Nope, geen touchscreen...quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:59 schreef Skorpija het volgende:
Zit er op de N95 een touchscreen?
Ik kon dit nergens vinden...
Ja hoor. Het enige jammere is dat je de items niet in categoriën zoals werk en privé kunt plaatsen. Wel ideaal om te synchen met iCal en address book (en ongetwijfeld ook met Outlook).quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:04 schreef Whizzkith het volgende:
Werkt de kalender een beetje lekker?
Ik kreeg de keren dat ik het probeerde wel vrij snel een GPS-lock (maar dan Instrumenten > GPSggvns, aangezien ik er nog geen geheugenkaart in heb zitten en dus nog geen gebruik kan maken van de Maploader).quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:00 schreef CraZaay het volgende:
Ik heb geen probleem met het internetten, maar een GPS-fix krijgen is een unicum en er zit (net zoals bij velen) teveel speling op de slider. Die speling is irritant, en daarom ga ik 'm denk ik terugsturen (omruilen voor een andere). Als die dezelfde GPS-problemen heeft dan krijgen ze 'm weer terug en mogen ze 'm houden.
Duur toestel met veel features waar ik best voor wil betalen, maar dan moeten ze wel werken. De N95 is géén uitontwikkeld product.
Eén dag? Pfffquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:20 schreef Gizmore het volgende:
Ik heb m vanaf afgelopen maandagHij bevalt me tot nu toe uitstekend, alleen het valt een beetje tegen hoe lang de batterij meegaat als je m veel gebruikt. Maar als je gewoon af en toe belt, muziek luistert, houdt ie het in ieder geval wel een dag vol denk ik.
Maximaalquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:40 schreef Whizzkith het volgende:
Ik wil hem over een maand of een/twee ook nemen bij verlenging abbo... Vooral om de WiFi en GPS
Ben wel benieuwd dus naar ervaringen
Ook daarna haal je niet langer dan 24 uur als je een half uur browsed, GPS een half uur aan hebt, een uur belt en 10 foto's maakt.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:33 schreef erikkll het volgende:
lithium batterijen gaan altijd de eerste paar keer maar heel kort mee
Na inmiddels anderhalve dag staat ie nog steeds op 4/7 streepjes.quote:Op zaterdag 28 april 2007 01:38 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ik verwacht persoonlijk geen patch van tomtom. Men heeft alleen nog maar 'officiele' support uitgebracht voor de Nokia N80 en E61, voor de rest lijkt alles gewoon stil te liggen qua TomTom Mobile software. De focus gaat uit naar eigen devices.
Mening over de N95:
- Underpowered batterij, echt, vind ik zelf één van de reden waarom ik hem niet zou kopen. 950 mAh is te weinig voor zo'n powerhouse.
- Schermresolutie had hoger gemoeten, mijn N80 heeft gewoon een veel hogere DPI (416x352). Maar ja, 2.4" en die helderheid steekt er best bovenuit.
+ Snelll(330 Mhz)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |