abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55323497
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:24 schreef Jan-Piet het volgende:

[..]

Hoe kan iemand als jij onafhankelijk moderator zijn???????//
Ik hoef niet onafhankelijk te zijn. Ik mag gewoon mijn mening geven.
  zondag 16 december 2007 @ 22:33:31 #250
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_55323499
Haha! Huub over n idols kandidaat. Ja nu heb je je kans, ze had met n one liner moet komen, dan had ze t publiek over kunnen halen. Ask the expert
Lieke; ja precies..

Daar val je door de mand Huub
pi_55323507
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:30 schreef marky het volgende:

[..]

Weet je wat nu het verschil is... Huub geeft toe dat hij dingen doet en zegt voor de kijkers en de rest doet alsof ze beter zijn dan Huub of wie dan ook.
Hij geeft het pas toe als hij er echt niet onderuit kan, als zijn vuile spelletjes zijn blootgelegd, dan pas.....en dan speelt hij onmiddelijk weer een ander spel. Namelijk dat hij zo eerlijk is en het zomaar durft toe te geven.
  zondag 16 december 2007 @ 22:33:59 #252
127004 maril
Smeetsfan
pi_55323508
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:30 schreef marky het volgende:

[..]

Weet je wat nu het verschil is... Huub geeft toe dat hij dingen doet en zegt voor de kijkers en de rest doet alsof ze beter zijn dan Huub of wie dan ook.
Dus....., is het dan geoorloofd, ik vind dit zo'n rare reden om Huub als eeerlijke jongen te bestempelen. ik noem zoiets altijd oneerlijk in zijn eerlijkheid
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55323519
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:23 schreef Katewalker het volgende:
Getver, wat een afschuwelijke sfeer hier... En wat een gezeik over de familie van Huub..wat hebben die verdorie er mee te maken...

Een paar zielige Huub-haters die hun gram willen halen...

Ik vraag me toch af waarom hier nou zo over gezeurd word. Persoonlijk ben ik niet iemand die graag over familie leden van DGK spelers praat. Maanden moeten we al lezen hoe slecht de moeder van Brain is, zijn broer deugd ook al niet, De familie van amanda is al tot op het bot toe uitgebeent. Alles is hier al over verschillende families over de topic gegaan. Gaan we nou een beetje moelijk doen omdat er wat over de familie van Huub gezegd wordt.........
pi_55323548
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Gatverdamme, wat een rotsfeer hangt hier

Ik ben geen Huub-hater, helemaal niet, maar ik vind niet alles wat hij doet goed. Ik ben ook geen Lieke-hater, maar vind haar regelmatig super-irritant en stronteigenwijs.

Het is toch zeker wel mogelijk dat je hier je mening daarover kunt geven zonder meteen in het hokje Huub-hater of Lieke-hater wordt geplaatst?
Nee, dat kan niet, ik gok dat jij in het hokje blinde Huubfan lowlifestreamer wordt gegooid.
Maar geeft niks, tis daar nog best druk.
pi_55323553
waarover gelogen ?
  zondag 16 december 2007 @ 22:35:36 #256
188345 Py
op zich
pi_55323559

'Come to daddy'
pi_55323595
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:22 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huubhaters zullen nooit het ware geluk kennen want het zijn lowlifes.
Waar Huubfans dikke pret hebben in de Cos slijten de haters hun zure uurtjes met het gal spuwen in de onderlaag van de samenleving waar ze 18 uur per dag achter de streams hangen. De upperclass-Huubfans pissen net zo goed in de schedels van alles wat achter zuurpruimende reikislet Lieke aanholt.

Zeugenstront
pi_55323596
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:23 schreef Katewalker het volgende:
Getver, wat een afschuwelijke sfeer hier... En wat een gezeik over de familie van Huub..wat hebben die verdorie er mee te maken...
Een paar zielige Huub-haters die hun gram willen halen...

Laten die nou Hedda hebben overgehaald om gisteren mee de Villa in te gaan....
Hoezo hebben ze niets met het spel te maken?

Trouwens, "zielige Huubhaters" is ook een persoonlijke aanval die ongewenst is
(en wellicht ook niet een correcte interpretatie, maar dat terzijde)
  zondag 16 december 2007 @ 22:37:21 #259
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_55323603
Wie is Mr.T, die naam lees ik sinds een paar dagen?

Ik moet steeds denken aan de andere Nickname van L.S. die lijkt erop, maar ben het nu vergeten.

(Coldstar waar is je avatar? Was leuk.)
pi_55323629
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:24 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja en die zijn nu ineens voor Lieke
Enig idee hoeveel Huub fans steeds met Lieke eens waren. Was met Jaap ook zo. toen hij met Huub samen deed, was jaap popi jopi, vervolgens ging hij eigenlijk voor zijn eigen belang met Dennis spelen en toen deugde Jaap voor geen meter. Weet je wel waar voor hij toen allemaal uit gemaakt is? Nu is jaap weer bij Huub en is hij weer ppi jpoi......hoezo ineens voor Lieke?
pi_55323641
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:35 schreef Markeerstift het volgende:
waarover gelogen ?
Lieke zou anderhalve week geleden een voorstel hebben gehad van het hokje om met Amanda en Brian te gaan spelen
Vorige week vroeg Lieke aan Huub... of hij haar wat kwalijk nam en toen zei hij, dat hij het jammer vond dat ze zich verschool achter het hokje, want die hadden gezegd.. dat ze haar dat niet hadden voorgesteld.
Volgens Lieke was het wel echt waar.

Daarop is Huub woest gaan bellen naar het hokje om een gesprek... dat tot heden toe nog niet heeft plaatsgevonden.
pi_55323643
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:36 schreef avonne het volgende:

[..]

Laten die nou Hedda hebben overgehaald om gisteren mee de Villa in te gaan....
Hoezo hebben ze niets met het spel te maken?

Trouwens, "zielige Huubhaters" is ook een persoonlijke aanval die ongewenst is
(en wellicht ook niet een correcte interpretatie, maar dat terzijde)
Applaus voor een super-moderator.
  zondag 16 december 2007 @ 22:39:40 #263
103972 BuffyJan
Das toch niet te geleuveee
pi_55323667
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:32 schreef Deisyy het volgende:
Gatverdamme, wat een rotsfeer hangt hier

Ik ben geen Huub-hater, helemaal niet, maar ik vind niet alles wat hij doet goed. Ik ben ook geen Lieke-hater, maar vind haar regelmatig super-irritant en stronteigenwijs.

Het is toch zeker wel mogelijk dat je hier je mening daarover kunt geven zonder meteen in het hokje Huub-hater of Lieke-hater wordt geplaatst?
Ja sorry Deisyy ik val weer in herhaling maar ben t weer met je eens
  Moderator zondag 16 december 2007 @ 22:39:48 #264
184769 crew  Deisyy
pi_55323675
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:35 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet, ik gok dat jij in het hokje blinde Huubfan lowlifestreamer wordt gegooid.
Maar geeft niks, tis daar nog best druk.
Om de stempel "blinde Huubfan lowlifestreamer" opgedrukt te krijgen, moet je toch zeker 14 tot 18 uur streamen per dag?

Dat ga ik net niet halen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_55323679
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:37 schreef tuinfluiter het volgende:
Wie is Mr.T, die naam lees ik sinds een paar dagen?

Ik moet steeds denken aan de andere Nickname van L.S. die lijkt erop, maar ben het nu vergeten.
Mr. Davenport, maar die zal toch niks in de melk te brokkelen hebben daar?
  zondag 16 december 2007 @ 22:40:07 #266
127004 maril
Smeetsfan
pi_55323688
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:34 schreef coldstar het volgende:

[..]

Ik vraag me toch af waarom hier nou zo over gezeurd word. Persoonlijk ben ik niet iemand die graag over familie leden van DGK spelers praat. Maanden moeten we al lezen hoe slecht de moeder van Brain is, zijn broer deugd ook al niet, De familie van amanda is al tot op het bot toe uitgebeent. Alles is hier al over verschillende families over de topic gegaan. Gaan we nou een beetje moelijk doen omdat er wat over de familie van Huub gezegd wordt.........
Ik zal niet de fam. van Huub erbij halen. daar vind ik ze trouwens te aardig voor zo'n Theo en baseballer Joris, buiten dat heeft theo wel gelijk als hij heeft gezegd dat de mensen die doodsbedreigingen en stenen door ramen gooien, of huis verven(Palma)geen leven hebben.
pi_55323694
Hoe dan ook, ik vind het prachtig om de vrouw Lieke te horen spreken, zowel gisteren als vandaag. Inderdaad girl power. Hopelijk houdt ze dat vast! Ook vind ik het mooi dat Jaap haar niet af zit te vallen maar haar links en rechts een beetje zit te steunen door de correcte weergave van de feiten te geven.
pi_55323697
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Om de stempel "blinde Huubfan lowlifestreamer" opgedrukt te krijgen, moet je toch zeker 14 tot 18 uur streamen per dag?

Dat ga ik net niet halen
Mietje!
  zondag 16 december 2007 @ 22:41:44 #269
127004 maril
Smeetsfan
pi_55323736
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:35 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]

'Come to daddy'
Is Jaap nou echt verliefd op Lieke, zoals hier laats werd geschreven?
pi_55323737
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:38 schreef coldstar het volgende:

[..]

Enig idee hoeveel Huub fans steeds met Lieke eens waren. Was met Jaap ook zo. toen hij met Huub samen deed, was jaap popi jopi, vervolgens ging hij eigenlijk voor zijn eigen belang met Dennis spelen en toen deugde Jaap voor geen meter. Weet je wel waar voor hij toen allemaal uit gemaakt is? Nu is jaap weer bij Huub en is hij weer ppi jpoi......hoezo ineens voor Lieke?
Ben nooit voor Lieke geweest.Voor Jaap wel en vond het jammer dat hij met Dennis ging spelen omdat hij toen niet meer leuk was.Je kon aan hem merken dat het moest dus de grappen kwamen niet meer over.
  zondag 16 december 2007 @ 22:41:56 #271
188345 Py
op zich
pi_55323742
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:39 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat ga ik net niet halen
Ik zit vandaag pas op 10 uur. En heb toch heel mn zondag weggestreamd

Ik ben nog te slecht om een lowlife te zijn
pi_55323762
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:25 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wat Huub met grote regelmaat uitkraamt is inderdaad walgelijk, maar met jouw post verlaag je je wel tot zijn niveau als je het hebt over over hem hen zeiken en kotsen, hem nooit meer plezier in zijn leven te gunnen. Dat is juist waar je zo'n hekel aan hebt bij Huub.
[..]

Misschien moet jij maar even de Cossen van vandaag terug lezen, ik denk wel dat ik vandaag en hiervoor duidelijk heb gemaakt dat ik het gedrag van Huub minderwaardig vind. NMNS mag hier posten wat hij wilt, het gaat mij er niet om dat zijn mening tegen Huub is maar dat hij zich ook net zo minderwaardig over hem uitlaat.
Zo lus ik er nog wel wat....zoiets zei vanmiddag iemand tegen mij ook. Dat betekent dat Huub gewoon alles mag zeggen en wij er niet op mogen reageren. Als ik het goed heb, zei Huub eens da talle vrouwen de tyfus konden krijgen......ik meen dat jij toen zei Huub krijg zelf de tyfus en nou zeg je dat NMNS net zo minderwaardig als Huub doet, Vreemd
  Moderator zondag 16 december 2007 @ 22:42:40 #273
184769 crew  Deisyy
pi_55323766
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:39 schreef BuffyJan het volgende:

[..]

Ja sorry Deisyy ik val weer in herhaling maar ben t weer met je eens
Het begint vandaag bijna eng te worden

Ik vind het zo'n onzin, dat gegeneraliseer.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 16 december 2007 @ 22:43:07 #274
127004 maril
Smeetsfan
pi_55323776
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe dan ook, ik vind het prachtig om de vrouw Lieke te horen spreken, zowel gisteren als vandaag. Inderdaad girl power. Hopelijk houdt ze dat vast! Ook vind ik het mooi dat Jaap haar niet af zit te vallen maar haar links en rechts een beetje zit te steunen door de correcte weergave van de feiten te geven.
, hoewel ik moet afwachten wat jaap gaat doen.
pi_55323781
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:41 schreef Py het volgende:

[..]

Ik zit vandaag pas op 10 uur. En heb toch heel mn zondag weggestreamd

Ik ben nog te slecht om een lowlife te zijn
nou nog een paar uurtjes te gaan dan hé
  zondag 16 december 2007 @ 22:44:11 #276
188345 Py
op zich
pi_55323810
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:41 schreef maril het volgende:

[..]

Is Jaap nou echt verliefd op Lieke, zoals hier laats werd geschreven?
Nee, dat denk ik niet. Maar ik denk dat Jaap wel respect heeft voor de manier waarop Lieke het spel speelt. En ik denk dat hij haar betrouwbaarder vindt dan Huub.
  zondag 16 december 2007 @ 22:45:16 #277
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_55323842
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:33 schreef maril het volgende:

[..]

Dus....., is het dan geoorloofd, ik vind dit zo'n rare reden om Huub als eeerlijke jongen te bestempelen. ik noem zoiets altijd oneerlijk in zijn eerlijkheid
Jij kijkt dus liever naar iemand die het ook doet maar het verder ontkent. Beetje kop in het zand verhaal zeg maar
pi_55323850
Ik heb JanPiet nog nooit eerder zien posten, maar hij is erg goed op de hoogte, dus misschien een lurker?
  zondag 16 december 2007 @ 22:45:43 #279
127004 maril
Smeetsfan
pi_55323857
Hoe maken bv DB die caps?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')