Nee het is jouw methode van discussieren die er meestal op neerkomt dat je iedereen en alles tegelijkertijd tracht te beledigen.quote:Op zondag 16 december 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't was eigenlijk de conclusie van Huubs vader.....
Ik ben een Huub aanhanger, maar ik heb nog nooit zo over de rest gepraat.quote:Op zondag 16 december 2007 22:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Er wordt ook nogal druk gebaggerd over hoe triest de aanhang van Huub wel niet moet zijn.
Nee, wat vind jij eigenlijk van jezelf?quote:Op zondag 16 december 2007 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Vond het gewoon een nogal wazige post. Boehoe het gedrag van Huub tegen Lieke raakt me, het is allemaal zo erg en moreel verwerpelijk.
Om te besluiten met: Over hem en heen kotsen en pissen, en geen minuut van zn leven plezier gunnen.
Je vindt jezelf dan niet even triest als Huub?
Zoals ik eerder zei: uit je grieven en sneren als de persoon in kwestie aanwezig is. Ietsje eerlijker.quote:Op zondag 16 december 2007 22:16 schreef maril het volgende:
[..]
Daar vragen we toch niet om , haar hatelijke opmerkingen moeten we dus voor lief nemen.
Theo van IJsballengooien mag je alleen maar aanhalen wanneer het Huubfter en zijn volgelingen welgevallig is.quote:Op zondag 16 december 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't was eigenlijk de conclusie van Huubs vader.....
Jij wilt niet weten wat ik op dit moment van mezelf vind en dat gaat je ook geen ruk aan.quote:Op zondag 16 december 2007 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, wat vind jij eigenlijk van jezelf?
Doe dit als ze er is.quote:Op zondag 16 december 2007 22:16 schreef maril het volgende:
[..]
Daar vragen we toch niet om , haar hatelijke opmerkingen moeten we dus voor lief nemen.
Echt flauwekul, ik heb het nooit over persoonlijke posters hier...tenzij...tenzij men mij persoonlijk aanspreekt op teksten die ik over spelers plaats. Dan pas post ik persoonlijk terug.quote:Op zondag 16 december 2007 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee het is jouw methode van discussieren die er meestal op neerkomt dat je iedereen en alles tegelijkertijd tracht te beledigen.
Vraag het mij dan ook niet.......quote:Op zondag 16 december 2007 22:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten wat ik op dit moment van mezelf vind en dat gaat je ook geen ruk aan.
Laten we gezellig wat karakterschetsen maken in de COS van de aanhang van Lieke.quote:Op zondag 16 december 2007 22:16 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik ben een Huub aanhanger, maar ik heb nog nooit zo over de rest gepraat.
Het is een spel en Lieke heeft er voor gekozen, om alleen te gaan spelen en dat is zwaar.
Ik weet alleen niet wat Jaap gaat doen, die is onvoorspelbaar. Dat houdt het wel spannend.
Ik heb het al weggehaald, je hebt gelijk, ik moet mijn frusti gevoelens voor haar voor mij houden.quote:
Hee Piet Jan hou is opquote:Op zondag 16 december 2007 22:17 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Theo van IJsballengooien mag je alleen maar aanhalen wanneer het Huubfter en zijn volgelingen welgevallig is.
En het toch nog snel even aankaarten in dit postjequote:Op zondag 16 december 2007 22:20 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het al weggehaald, je hebt gelijk, ik moet mijn frusti gevoelens voor haar voor mij houden.
Mooi,heb je allemaal niks aan toch.quote:Op zondag 16 december 2007 22:20 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het al weggehaald, je hebt gelijk, ik moet mijn frusti gevoelens voor haar voor mij houden.
En nog een gezellige opmerking er achteraan. Kom op zegquote:Op zondag 16 december 2007 22:20 schreef maril het volgende:
[..]
Okè, sorryquote:Op zondag 16 december 2007 22:20 schreef schatje het volgende:
Het is nu wel klaar met op de man spelen hè?
Jan-Piet is gemeld achter de schermen.
En dat is juist zo irritant. Die opmerking tegen een persoon neem je te baat om een hele gepercipieerde groep over een kam te scheren. Ik noemde het ook de limit omdat jij zelf al een tijdje aan het zuigen bent, ik dat al een tijdje negeerde, en als je dan uiteindelijk op je opmerking aangesproken word hang je de vermoorde onschuld uit door te beweren dat jij alleen maar reactief reageerde.quote:Op zondag 16 december 2007 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt flauwekul, ik heb het nooit over persoonlijke posters hier...tenzij...tenzij men mij persoonlijk aanspreekt op teksten die ik over spelers plaats. Dan pas post ik persoonlijk terug.
Haha deze is goed.quote:Op zondag 16 december 2007 22:22 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huubhaters zullen nooit het ware geluk kennen want het zijn lowlifes.
Waar Huubfans dikke pret hebben in de Cos slijten de haters hun zure uurtjes met het gal spuwen in de onderlaag van de samenleving waar ze 18 uur per dag achter de streams hangen. De upperclass-Huubfans pissen net zo goed in de schedels van alles wat achter zuurpruimende reikislet Lieke aanholt.
Zeugenstront
Jouw eerste normale bijdrage heb ik dit jaar nog niet kunnen lezen hier.quote:Op zondag 16 december 2007 22:20 schreef schatje het volgende:
Het is nu wel klaar met op de man spelen hè?
Jan-Piet is gemeld achter de schermen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |