Lijkt me wel, maar is die al verkrijgbaar?quote:Op zondag 16 december 2007 20:59 schreef Ricard0j het volgende:
8gb'ers kunnen zich hier ook melden lijkt me?
Al een tijdje.quote:Op zondag 16 december 2007 21:02 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Lijkt me wel, maar is die al verkrijgbaar?
Route66 en GarminXT werken met de interne GPS. Maar bij je download zal ongetwijfeld een info-bestandje zitten met uitleg voor installeren etc etc. Mag hier alleen niet besproken worden. Je zal dus zelf even moeten kijken.quote:Op zondag 16 december 2007 20:59 schreef Ricard0j het volgende:
8gb'ers kunnen zich hier ook melden lijkt me?
Vraagje over Route66.
Heb je voor Route66 een bluetooth-gps muis (of zoiets) nodig? Zo ja zit die erbij geleverd. Heb hem ff gedownload (ik weet ben een slecht mens etc.), maar zonder die BluetoothGPS wilt ie niets vinden en mijn apparaat vind ie er niet mee. Ben van plan trouwens om het te kopen, omdat je dan heel Europa heb, lijkt me toch best handig.
Dat is het probleemquote:
Da's wel erg kort.quote:Op zondag 16 december 2007 22:59 schreef Siegfried het volgende:
Haal je de 2 dagen met een batterij?
Als ik zit te internetten haal ik de 2,5 / 3 uur niet eensMoet wel bekennen dat dit nog met de oude software was, want de nieuwe heb ik zelf nog niet kunnen installeren omdat hij dus al 4 weken weg is ter reparatie.
Uhmm continu internetten doe ik niet, maar internet per dag 15 à 30 minuten. Het ligt er ook aan precies wat ik dan aan het doen ben, maar de update zal wel een duidelijk verschil geven.quote:Op zondag 16 december 2007 22:59 schreef Siegfried het volgende:
Als ik zit te internetten haal ik de 2,5 / 3 uur niet eensMoet wel bekennen dat dit nog met de oude software was, want de nieuwe heb ik zelf nog niet kunnen installeren omdat hij dus al 4 weken weg is ter reparatie.
Met FW 20 haal je makkelijk de 2 dagen.quote:Op zondag 16 december 2007 22:59 schreef Siegfried het volgende:
Heb je niet aangegeven dat ze er gelijk FW20 op moeten zetten?quote:Op zondag 16 december 2007 23:45 schreef Siegfried het volgende:
Ik ben benieuwd.. Maar zal nog wel minimaal 2 weken moeten wachten tot ik mijn telefoon terug heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |