abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55322567
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:48 schreef Carlaa het volgende:

[..]

Nee, maar je kan wel zien dat het in de de "upperclass" waar Huub uit lijkt te komen voornamelijk draait om zuipen, snuiven pochen en neuken.
Waarmee k niet wil zeggen dat de hele upperclass zo is.
Zowel Amanda als Huub laten zien dat het opgroeien in een financiëel bevoorrechte familie niet hoeft te betekenen dat je in een stabiele omgeving met gezonde normen en waarden bent opgegroeit.
huh?
waar komt dit nu weer vandaan?
Make my day!
  Moderator zondag 16 december 2007 @ 21:59:21 #152
184769 crew  Deisyy
pi_55322568
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:57 schreef Py het volgende:
O als er nou toch een marinier in zou kunnen komen.
Die helemaal los gaat op Lieke, op een positieve manier dan en elke nacht 3 x sex heeft met haar.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_55322575
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn, ik begon erover met de vraag dat ik wel eens zou willen weten hoe Huubs vader en z'n broertje echt over loser Huub zouden denken.
En dat vraag je aan ons.Hoe moeten wij dat nou weten.Ken die beste man alleen van de telefoon en op de streams gezien
pi_55322604
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:59 schreef Carlaa het volgende:

[..]

Blinde Huub groepie zeker?
Mijn linkeroog is iets minder dan het rechter, maar ik heb nog geen bril nodig
pi_55322611
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:57 schreef agter het volgende:

[..]

Ja en nee.
Als de vader van Huub uitspraken over streamers doet dat ze low-life zijn, dan denk ik dat hij ook een antwoord kan verwachten.
WIe de bal kaatst...toch?
Hij zet zichzelf daarmee in de discussie.
Als je veel streams had gevolgd wist je ook wat THEO bedoelde.

Theo en huub bedoelde ermee dat streamers die andere miljonairs of familie van miljonairs lastig vallen niet goed wijs zijn.

Dus informeer je zelf eerst goed voor je zo maar wat gaat roepen
pi_55322617
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Die helemaal los gaat op Lieke, op een positieve manier dan en elke nacht 3 x sex heeft met haar.
Met een super lange, goed getrainde en gespierde tong...
;-)
Make my day!
pi_55322618
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Mijn linkeroog is iets minder dan het rechter, maar ik heb nog geen bril nodig

Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  zondag 16 december 2007 @ 22:01:32 #158
188345 Py
op zich
pi_55322624
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:59 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zoveel oliebollen... Huub's opgeblazen ego ontploft
pi_55322654
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:55 schreef maril het volgende:

[..]

Dit is wel erg serieus, ik vind dat je best mag feesten als je een mijlpaal hebt, en ik denk heus wel dat ze het een en ander duidelijk hebben gemaakt aan Huub.
Dat wat Huub flikt is in mijn ogen zo ontzettend laag, dat het mij raakt. Aan de ene kant de moraalridder met zijn brij van woorden, zichzelf zo vaak tegensprekend, aan de andere kant zijn daden. Echt een ventje om over heen te zeiken en op te kotsen. Ik gun die knul nog niet één minuut plezier, de rest van zijn leven niet. En dat gaat hij ook niet krijgen. Zijn plezier bestaat namelijk puur uit competitie, drank, vrouwen, list en bedrog. Het heeft niets met werkelijk plezier en/of geluk te maken.
  zondag 16 december 2007 @ 22:02:57 #160
188345 Py
op zich
pi_55322665
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:01 schreef agter het volgende:

[..]

;-)
Kijk. Dat zie ik toch liever, een beetje vrouwelijk gefantaseer ipv dat afgeven op de familie van de tegenstander van je idool

Ga door
pi_55322678
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:01 schreef bbgirltje het volgende:

[..]

Als je veel streams had gevolgd wist je ook wat THEO bedoelde.

Theo en huub bedoelde ermee dat streamers die andere miljonairs of familie van miljonairs lastig vallen niet goed wijs zijn.

Dus informeer je zelf eerst goed voor je zo maar wat gaat roepen
Nou, ik volg de streams veel. En ik heb het toch anders opgevat dan jij hier schrijft.
Ik heb gehoord dat "mensen die 16 uur per dag streamen low-life zijn".
Make my day!
pi_55322690
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:59 schreef rooie3 het volgende:

[..]

En dat vraag je aan ons.Hoe moeten wij dat nou weten.Ken die beste man alleen van de telefoon en op de streams gezien
Ik dacht dat de Huub fans eigenlijk altijd alles wisten. Zelfs wanneer en hoe laat die familie ging pissen.
pi_55322693
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sorry, toen stond ik nog in de kerk-file
pi_55322713
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:01 schreef agter het volgende:

[..]

;-)
Ach ja de echte marinier kan push-ups met zijn tong maken
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_55322723
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat wat Huub flikt is in mijn ogen zo ontzettend laag, dat het mij raakt. Aan de ene kant de moraalridder met zijn brij van woorden, zichzelf zo vaak tegensprekend, aan de andere kant zijn daden. Echt een ventje om over heen te zeiken en op te kotsen. Ik gun die knul nog niet één minuut plezier, de rest van zijn leven niet. En dat gaat hij ook niet krijgen. Zijn plezier bestaat namelijk puur uit competitie, drank, vrouwen, list en bedrog. Het heeft niets met werkelijk plezier en/of geluk te maken.
helaas kan je niet voor ander mensen bepalen waar zij plezier aan beleven. Dus een beetje onzinnig.

-edit- kut! zie ik nu pas van wie die post was... gvd mijn ignore knop is kapot geloof ik
  zondag 16 december 2007 @ 22:05:33 #166
127004 maril
Smeetsfan
pi_55322735
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:34 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja Flens heeft het mooi voor elkaar.De mensen die het meestal met elkaar eens waren,staan nu lijnrecht tegenover elkaar.Was he eerst Huub tegen Brian fans.Nu liggen alle forums in de clinch mt elkaar.En Brian is mooi buiten beeld
Was Huub zo te keer gegaan tegenAmanda of Brian dan was Huub oke geweest.
Nee hoor, Huub mag van Mij opzouten.ik heb zijn maniertjes door en het is niet mooi.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55322743
quote:

[..]

Zoals van Ballegooy zei tegen Nathanael over diens moeder.. ;ik pis in haar schedel';...

Het miezerige ventje komt zichzelf nog heel hard tegen.
  zondag 16 december 2007 @ 22:06:28 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55322757
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is echt zo
Het was niet zo want we hebben ff een pitstop bij de Mac gemaakt om de kerk-file te voorkomen, maar die is wel standaard op zondagavond... ik moet dus altijd ff timen wanneer ik naar huis ga, want anders kan ik m'n eigen straat niet inrijden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_55322761
Gezellig op het Cos vanavond
En Bequeen aanvallen vind ik helemaal niet netjes, die doet heel veel hier op het Cos
het water roept
pi_55322772
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:03 schreef agter het volgende:

[..]

Nou, ik volg de streams veel. En ik heb het toch anders opgevat dan jij hier schrijft.
.

Dan heb je niet naar theo's en huubs verhaal geluisterd en een filmpje is er niet van
Dus wat ik denk is dat jij geloofd in verhalen wat anderen vertellen
pi_55322781
quote:

[..]

Het is nog een jonge knul, mág hij plezier maken? Wat maak je je druk NMNS. En alleen maar om Huub, valt me op, over andere bewoners hoor ik je nooit.
pi_55322808
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:06 schreef Varen het volgende:
Gezellig op het Cos vanavond
En Bequeen aanvallen vind ik helemaal niet netjes, die doet heel veel hier op het Cos
Er wordt ook nogal druk gebaggerd over hoe triest de aanhang van Huub wel niet moet zijn.
  zondag 16 december 2007 @ 22:08:33 #173
127004 maril
Smeetsfan
pi_55322811
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:03 schreef agter het volgende:

[..]

edit

[ Bericht 3% gewijzigd door maril op 16-12-2007 22:23:52 ]
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_55322821
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:07 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Het is nog een jonge knul, mág hij plezier maken? Wat maak je je druk NMNS. En alleen maar om Huub, valt me op, over andere bewoners hoor ik je nooit.
Dan lees je mij niet altijd.....en zo jong is hij niet meer.....
pi_55322822
quote:

[..]

In conclusie: Werkelijk plezier en geluk voor jou is over Huub heenkotsen en zeiken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')