenquote:
Nee, maar je kunt er wel vinden wat signen is, en hoe je het moet doen!quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:17 schreef Qrious het volgende:
[..]
Leuk ja, maar kan er toch echt geen goeie gesignede versie van flipsilent en rotateme op vinden![]()
Verder heerlijk toestel ben er zo aan gewend maar dat signen/installeren is gewoon bagger als je van windhoos mobile waar je mee kan doen wat je wil overstapt op symbian
Ja d'oh dat snap ik ook wel.. maar ik was dus in de veronderstelling dat die pokke site van symbiansigned er nog steeds uit lag.. wat een slecht syseem zeg dat iedereen afhankelijk is van dt ene websiteje die snel overbelast is of te weinig wordt gedaan aan de support van de maker van de progsquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:51 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt er wel vinden wat signen is, en hoe je het moet doen!
quote:Maintenance Break
The service is currently down for a maintenance break. Please try again later.
Op dit moment de snelste, makkelijkste en goedkoopste manier voor mij + ik wilde persee bij t-mobile blijven. Wilde liever de 8 gb versie, maar dat was nu niet een optie.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:00 schreef Siegfried het volgende:
Waarom zou je nu nog voor de normale N95 gaan?
Ja, zoek ende download het programmaatje 'Sports Tracker'.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:49 schreef Apoc2003 het volgende:
Hoe zit het met de GPS? Is het bijvoorbeeld mogelijk om een route te tracen en dan bijvoorbeeld met google earth op de computer te referencen?
Doe je de GPS via je telefoon of via een losse GPS?quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb eindelijk m'n N95 8GB weer terug![]()
Gelijk Garmin Mobiel XT Navigatie geinstalleerd, draait perfect!
Ik draai al zoalng als ik em heb 15.0.015 op mn N95 8GBquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:23 schreef Siegfried het volgende:
Ik heb gisteren geupdate naar 15.0.015
Nah, ik heb em nou zo'n 2 maanden volgens mij en toen ik em kreeg was er nog geen update. Ik heb toen ook nergens iets gelezen over nieuwe updates, maar toen ik nu toevallig controleerde zag ik dat die er wel was. Dus naja, zodoende.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik draai al zoalng als ik em heb 15.0.015 op mn N95 8GB
Wat zou dat dan kosten?quote:Op maandag 24 maart 2008 22:55 schreef lvrijn het volgende:
Als ik de N95 8GB heb denk ik dat ik een PublisherID ga aanschaffen, heb ik teminste een .cer
200 dollar als ik me niet vergis, of was dat nou een developer ID.quote:
Ja, dat klopt, en daarmee kunnen 1000IMEI's een .cer krijgenquote:Op maandag 24 maart 2008 23:55 schreef Fendy het volgende:
[..]
200 dollar als ik me niet vergis, of was dat nou een developer ID.
Kun jij trouwens aan een n00b uitleggen waarom het zo is dat symbiansigned schijnbaar de enige instantie is waar je kunt signen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:55 schreef lvrijn het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, en daarmee kunnen 1000IMEI's een .cer krijgen
gedaan, nu nog ff afwachtenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:38 schreef lvrijn het volgende:
Op je telefoon zit het besturingssysteem Symbian, dit systeem is niet open, het wil geen 3rd party software erop (alleen als het gesigned is, wat dus betekent, ondertekent door symbian)
GOED NIEUWS, JE KAN NU EEN CERTIFICAAT BEMACHTIGEN (48000 mensen gingen je voor op dit moment)
Hier een uitleg: http://www.symbian-freak.com/forum/viewtopic.php?p=203125&sid=037a28f9c2fcba96a995536954078ae0#203125
Veel succes op de chinese site..
Daarvoor moet je betalen toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:52 schreef Fendy het volgende:
Heb hem gisteren binnen gekregen, meteen Garmin XT erop geknald, werkt goed
Nee, daar heb ik niet voor betaaldquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daarvoor moet je betalen toch?
Ik heb nu de gratis nav4all, erkt ook aardig.
Ow, ik debrand me telefoon en zet daarna mn originele product code terug.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:49 schreef Prosac het volgende:
ik heb een vodafone lock, merk sowieso weinig van firmware updates
Blijft dan al je software en Vodafone meuk (Live en al die andere shizzle) er gewoon opstaan?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:51 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ow, ik debrand me telefoon en zet daarna mn originele product code terug.
Je bent je Vodafone skin wel kwijt, maar als dat alles is. Ik heb voor de rest niks kunnen missen nee..quote:Op maandag 31 maart 2008 14:30 schreef Fendy het volgende:
[..]
Blijft dan al je software en Vodafone meuk (Live en al die andere shizzle) er gewoon opstaan?
Die van mij is ook branded en ik lees erg veel goeds over V21 enzo, in huis een snelle GPS fix, ook met de slider dicht en alles...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |