abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55322823
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik dacht dat de Huub fans eigenlijk altijd alles wisten. Zelfs wanneer en hoe laat die familie ging pissen.
Ben geen Huubfan.Vind alleen Huub niet saai.En daarom kijk ik streams.Scheel mij het wat ze elkaar aandoen,iedereen zit daar uit vrije wil.In feite zijn het allemaal kneuzen die zich voor geld te kijk zetten.Vermaak me prima als er actie in de tent is
pi_55322825
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:05 schreef Jan-Piet het volgende:

[..]

Zoals van Ballegooy zei tegen Nathanael over diens moeder.. ;ik pis in haar schedel';...

Het miezerige ventje komt zichzelf nog heel hard tegen.
Zoek het filpje terug en quote dan wel effe zijn goede tekst en roep niet zomaar wat
pi_55322826
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat wat Huub flikt is in mijn ogen zo ontzettend laag, dat het mij raakt. Aan de ene kant de moraalridder met zijn brij van woorden, zichzelf zo vaak tegensprekend, aan de andere kant zijn daden. Echt een ventje om over heen te zeiken en op te kotsen. Ik gun die knul nog niet één minuut plezier, de rest van zijn leven niet. En dat gaat hij ook niet krijgen. Zijn plezier bestaat namelijk puur uit competitie, drank, vrouwen, list en bedrog. Het heeft niets met werkelijk plezier en/of geluk te maken.
Als het mij zo zou aangrijpen als jij nu schetst dan keek ik allang niet meer.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  Moderator zondag 16 december 2007 @ 22:09:28 #179
184769 crew  Deisyy
pi_55322837
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat wat Huub flikt is in mijn ogen zo ontzettend laag, dat het mij raakt. Aan de ene kant de moraalridder met zijn brij van woorden, zichzelf zo vaak tegensprekend, aan de andere kant zijn daden. Echt een ventje om over heen te zeiken en op te kotsen. Ik gun die knul nog niet één minuut plezier, de rest van zijn leven niet. En dat gaat hij ook niet krijgen. Zijn plezier bestaat namelijk puur uit competitie, drank, vrouwen, list en bedrog. Het heeft niets met werkelijk plezier en/of geluk te maken.
Wat haatdragend, maak je niet zo druk jongen, het is maar een spelletje.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_55322841
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:05 schreef Jan-Piet het volgende:
he stoere bikkel, zeg eens wie je bent, je vorige (waarschijnlijk gebande) username, ipv je te verschuilen achter een net aangemaakte user. kom op dan, als je zo'n grote woorden kan preken kan je ook wel zeggen wie je bent, of ben je bang??
pi_55322849
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:09 schreef mootie het volgende:

[..]

In conclusie: Werkelijk plezier en geluk voor jou is over Huub heenkotsen en zeiken?
Huub fans trekken wel vaker foute conclusies...dat is het kenmerk van de soort.
pi_55322853
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:08 schreef maril het volgende:

[..]

Das dan best wel een nare opmerking voor oa beeqeeun.
Doe ff stoer en post dat soort dingen als diegene aanwezig is.
pi_55322855
quote:

[..]

Das dan best wel een nare opmerking voor oa beeqeeun.
Geen persoonlijke aanvallen.Flink hoor.
pi_55322868
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Rot ff lekker op met dat soort opmerkingen.
pi_55322873
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou dan ook wel eens willen weten hoe vader Theo en broertjelief echt over Huub denken. Ik kan mij wel voorstellen dat ze hem in DGK willen houden. Wat moet je met zo'n lowlife thuis......
Hoezo...wat maakt familie dat nou uit....die hebben daar toch gewoon belang bij..alles mag als hun zoon of broer maar wint...
worden ze zelf alleen maar beter van

onderschat familie en ook die gastspelers niet...de balangen zijn groot om zich in te likken....geld maakt meer kapot dan je lief is...mensen doen er alles voor
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55322883
quote:

[..]

De sóórt? Klinkt heel denigrerend
pi_55322904
quote:

[..]

Dit is wel de limit hoor.
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  zondag 16 december 2007 @ 22:12:15 #188
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_55322911
Kunnen we weer terug naar de streams, dank.
.
pi_55322921
quote:

[..]

Das dan best wel een nare opmerking voor oa beequeen.
Sorry erg laag dit
  zondag 16 december 2007 @ 22:12:36 #190
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_55322924
knip
.
pi_55322935
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:09 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wat haatdragend, maak je niet zo druk jongen, het is maar een spelletje.
Sommige uitspraken en daden gaan het spel voorbij. Sommige daden en uitspraken geven het ware karakter van de speler weer. Dat wat Huub soms doet en regelmatig uit zit te kramen, dat past in geen enkele catagorie. Dat is een soort van buitencatagorie, een hele foute buitencatagorie. Daarnaast maak ik mij helemaal niet zo druk. Schrijf enkel op wat ik vind.
pi_55322969
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:11 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

De sóórt? Klinkt heel denigrerend
Persoonlijk aan mij gerichte postings reply ik persoonlijk terug......wie de schoen past trekke hem dan maar aan. Ik had het over Huub, opeens gaat het over mij.....niet janken als het dan ook terugkomt.
pi_55322975
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Sommige uitspraken en daden gaan het spel voorbij. Sommige daden en uitspraken geven het ware karakter van de speler weer. Dat wat Huub soms doet en regelmatig uit zit te kramen, dat past in geen enkele catagorie. Dat is een soort van buitencatagorie, een hele foute buitencatagorie. Daarnaast maak ik mij helemaal niet zo druk. Schrijf enkel op wat ik vind.
Tsja, maar jouw mening is tégen Huub.. dat mag hier niet.. foei!
pi_55322985
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:11 schreef pullup het volgende:

[..]

Dit is wel de limit hoor.
't was eigenlijk de conclusie van Huubs vader.....
  zondag 16 december 2007 @ 22:15:44 #195
188345 Py
op zich
pi_55323002

Daar zitten ze dan. Idols te kijken
pi_55323006
quote:

[..]

t spel is pas voorbij als er nog maar 1 bewoner over is.

in dat spel is alles geoorloofd
pi_55323007
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Persoonlijk aan mij gerichte postings reply ik persoonlijk terug......wie de schoen past trekke hem dan maar aan. Ik had het over Huub, opeens gaat het over mij.....niet janken als het dan ook terugkomt.
O, maar ik jank niet hoor NMNS, vind alleen dat je een beetje doorschiet, meer niet, voel me daarbij ook absoluut niet aangesproken.
pi_55323016
quote:

[..]

Vond het gewoon een nogal wazige post. Boehoe het gedrag van Huub tegen Lieke raakt me, het is allemaal zo erg en moreel verwerpelijk.
Om te besluiten met: Over hem en heen kotsen en pissen, en geen minuut van zn leven plezier gunnen.

Je vindt jezelf dan niet even triest als Huub?
pi_55323020
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:14 schreef Carlaa het volgende:

[..]

Tsja, maar jouw mening is tégen Huub.. dat mag hier niet.. foei!
mag wel, maar vinden ze niet fijn....dan gaan ze het redelijk snel op de persoon/poster spelen
  zondag 16 december 2007 @ 22:16:28 #200
127004 maril
Smeetsfan
pi_55323022
edit sorry je hebt gelijk
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')