abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55321659
op een platte kar door laren rijden dat mens
pi_55321670
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Duidelijk! En een redelijk minne actie van Huub, imho.
wat dacht je van deze?
Hij had vorige week al tegen Brian gezegd dat hij Hedda mee zou nemen. Brian heeft dat donderdag aan Lieke verteld.

Oh, en voor wie het niet gelooft... Ik hoorde het Brian tegen Amanda zeggen "Als Huub straks met Hedda thuiskomt..."
pi_55321675
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:24 schreef kybe het volgende:

[..]

Ja,die en ''moffenhoer''
In Erik's tijd mochten ze ook nog smerigheid over elkaar smeren.
pi_55321682
quote:

[..]

Ja,die en ''moffenhoer''
Van hoeren weet Huubfter alles. Geen band is lekker makkelijk, want als 3/4 homo houdt hij het niet al te lang vol met een normale vrouw.
pi_55321685
quote:

[..]

Ja,die en ''moffenhoer''
Huub kan zich dit kennelijk allemaal permiteren, en verwacht ook dat iedereen dit soort uispraken grappig vindt.
Geen van de bewoners, behalve Lieke, distansieert zich hiervan.
Make my day!
pi_55321688
quote:
Op zondag 16 december 2007 20:50 schreef Borga het volgende:

[..]

Jij bent net als Lieke ook lid van de '' als het maar netjes gaat vereniging''.
Lieke heeft zichzelf gesloopt door bij Huub dekking te blijven zoeken. Totdat ze er lichamelijk en geestelijk problemen van kreeg. Maar dat gaat Lieke nooit toegeven want dat is niet NETJES . .
Zij is de enige in die Villa die het alleen heeft gedaan...Huub was meer een last...ze heeft het duizenden malen voor hem op moeten nemen...tot blauwe plekken aan toe....
als zij er niet was geweest had Huub allang thuis gezeten.....doordat zij ertussen sprong had hij het geluk dat hij niet werkelijk een tik kon uitdelen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55321691
Wel erg jammer dat door dit alles voor de zoveelste keer de aandacht van Brian is afgeleid.
pi_55321697
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik hem niet rechtop krijgen. Je moet dus wel heel erg verknipt zijn om dit soort "kunstjes" te flikken. En inderdaad, ernstig ziek, iets anders kan ik er niet van maken.
zie t meer ruckzichloos (of hoe je t schrijft)

hij wil winnen en zal daar alles voor doen, tis de grote treitershow, je moet een teringlijer zijn om dit te winnen en dat kan en is ie
  zondag 16 december 2007 @ 21:29:09 #84
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_55321699
Kan dat gast-stel het huis uit ! Als je dan zonodig iets met elkaar wilt , ga dat dan buiten de poort doen !!
RoekiePoekie Pls get rid of Luc en Selene !
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_55321701
Ik zou dan ook wel eens willen weten hoe vader Theo en broertjelief echt over Huub denken. Ik kan mij wel voorstellen dat ze hem in DGK willen houden. Wat moet je met zo'n lowlife thuis......
pi_55321753
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:28 schreef agter het volgende:

[..]

Huub kan zich dit kennelijk allemaal permiteren, en verwacht ook dat iedereen dit soort uispraken grappig vindt.
nu effe niet, nee. Strakjes wel weer.
Brian en Amanda schuiven het pesten van Eric ook helemaal in Huubs schoenen, dus waarom het pesten van Lieke strakjes ook niet?
pi_55321754
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:29 schreef farscapevr6 het volgende:

[..]

hij wil winnen en zal daar alles voor doen, tis de grote treitershow, je moet een teringlijer zijn om dit te winnen en dat kan en is ie
Ik dicht Jaap goede kansen toe, en ik vind Jaap absoluut geen teringlijer.
pi_55321769
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:16 schreef riri het volgende:

[..]

moet je niet kijken
wat is dat nou voor antwoord,
jij ergert je toch ook kapot aan huub?
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55321774
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou dan ook wel eens willen weten hoe vader Theo en broertjelief echt over Huub denken. Ik kan mij wel voorstellen dat ze hem in DGK willen houden. Wat moet je met zo'n lowlife thuis......
Huub woonde bij zijn moeder.. Theo woont ergens anders en Joris volgens mij de helft van de tijd bij z'n vriendin...

Maargoed, dat ter zijde, je wou een punt maken.....
pi_55321776
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:28 schreef Py het volgende:

[..]

In Erik's tijd mochten ze ook nog smerigheid over elkaar smeren.
Toen mocht Jaap nog eieren over Juf Judith heengooien...
pi_55321788
quote:
Jij bent de werkelijkheid werkelijk aan het verliezen......
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_55321801
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:28 schreef agter het volgende:

[..]

Als je er toch eerlijk en oprecht voor uitkomt dat je dat soort dingen zegt en achteraf ook makkelijk spijt betuigt als je er anderen per ongeluk mee kwetst. Dan hoef je toch geen enkele verantwoordelijkheid voor je uitspraken te nemen?
pi_55321803
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:29 schreef farscapevr6 het volgende:

[..]

Ja, een vertederende teringlijer, wat mij betreft...die zelf ontzettend getreiterd is.
  † In Memoriam † zondag 16 december 2007 @ 21:32:51 #94
135305 beequeen
Lost.
pi_55321828
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:22 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dag mensen. Nog iets gemist?
(zag net dat 2008 het jaar van de rat is)
Ben je gek, heul niet. Brian zit volgens Amanda de hele avond al met een stijve, poert in haar kontje maar stopt als hij ziet dat de camera op hen gericht staat. Is dit een onderdeel van het oliebollenakkoord, tv maken?

Duik nu mijn bed in, verkoudheid neemt nu echt de overhand.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55321843
quote:
Ik zou ook wel eens willen weten hoe Huub ECHT over streamers en fans denkt.
Lowlife? Omdat mensen 16 uur streamen?

Nou, ik ken veel mensen die de streams als achtergrond aanzetten en verders 'normaal' werk doen en normaal leven. Daar tegen over staan er ook mensen die zich prostitueren aan Talpa/RTL voor geld.

Wie is hier nu de lowlife? Laat Theo / Huub daar maar eens over nadenken.
Make my day!
pi_55321845
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:28 schreef riri het volgende:

[..]

Zij is de enige in die Villa die het alleen heeft gedaan...Huub was meer een last...ze heeft het duizenden malen voor hem op moeten nemen...tot blauwe plekken aan toe....
als zij er niet was geweest had Huub allang thuis gezeten
.....doordat zij ertussen sprong had hij het geluk dat hij niet werkelijk een tik kon uitdelen
Thuis of in een gesloten inrichting?
Of zou het gestoorde ventje zich al dood gezopen en gesnoven hebben?
Of vanwege zijn grote bek door ''een verkeerde'' in een rolstoel zijn geslagen?
pi_55321864
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:28 schreef -Blurk- het volgende:
Wel erg jammer dat door dit alles voor de zoveelste keer de aandacht van Brian is afgeleid.
Ja Flens heeft het mooi voor elkaar.De mensen die het meestal met elkaar eens waren,staan nu lijnrecht tegenover elkaar.Was he eerst Huub tegen Brian fans.Nu liggen alle forums in de clinch mt elkaar.En Brian is mooi buiten beeld
Was Huub zo te keer gegaan tegenAmanda of Brian dan was Huub oke geweest.
pi_55321868
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:31 schreef SiRojK het volgende:

[..]

Huub woonde bij zijn moeder.. Theo woont ergens anders en Joris volgens mij de helft van de tijd bij z'n vriendin...

Maargoed, dat ter zijde, je wou een punt maken.....
Ach ja, Joris.
Dat was toch die stille jongen die bij de tv makelaar zijn 5minutes of fame wilde halen?
Make my day!
pi_55321918
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:33 schreef agter het volgende:

[..]

Ik zou ook wel eens willen weten hoe Huub ECHT over streamers en fans denkt.
Lowlife? Omdat mensen 16 uur streamen?

Nou, ik ken veel mensen die de streams als achtergrond aanzetten en verders 'normaal' werk doen en normaal leven. Daar tegen over staan er ook mensen die zich prostitueren aan Talpa/RTL voor geld.

Wie is hier nu de lowlife? Laat Theo / Huub daar maar eens over nadenken.
Inderdaad,een vader die zijn zoons mee naar de hoeren neemt????Ik zal dan wel ouderwets o.i.d. zijn maar dat is naar mijn mening ''low life".
pi_55321920
quote:
Op zondag 16 december 2007 21:34 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja Flens heeft het mooi voor elkaar.De mensen die het meestal met elkaar eens waren,staan nu lijnrecht tegenover elkaar.Was he eerst Huub tegen Brian fans.Nu liggen alle forums in de clinch mt elkaar.En Brian is mooi buiten beeld
Was Huub zo te keer gegaan tegenAmanda of Brian dan was Huub oke geweest.
Precies, en het lijkt hier nu wel alsof de Brianfans/Huub-haters ineens al hun grieven tegelijk spuien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')