Die zogenaamde "upperclass" valt wel mee... als het echt upperclass was dan hoefde z'n moeder niet in het pauperflatje te wonen waarin ze woonde... nee ook niet na de scheiding van z'n vader.quote:Op zondag 16 december 2007 21:48 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Nee, maar je kan wel zien dat het in de de "upperclass" waar Huub uit lijkt te komen voornamelijk draait om zuipen, snuiven pochen en neuken.
Waarmee k niet wil zeggen dat de hele upperclass zo is.
Zowel Amanda als Huub laten zien dat het opgroeien in een financiëel bevoorrechte familie niet hoeft te betekenen dat je in een stabiele omgeving met gezonde normen en waarden bent opgegroeit.
dat schrijf ik net "jaap speelt schaak".quote:Op zondag 16 december 2007 21:45 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Jaap deed anders net niet mee aan de verbale groeps aanval tegen Lieke. Sterker nog, hij vertelde gewoon wat er ECHT gezegd was ipv het aan te dikken of te verdraaien.
ik vind het niet nodig dat jij mede-fokkers af begint te zeiken. zeik maar over huub of brian of weet ik veel wie maar hou je frustraties aub bij de mensen in de kooi.quote:
Dit vind ik ook zo flauw.laat de fam. van de spelers erbuiten.quote:Op zondag 16 december 2007 21:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals de Kubatz-clan Brian altijd de les leest tijdens familiebijeenkomsten?
Ach, misschien lijkt Huub op zijn vader.... als het niet meer gaat gewoon keihard neertrappen.quote:Op zondag 16 december 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zogenaamde "upperclass" valt wel mee... als het echt upperclass was dan hoefde z'n moeder niet het een pauperflatje te wonen waarin ze woonde... nee ook niet na de scheiding van z'n vader.
Huub z'n vader zal leuk verdienen, maar het is absoluut geen upperclass
Wat een onzinquote:Op zondag 16 december 2007 21:38 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Met een vriendin die zijn moeder zou kunnen zijn.
Een heel aparte familie.
Vader rolt in z'n goede pak door de paardenbak, moeder alcoholiste, zuster ook zeeeeer apart!
Een aso familie vergeleken bij die van Brian en Amanda.
Heb je een ban met je andere account of durf je alleen maar met een kloon te posten omdat je reputatie anders naar de klote gaat?quote:
Van welke generaalquote:Op zondag 16 december 2007 21:49 schreef bbgirltje het volgende:
Moet je brain zijn fam hebben dat is pas fam van het laagste soort.
Familie van Huub zijn normaal denkende mensen en pa van Huub heeft een goede baan in limburg bij de state der generaal
Klopt, en zoals ik eerder al zei, is de aandacht weer afgeleid van Brian, miissie geslaagd.quote:Op zondag 16 december 2007 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben het over Huub en z'n familie, niet over Brian.
Helaas begon Jan-Piet zelf de vergelijking met de families van Brian en Amanda te maken in zijn rijtje...quote:Op zondag 16 december 2007 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben het over Huub en z'n familie, niet over Brian.
Doe toch eens normaal.... waar haal je het vandaan.quote:Op zondag 16 december 2007 21:48 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Nee, maar je kan wel zien dat het in de de "upperclass" waar Huub uit lijkt te komen voornamelijk draait om zuipen, snuiven pochen en neuken. Waarmee k niet wil zeggen dat de hele upperclass zo is.
Zowel Amanda als Huub laten zien dat het opgroeien in een financiëel bevoorrechte familie niet hoeft te betekenen dat je in een stabiele omgeving met gezonde normen en waarden bent opgegroeit.
Dit is wel erg serieus, ik vind dat je best mag feesten als je een mijlpaal hebt, en ik denk heus wel dat ze het een en ander duidelijk hebben gemaakt aan Huub.quote:Op zondag 16 december 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent als familie a-sociaal als je de verwerpelijke uitspraken en daden van je zoon gaat belonen met een enorm 8 uurs feest. Je zou, als familie, die acht uur moeten gebruiken om hem wat les te geven in hoe je een spel met enig fatsoen kunt spelen.
Belachelijkquote:Op zondag 16 december 2007 21:39 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Dat is om te voorkomen dat Huub zijn eigen vriendin naait... zelfs pappa weet dat Huub geen scrupules kent.
precies. ik zie netty brian al de les lezen: 'brian, je moet niet alleen met rechts uithalen, ook met links, en wisselen: hoog, hoog, laag, laag. en waarom probeer je je lieve vriendinnetje te wurgen met een doucheslang? schande! verzuip dr dan gewoon in de vijver, dan hoef je niet weer een lijk de trap op te sjouwen! is ook beter voor de doucheslang'quote:Op zondag 16 december 2007 21:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals de Kubatz-clan Brian altijd de les leest tijdens familiebijeenkomsten?
Vertel wat weet jij Van Amanda haar oudersquote:Op zondag 16 december 2007 21:38 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Met een vriendin die zijn moeder zou kunnen zijn.
Een heel aparte familie.
Vader rolt in z'n goede pak door de paardenbak, moeder alcoholiste, zuster ook zeeeeer apart!
Een aso familie vergeleken bij die van Brian en Amanda.
Om eerlijk te zijn, ik begon erover met de vraag dat ik wel eens zou willen weten hoe Huubs vader en z'n broertje echt over loser Huub zouden denken.quote:Op zondag 16 december 2007 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helaas begon Jan-Piet zelf de vergelijking met de families van Brian en Amanda te maken in zijn rijtje...
Dat had hij dan misschien ook niet moeten doen.
Onder welke steen ben jij vandaan gekropen? Oftewel, lekker stoer ben je om niet onder je gebruikelijke user-naam te posten.quote:
Flink hoor.Je komt gewoon posten om iemand een trap te geven.quote:Op zondag 16 december 2007 21:49 schreef Jan-Piet het volgende:
[..]
Leden van het Blehqueen triangel-josti genootschap zijn al snel blij en overuigd als het om hun erelid Huubfter gaat
ken ik jouw?, zou ff normaal doen pikquote:
Ja en nee.quote:Op zondag 16 december 2007 21:52 schreef maril het volgende:
[..]
Dit vind ik ook zo flauw.laat de fam. van de spelers erbuiten.
Weer zo'n debiele uitspraak.quote:Op zondag 16 december 2007 21:53 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ach, misschien lijkt Huub op zijn vader.... als het niet meer gaat gewoon keihard neertrappen.
Sorry, toen stond ik nog in de kerk-filequote:Op zondag 16 december 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik begon erover met de vraag dat ik wel eens zou willen weten hoe Huubs vader en z'n broertje echt over loser Huub zouden denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |